• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Ik vraag me af wie er enthousiaster is op het moment. Ik kan namelijk NIET WACHTEN. *O*


    Alles kan! Koffiekan, theekan, melkkan, water kan, de paus kan maar hij mag niet. Behalve een blik sardienen openen met een banan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Alles kan! Koffiekan, theekan, melkkan, water kan, de paus kan maar hij mag niet. Behalve een blik sardienen openen met een banan.

    Dat moet ik eens proberen: een blik sardienen openen met een banaan!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Dat moet ik eens proberen: een blik sardienen openen met een banaan!


    Haha, I guess it will work. :') Het is gewoon een gezegde van hier, in het dialect. 'Het kan niet.' 'Olles kan, be'alve 'n blik sardien'n opn'n me 'n banan.' Ik moest eraan denken, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Haha, I guess it will work. :') Het is gewoon een gezegde van hier, in het dialect. 'Het kan niet.' 'Olles kan, be'alve 'n blik sardien'n opn'n me 'n banan.' Ik moest eraan denken, haha.

    Ik ken m niet. Naja, ik woon ook vlakbij Amsterdam, in het dialectloze Noord-Holland.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Knopfler schreef:
    (...)

    Ik vermoed drie, als iedereen nakijkt, want er hebben er zes gezegd dat ze klaar zijn. :Y)


    Misschien zijn die '3' mods ook allang klaar met nakijken, alleen zeggen ze dat misschien niet. :3

    Deeks schreef:
    (...)

    Misschien zijn die '3' mods ook allang klaar met nakijken, alleen zeggen ze dat misschien niet. :3


    Dat kan, vandaar dat ik zei dat ik het vermoedde. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Dat kan, vandaar dat ik zei dat ik het vermoedde. c:

    Als dat zo is lig ik eruit :(


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Als dat zo is lig ik eruit :(


    Hoe bedoel je? :') Ik denk niet dat de pb's al gestuurd zijn, anders was er nu een nieuw topic.


    What would Emma do?

    Melizsa schreef:
    (...)
    Als dat zo is lig ik eruit :(


    Als de tweede ronde start wordt er een nieuw topic geopend en aangezien die er nog niet is ga ik er vanuit dat nog niet alle mods klaar zijn met nakijken. No worries. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 17:01 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Melizsa schreef:
    (...)
    Als dat zo is lig ik eruit :(


    Of de pb's zijn nog niet verstuurd (;
    Verlies de hoop niet^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Markey schreef:
    (...)

    Als de tweede ronde start wordt er een nieuw topic geopend en aangezien die er nog niet is ga ik er vanuit dat nog niet alle mods klaar zijn met nakijken. No worries. (:


    Wat deze persoon zegt. :3

    Markey schreef:
    (...)

    Als de tweede ronde start wordt er een nieuw topic geopend en aangezien die er nog niet is ga ik er vanuit dat nog niet alle mods klaar zijn met nakijken. No worries. (:


    Idd


    all because i liked a girl

    De spanning groeit met de minuut xD
    Ze doen het gewoon expres!!
    Nee grapje :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Melizsa schreef:
    (...)
    Als dat zo is lig ik eruit :(

    Er is gezegd dat er een topic wordt geopend zodra de berichten er zijn, maar ook dat je niet mag zeggen of je wel of niet door bent, dus wat je nu zegt mag eigenlijk niet :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Melizsa schreef:
    (...)
    Als dat zo is lig ik eruit :(

    Wees gerust, als die pb's gestuurd zijn, komt er een topic. En als het zover is, mag niemand zeggen of ze door zijn of niet, om samenwerking te voorkomen. (:


    -