• Hallo allemaal!

Een nieuw schooljaar is vorige week voor mij aangebroken, wat ook een nieuwe agenda betekende. Nu had ik er al een gekocht een paar weken terug, maar ik kwam er vandaag achter dat er als het ware "mapjes" in zitten, waar je van alles in kan doen. Een vriendin (die dezelfde agenda heeft) liet zien dat ze er foto's in had gedaan, wat me op hetzelfde idee bracht. Alleen wil ik dit doen met quotes in plaats van quotes, hoewel dit uren gaat duren in mijn eentje (gezien ik nogal perfectionistisch kan zijn, vooral op het gebied van plaatjes uitzoeken). Daarom is mijn vraag of je jouw meest inspirerende quote(s) hier wil plaatsen als afbeelding!

Ik zou je zeer dankbaar voor je hulp ^.^

Liefs (:

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Ik vind deze altijd mooi :')

• Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

"Ignite, my love. Ignite."

The truth is out there.

Dit zijn er een paar die ik erg goed vind!

— Inner peace, it's hard to find. —

I will and i Shall, uno momentos.. the quote is in progress

Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

"Ignite, my love. Ignite."

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Ik hou van zulke tumblr quotes <3
    Is dit een beetje wat je bedoelt?

You can only love someone... If you first love yourself.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

— Inner peace, it's hard to find. —

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Dit is een quote uit een verhaal die ik pas heb gelezen en ik vond hem wel heel mooi:

"The desire for someone – no, anyone – grew stronger in her as she tried to keep the cold emptiness of her heart at bay; frightened by the way her damaged heart threatened to overrule any reasoning of her isolated mind. ""

There is no normality in life. - HBC

Heb je er nog nodig Steve?

Sidera nostra contrahent solem lunamque