• Redstone Pack

    Co-auteur: http://www.quizlet.nl/users/TeddyPoke/
    Waar: Redstone, Canada
    Wanneer: 4,5 jaar na Breaking Dawn
    Wat: Redstone ligt sinds kort in een door vampiers drukker bezocht gebied. Dit zorgt ervoor dat het slapende wolf gen wordt geactiveerd.
    Wij zijn (volledig profiel van karakter komt in speeltopic):
    - Trueblood: Nahuel, Alfa (oorspronkelijk van Sam's pack)
    - Teddypoke: Mikasi, Beta

    Wie zoeken wij?
    Schrijvers die enthousiast, actief en creatief zijn. Je moet kunnen samenwerken met anderen en die ook graag hun spotlicht willen delen (dus bijvoorbeeld als er iets gebeurt niet alles zelf willen oplossen).

    Wat zoeken wij?
    - 4 jongens (wolven)
    - 2 meisjes (wolven)

    Interesse?
    laat het ons weten door dit in te vullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd/geboorte datum:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby’s:
    Overig:
    Intro:
    Foto (mens en wolf):

    Redstone wolf tatoeage (boven arm):



    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=174881

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 12:32 ]

    hoi ^^
    Ik wil wel mee doen. Kan ik een jongen reserveren?
    (Ik maak het karakter vanavond of morgen)


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    hoi ^^
    Ik wil wel mee doen. Kan ik een jongen reserveren?
    (Ik maak het karakter vanavond of morgen)


    ja is goed :)

    Naam: Maarten Joël Wynne
    Bijnaam: Maart, Joël (door zijn moeder)
    Geslacht: Jongen.
    Leeftijd/geboorte datum: 19
    Karakter: Maart is een speelse badboy die nooit langer dan 3 weken met een meisje uitgaat en ze daarna zonder pardon dumpt. Dit komt door zijn bindingsangst, maar dit heeft hij zelf nog niet door. Hij is een enorme sloddervos en het is in zijn kamer een wonder dat je het bed nog kan zien (de vloer ligt helemaal bezaaid). Zijn geheime hobby is tekenen.
    Uiterlijk: medium kort bruin haar. zit wat slag in. grijze ogen.hij is gespierd maar vooral lang.
    Hobby’s: tekenen. worstelen. met vrienden hangen. muziek luisteren. Meisjes oppikken. Zwemmen.
    Overig: Vader en ma zijn gescheiden en pa is hertrouwd met rijke vrouw de super aardig is alleen omdat maart zijn pa nu haat omdat hij zijn ma heeft achtergelaten met het café haat hij de nieuwe vrouw van zijn pa ook.
    Zijn ma runt een café in Redstone. Het is een klein café en op een meisje na die op drukke dagen helpt runt ze het helemaal alleen. Als het goed gaat met het dorp gaat het goed met het café. Dat is nu het geval. Maarts ma praat alleen maar over haar perfecte dochter.
    De zus van Maart zit op Harvard en is in de ogen van ma helemaal perfect. Jenny is altijd een controle freak geweest en studeert nu om advocaat te worden. Maart word een beetje moe van al dat geklets over Jenny.
    Intro: weet ik nog niet
    Foto (mens en wolf):



    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 13:16 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Naam: Mikasi Archer
    Bijnaam: Mika
    Geslacht: Man
    Leeftijd/geboorte datum: 17 (18 juni 1998)
    Karakter: Vrolijk, optimistisch, enthousiast, nieuwsgierig, maar kan ook eenmaal omgeslagen ook zeer serieus zijn.
    Uiterlijk: Donker bruin haar, bruine ogen (zie voor de rest de foto). Als hij blij is lijkt hij jong, als hij serieus is, lijkt iets ouder.
    Hobby’s: Hardlopen, zwemmen, dagdromen en als wolf speuren
    Verleden: Zijn hele jeugd heeft hij op in Redstone gewoond, na de zelfmoord van zijn moeder toen hij 14 was, is zijn serieuze kant naar boven gekomen, maar hij blijft nog altijd optimistisch.
    Overig: Mika heeft zijn wolfgenen van beide kanten van de familie en kan hierdoor ook beter ruiken dan de rest van de pack. Hij is de eerste die in Redstone in een wolf verandert.
    Intro: Komt later
    Foto:


    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 20:00 ]

    Naam: Nahuel Carter
    Bijnaam: N, Nana (vindt hij niet altijd even leuk)
    Geslacht: jongen
    Leeftijd/geboorte datum: 19 jaar/ 19-7-1996
    Karakter: Rustig, op zich zelf, kan een kort lontje hebben in sommige situaties.
    Uiterlijk: 1,85m lang, zijn haar is 3 verschillende tinten bruin, bruin/groene ogen, hele lichaam redelijk tot goed gespierd.
    Hobby’s: gitaar spelen, relaxen en rustig rond rennen als een wolf.
    Verleden: Zijn biologische vader, Elan Carter, is overleden toen hij nog net geen 1 jaar was. Zijn moeder, Sara Evans is hertrouwd met Luuk Evans na 5 jaar, hierdoor moesten ze verhuizen naar La Push (Luuk woonde al in La Push).
    Overig: Voormalig lid van Sam’s pack (1 van de wolven die veranderd was toen de volturi in Breaking dawn kwam).
    Foto:


    Zullen we maar gewoon beginnen met zijn drieën?? Als andere er nog bij willen komen, kunnen ze zich makkelijk erin schrijven.

    zou ik een vrouwelijke wolf kunnen reserveren
    btw ik ben niet echt bekend met RPG dus...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    zou ik een vrouwelijke wolf kunnen reserveren
    btw ik ben niet echt bekend met RPG dus...


    ja dat kan

    ik heb een speeltopic aangemaakt:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=174881

    dreamcatcherx schreef:
    zou ik een vrouwelijke wolf kunnen reserveren
    btw ik ben niet echt bekend met RPG dus...


    Maakt niet uit dat je niet bekend bent met RPG :3 Als je maar enthousiast bent! Plus we kunnen altijd hulp bieden ;)

    dreamcatcherx

    Dreamcatcher zou je alsjeblieft eerst deze lijst hieronder invullen en op deze topic plaatsen?
    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd/geboorte datum:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby’s:
    Overig:
    Intro:
    Foto (mens en wolf):
    Dat zorgt ervoor dat andere het karakter dat je maakt meteen goed kennen en rekening kunnen houden met bepaalde dingen.

    Naam: Shaylin Carter
    Bijnaam: shy
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Shaylin is heel verlegen, maar ook heel betrouwbaar je kan alles bij haar kwijt. Al vertrouwt Shaylin zelf niet heel snel iemand. Shaylin is heel erg snel daarom noemen mensen haar ook wel is shadow, want als ze rent lijkt ze net een schaduw. Verder is Shaylin altijd vriendelijk tegen iedereen, dit komt omdat ze vroeger iets heeft meegemaakt wat ze liever niet vertelt. Maar sindsdien heeft ze om zich heen een muur opgetrokken en ze laat niemand binnen, bang dat haar vertrouwen weer beschadigd wordt en dat ze de scherven weer moet opruimen. Wat ze zelf niet weet is dat ze die scherven van de vorige keer nooit echt heeft opgeruimd en daar nog altijd last van heeft, en ze gaan niet weg voordat ze met iemand praat. Helaas is er niemand die door de muur van Shaylin heeft kunnen doorbreken en huilt het meisje zich nog steeds iedere nacht in slaap. Want wat een lief meisje lijkt zit helemaal vol met verdriet.
    Uiterlijk:






    Hobby's: Hardlopen, zwemmen en dichten
    Overig: als ze een mens volledig vertrouwt kan ze hen af en toe het één en ander vertellen. Maar liever houdt ze alles voor zichzelf zodat niemand haar opnieuw kan breken
    Intro: Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt
    De foto van het mens heb ik hierboven al staan






    Shaylin is of de witte of de zwarte wolf net wat de rest is want hier moet hij vanaf wijken. Omdat Shaylin anders is dan ze zich voordoet


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    haar hele lichaam

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 19:00 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik hem mijn wolf aangepast (zie plaatje) naar de standaard wolf.

    dreamcatcherx schreef:
    Naam: Shaylin Carter
    Bijnaam: shy
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Shaylin is heel verlegen, maar ook heel betrouwbaar je kan alles bij haar kwijt. Al vertrouwt Shaylin zelf niet heel snel iemand. Shaylin is heel erg snel daarom noemen mensen haar ook wel is shadow, want als ze rent lijkt ze net een schaduw. Verder is Shaylin altijd vriendelijk tegen iedereen, dit komt omdat ze vroeger iets heeft meegemaakt wat ze liever niet vertelt. Maar sindsdien heeft ze om zich heen een muur opgetrokken en ze laat niemand binnen, bang dat haar vertrouwen weer beschadigd wordt en dat ze de scherven weer moet opruimen. Wat ze zelf niet weet is dat ze die scherven van de vorige keer nooit echt heeft opgeruimd en daar nog altijd last van heeft, en ze gaan niet weg voordat ze met iemand praat. Helaas is er niemand die door de muur van Shaylin heeft kunnen doorbreken en huilt het meisje zich nog steeds iedere nacht in slaap. Want wat een lief meisje lijkt zit helemaal vol met verdriet.
    Uiterlijk:






    Hobby's: Hardlopen, zwemmen en dichten
    Overig: als ze een mens volledig vertrouwt kan ze hen af en toe het één en ander vertellen. Maar liever houdt ze alles voor zichzelf zodat niemand haar opnieuw kan breken
    Intro: Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt
    De foto van het mens heb ik hierboven al staan






    Shaylin is of de witte of de zwarte wolf net wat de rest is want hier moet hij vanaf wijken. Omdat Shaylin anders is dan ze zich voordoet


    Dreamcatcher, je kan het beste dan een witte nemen, want annieckemiek heeft de zwarte versie al :3

Hi, ik weet niet of ik nog mee kan doen? Zo ja is er dan nog een meisje over?