• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik gok op de 101 :')


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Met een week vertraging vanwege mijn mini-tripje naar Frankrijk, ga ik vandaag beginnen. Ik zal alvast maar genoeg pen en papier zoeken want ik schrijf doorgaans een boek vol notities!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Met een week vertraging vanwege mijn mini-tripje naar Frankrijk, ga ik vandaag beginnen. Ik zal alvast maar genoeg pen en papier zoeken want ik schrijf doorgaans een boek vol notities!

    Succes! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik doorbijt ben ik vandaag klaar! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik moet nog even doorwerken. Mes excuses! =)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 19:28 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niemand neemt het je kwalijk, ik in ieder geval niet c;
    De spanning wordt wel lekker opgevoerd zo


    26 - 02 - '16

    Ik ben klaar! *O* asdfghjkl


    -

    Spanneeeend. ._.


    Caution first, always.

    Met blijdschap kan ik melden dat ik ook klaar ben. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Blurryface schreef:
    Spanneeeend. ._.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Met blijdschap kan ik melden dat ik ook klaar ben. *O*


    Oehhh. Spannend! :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Inderdaad erg spannend! Ik ben benieuwd :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tam tam tammmm


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Drumrollll
    Spanning hier xD
    Succes, nog nakijkende mensjes :D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 15:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Her begint echt spannend te worden. Ik ben echt benieuwd wie doorgaan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina