• Hey iedereen, ik heb erg veel last van zwarte puntjes op mijn kin, mijn neus en de huid rondom mijn neus. Ik heb echter geen idee hoe ik hier vanaf kan geraken. Weten julllie misschien iets tegen zwarte puntjes?

    Daar kan je niet echt vanaf raken, het is iets dat gewoon natuurlijk op je huid zit, bijna iedereen heeft. Bij sommige mensen vallen ze gewoon meer op.


    Your make-up is terrible

    Heb je al eens gegoogeled naar mee-eters? Die kun je namelijk eventueel uitknijpen (:
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Dat zijn mee-eters.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sherrinford schreef:
    Heb je al eens gegoogeled naar mee-eters? Die kun je namelijk eventueel uitknijpen (:
    Succes!


    Ja, zelfs al verschillende keren. Het probleem bij het uitknijpen is dat het ontstekingen kan veroorzaken, en daar heb ik niet zo veel zin in.

    Het kunnen ook gewoon vergrote poriën zijn.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Het kunnen ook gewoon vergrote poriën zijn.



    Yup. Dit heb ik ook.


    26 - 02 - '16

    Het kunnen mee-eters zijn of sebaceous filament. Die laatste heeft iedereen. Die zijn permanent en daar kun je (helaas) niets aan doen. Tegen mee-eters kun je neus strips gebruiken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Meestal zijn het mee-eters en die kun je gewoon uitduwen, of met stripjes wegdoen. Je gaat ze nooit helemaal wegkrijgen, maar toch gedeeltelijk. Het kunnen inderdaad ook gewoon vergrote poriën zijn, zoals Nikki zegt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uitknijpen zou ik dus niet doen, gaat heel snel ontsteken en ziet er daarna vaak juist slechter/erger uit.
    Je kan je gezicht wassen met speciale reinigende zeep (mee-eters gaan er niet echt van weg denk ik maar zorgt er wel voor dat je minder ontstekingen hebt en je huid proper blijft waardoor er dus normaal gezien ook geen gaan bijkomen)
    Tenminste dat was wat de huidarts bij mij aanraadde.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tegen mee-eters is er één of ander huismaskertje van Japan (geloof ik) dat het zou moeten weghalen. Ik zag er enkele reviews over, en die waren allemaal positief.

    Hier is één van de video's. https://www.youtube.com/watch?v=oSaAJj4QiiI

    Ik heb geen idee of het ook echt werkt, maar ik was van plan het zelf eens aan te kopen, aangezien ik er ook enorm last van heb en ik me er erg aan stoor haha.

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt? (:


    soul made of stardust and chaos.

    Je kunt ook een primer op je gezicht aanbrengen, maar ik zou voorzichtig zijn met make-up als het echt mee-eters zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."