• EXPEDITIE ROBINSON 2015



    Vanaf donderdag 3 september barst de meest spannende strijd weer los bij RTL 5! Bekende Nederlanders reizen samen met het presentatie-duo Nicolette Kluijver en Dennis Weening af naar de Filipijnen om zich te onderwerpen aan de meest uitdagende en avontuurlijke opdrachten.

    Dit jaar gaat Expeditie Robinson back to basic. Niet alleen moeten de deelnemers het per persoon doen met maar zeven handjes rijst en zeven handjes meel tot de samensmelting, ook hebben ze niet meer de veiligheid van een eigen kamp. De deelnemers worden allemaal gedropt op hetzelfde eiland. Daarbij is het meteen ieder voor zich; teams worden niet vooraf al gevormd. De expeditieleden moeten zich voor elke proef verdelen in twee groepen en gaan daarna allemaal naar de eilandraad. Nog niet eerder was de angst en onzekerheid zo groot...

    De cast van Expeditie Robinson bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers.

    Bron: RTL


    WAAR & WANNEER KAN IK HET KIJKEN?
    Vanaf 3 september elke donderdag op RTL 5 om half 9!

    DE EXPEDITIELEDEN
    — Ronnie Flex
    — Sharon Doorson
    — Tim Douwsma
    — Marian Mudder
    — Teske de Schepper
    — Oscar Aerts
    — Sander Janson
    — Anna Speller
    — Amara Onwuka
    — Elle Bandita
    — Kim Lammers
    — Kees van der Spek
    — Wietze de Jager
    — Klaas van der Eerden
    — Danny Ghosen
    — Jaap Jongbloed
    — Sandra van Nieuwland


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mercator schreef:
    Ik snapte echt niets van de aflevering van gisteren.

    Marian zit in haar eentje op een eiland en dan leest ze zo'n brief waarin wordt gezegd dat mensen die afvallen ofzo bij haar op het eiland komen, maar Kees moest gewoon weg? Heb ik iets gemist?
    ik denk dat ze na de aankomende proef weer twee teams moeten maken. Dan zouden het weer ingelijk worden dat degene die overblijft naar haar komt en dan op die manier na een poos er twee kampen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik denk dat ze na de aankomende proef weer twee teams moeten maken. Dan zouden het weer ingelijk worden dat degene die overblijft naar haar komt en dan op die manier na een poos er twee kampen zijn



    ah dat klinkt logisch bedankt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hallo jongens. Ik kom stiekem even reclame maken.
    Ik hou namelijk een Expeditie robinson wedstrijd.
    Hiervoor zoek ik nog minimaal vijf enthousiaste deelnemers. Dus als iemand zin heeft?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, waarom. D: Hij bracht juist wat leven in de brouwerij.


    She's imperfect but she tries

    Ik vind de dame van Zuid die niet mee doet met een proef maar vervolgens eel de tojd ligt te slapen echt bloed irri. Degeme die uitgeput en geknokt hebben maar laten werken en eten regelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind haar ook echt superirritant. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ook, mijn god! Ze kan niet vissen, geen vuur maken, geen proeven, ... Wat doet ze dan? Ik weet zeker dat Wietze of wie dan ook graag haar plekje in had willen nemen. Het hele kamp Zuid werkt sowieso al op mijn zenuwen.

    Ben ik trouwens alleen als ik zeg dat ik het seizoen tot nu toe best saai vind? In vergelijking met normaal zijn er echt weinig (tot geen) complotten, al lijkt het voorstukje veelbelovend. Ik wil drrrama. :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ook, mijn god! Ze kan niet vissen, geen vuur maken, geen proeven, ... Wat doet ze dan? Ik weet zeker dat Wietze of wie dan ook graag haar plekje in had willen nemen. Het hele kamp Zuid werkt sowieso al op mijn zenuwen.

    Ben ik trouwens alleen als ik zeg dat ik het seizoen tot nu toe best saai vind? In vergelijking met normaal zijn er echt weinig (tot geen) complotten, al lijkt het voorstukje veelbelovend. Ik wil drrrama. :'D


    Hoogstwaarschijnlijk wordt het in de samensmelting een grote chaos. Als ik kijk wie er nu nog allemaal in zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mignon schreef:
    Ik ook, mijn god! Ze kan niet vissen, geen vuur maken, geen proeven, ... Wat doet ze dan? Ik weet zeker dat Wietze of wie dan ook graag haar plekje in had willen nemen. Het hele kamp Zuid werkt sowieso al op mijn zenuwen.

    Ben ik trouwens alleen als ik zeg dat ik het seizoen tot nu toe best saai vind? In vergelijking met normaal zijn er echt weinig (tot geen) complotten, al lijkt het voorstukje veelbelovend. Ik wil drrrama. :'D


    Ik vind het niet saai en er zijn voor mij wel weer genoeg complotten geweest. Het viel me wel op dat er nog niemand geblesseerd is geraakt en dat er amper ruzies zijn geweest, maar dat laatste zal nog wel komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb echt zin in een ruzie tussen die ene vrouw (Rianne ofzo?) en die van Zuid waar jullie het net over hadden. Ik heb namelijk het gevoel dat die twee elkaar niet uit kunnen staan, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    IrishNialler schreef:
    Ik vind de dame van Zuid die niet mee doet met een proef maar vervolgens eel de tojd ligt te slapen echt bloed irri. Degeme die uitgeput en geknokt hebben maar laten werken en eten regelen
    Bedoel je het oude vrouwtje? In het begin daar deed ze niks nee, maar ze doet nu degelijk wel wat nu ze met meerderen zijn, laten ze alleen niet zoveel zien.
    En ik vind het goed van haar dat ze de beslissing nam om niet mee te doen, het is gewoon een feit dat uit alle mensen zij waarschijnlijk de zwakste is in het snelle rennen van de proef.

    Op de balans proef deed ze het trouwens wel gewoon goed, die concentratie kon je op haar gezicht zien haha.

    Ik ben allang blij dat Teske eruit ligt :') Die deed al helemaal niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Teske was ziek zei ze in een van haar Youtube videos. Tja, ik vond haar wel leuk, vooral omdat ik haar ken van youtube en ze wat jonger is. Ben benieuwd wie er de volgende aflevering uitgaat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik was heel blij toen Teske eruit lag. Ik vond haar zo irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou Danny uit het spel werken als ik hun was. Hij is gluiperig, niet te vertrouwen en hij heeft op dag 1 een pact met Tim gesloten en ik denk dat dat nog wel een staartje kan gaan hebben bij de samensmelting.


    Pretty is just a pretty word.

    Looney schreef:
    Ik zou Danny uit het spel werken als ik hun was. Hij is gluiperig, niet te vertrouwen en hij heeft op dag 1 een pact met Tim gesloten en ik denk dat dat nog wel een staartje kan gaan hebben bij de samensmelting.
    Ik vind hem ook maar een vies ratje :')


    I live for the applause, you will die for it.