• Na een tijd twijfelen, heb ik dan toch beslist om de Adidas superstar schoenen te kopen. Meestal koop ik op zalando , dus ging ik hem gaan opzoeken. Maar ik kwam net 2 dezelfde schoenen tegen, maar de ene kostte 40 euro minder. Zie jullie misschien iets van verschillen of redenen waarom deze schoen goedkoper is? Op het eerste zicht zien ze er het zelfde uit, maar ik vind het raar dat er zoveel prijsverschil is?ik zou namelijk niet willen dat ik een fake paar schoenen koop, of dat ze super snel slijten.

    schoenen 1
    schoenen 2


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Heel vaak ligt het ook aan de maat. Je hebt maten voor volwassenen en maten voor kinderen. Die voor kinderen zijn altijd goedkoper. Mijn vriendin kocht ook nike's, en dat scheelde haar ook 25 euro omdat ze de kindermaat ervan pakte. ( ze heeft maat 36)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 15:12 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Die tweede lijken mij de kindervariant van de sneakers. (Daarom Superstar J, Junior)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 15:27 ]


    Ex astris, sciencia

    Het enige verschil dat ik kon vinden was dat er eentje licht gevoerd was, en de ander niet gevoerd, maar de niet gevoerde is duurder.


    I don't understand that reference. - Castiel

    De goedkopere is kindermaat, die loopt tot maat 40 volgens mij. Ik heb zelf ook de kindermaat in maat 39. Ik heb ook damesmaat gehad, die viel iets breder. Als je brede voeten hebt kun je dus beter voor de volwassenmaat gaan :)


    I just wanna watch you when you take it off

    Bij mij staat er dat de goedkopere schoenen niet meer in voorraad zijn, trouwens (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys