• "She missed most of all the feeling
    of having a mother."



    Oud rollentopic
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    © Painkiller

          Southwark Orphanage. Een succesvol weeshuis in Engeland opgericht in 1956 door James Southwark, maar heeft nu zijn beste tijd gehad en is veranderd in een echte gevangenis voor jonge wezen. De kinderen die er verblijven zijn afgestaan door hun ouders of afgedankte pleegkinderen met een gewelddadig verleden. Het huis wordt nu streng bewaakt zodat de kinderen niet kunnen ontsnappen. Misstappen worden zwaar bestraft en er worden strenge regels gehandhaafd. Zelden komen er nog mensen om de wezen te adopteren; de hoop is klein bij die dat achterblijven.

          De oudste leeftijdsgroep start een verzet en stelt een plan samen om te kunnen ontsnappen. De vrijheid is niet ver meer, maar de weg ernaartoe is levensgevaarlijk.

    Rollen:
    Finley • H • Penoza | 1.1
    Tyler • D • Cotrona | 1.1
    Oliver • J • Delfino | 1.1
    Naam • Kamer • Username | Pag
    Naam • Kamer • Username | Pag

    Sam'antha' • S • TalkMeDown | 1.1
    Grace • R • LittleNinja | 1.2
    Naam • Kamer • Rutherforth | Pag
    Bo • M • tubbietoost | Pag
    Naam • Kamer • Username | Pag

    Invullen:
    • Voornaam [Geen tweede-of achternaam]
    • Leeftijd [15j — 17j]
    • Nationaliteit [Variatie hierin]
    • Uiterlijk
    • Karakter
    • Geschiedenis
    • Kamer [A — T]
    • Extra

    Faceclaims:
    • Frida Gustavsson
    • Phoebe Tonkin
    • Cody Christian
    • Nick Robinson

    Extra informatie:
    Regels in het weeshuis:
    • Geen nicotine, alcohol of drugs
    • Avondklok vanaf negen uur
    • Verboden op kamers van het andere geslacht te komen
    • Toestemming vragen voor tuin te betreden
    • Verboden terrein personeel te betreden
    • Verboden eten mee te smokkelen
    • Verboden het weeshuis te verlaten

    Straffen:
    Bij het overtreden van de algemene regels:
    • Werkuren
    • Straftaken
    • Driloefeningen

    Te laat in de lessen/op diensten:
    • Werkuren
    • Straftaken

    Proberen weglopen:
    • Fysiek geweld
    • Huisarrest

    Plattegrond:
    • Gelijkvloers: Klik
    • Jongens (eerste etage): Klik
    • Meisjes (tweede etage): Klik
    Kamers per twee. Bedden zijn hoogslapers.
    • Tuin: Klik

    Diensten:
    • Keuken
    • Wasruimte
    • Tafels dekken
    • Poetsen
    • Tuinwerk
    • Etc.

    Dagschema: [Ma — Vrij]
    • 05.30: Wekdienst
    • 06.00: Ochtenddienst
    • 07.30: Ontbijt
    • 08.00: Lessen (5)
    • 12.10: Middagpauze
    • 12.40: Middagdienst
    • 13.40: Lessen (2)
    • 15.40: Namiddagdienst
    • 16.40: Huiswerk
    • 18.30: Avondeten
    • 19.30: Avonddienst
    • 20.30: Vrij half uurtje
    • 21.00: Avondklok

    Dagschema: [Za — Zo]
    • 05.30: Wekdienst
    • 06.00: Ochtenddienst
    • 07.30: Ontbijt
    • 08.00: Voormiddagdienst
    • 12.00: Middagpauze
    • 12.30: Middagdienst
    • 13.30: Sport en spel
    • 16.30: Namiddagdienst
    • 18.30: Avondeten
    • 19.30: Avonddienst
    • 20.30: Vrij half uurtje
    • 21.00: Avondklok

    Wekelijks krijgen de kinderen tien euro om te sparen voor later of om iets te kopen. 's Avonds kunnen ze dingen bestellen die ze willen, zondag komt de bestelling aan. De spullen die ze kunnen bestellen, bestaat uit kleding, levensmiddelen, speelgoed, juwelen (geen eten/snoep of elektronische apparatuur!), etc. Onderling verhandelen ze ook wat dingetjes.

    De weeskinderen:
    Het weeshuis heeft een maximum van veertig weeskinderen van alle leeftijden tot en met zeventien. Dit weeshuis is relatief klein, met als vroegere doel dit beperkte aantal kinderen goed en wel op te kunnen voeden.
    Momenteel ligt het zwaartepunt van de leeftijden boven de twaalf, aangezien er de laatste jaren niet veel nieuwe weeskinderen zijn bijgekomen. (In deze MSV worden enkel de weeskinderen tussen de vijftien tot zeventien gespeeld)

    Lijst van de andere weeskinderen:
    Chris
    Matthew
    Josh
    Mike
    Ethan

    Joël
    Ryan
    Nathan
    Norman
    Scott

    Jayden
    Cole
    Sebastian
    Joseph
    Leon

    Ashley
    Samantha
    Emily
    Hanna
    Bethany

    Jodie
    Ellie
    Tessa
    Madison
    Paige

    Lara
    Sherry
    Helena
    Lilly
    Carly

    Regels:
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.

    Standaard RPG/MSV regels:
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    • Reserveringen blijven maximum 48 uur staan!
    • Maximum één rol per persoon, dit omdat er een beperkt aantal rollen zijn
    Dagelijks kunnen posten!
    • Geen geruzie OOC
    • OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic
    • We schrijven met de dubbele aanhaling [ "..." ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 18:22 ]


    16 - 09 - '17

    Finley is af.
    Ik denk dat je beter het speeltopic kunt openen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Dat is superlief maar dat hoeft niet, als er iemand afvalt ben ik graag reserve!


    Nee, je mag van mij, dan hebben we tenminste nog iemand extra.


    16 - 09 - '17

    Ik open morgen het speeltopic!


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Ik open morgen het speeltopic!


    Yesh ;3


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Oh? Ik was helemaal vergeten dat ik hier een rol had, sorry! Ik schrijf me uit aangezien ik totaal geen inspiratie heb voor deze RPG en het zou jammer zijn dat ik door dat niet (snel) reageer. Heel veel plezier verder met deze MSV (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oud rollentopic
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1


    16 - 09 - '17

    • Voornaam
    Bo

    • Leeftijd
    16

    • Nationaliteit
    Onbekend, west-Europeaan (Ze gokken op Nederlander, Belgische of Duitse)

    • Uiterlijk
    FC: Alexandra Daniels

    • Karakter
    - Leergierig
    - Onzeker
    - Serieus
    - Sportief
    - Amuzikaal (Maar gek op muziek luisteren)
    - Dromer
    Bo is een lief meisje dat altijd voor anderen klaar wilt staan. Ze is erg rustig en observerend. Enkel wanneer ze zich helemaal op haar plek voelt zal ze opbloeien. Bo doet hard haar best voor school, echter komt ze door haar dromerigheid makkelijk te laat.

    • Geschiedenis
    Bo heeft haar ouders nooit gekend en er is niks over hen bekend. Op een ochtend is ze gevonden op de trappen van de H. Martinuskerk in Maastricht. Ze was toen niet ouder dan een paar dagen. Tot ze 4 jaar was woonde ze in het 'witte vrouwen' klooster. De overste van het klooster had een Franse achtergrond en gaf haar de naam Beau. Vlak voor Bo's 4de verjaardag overleed ze echter en de nieuwe overste stuurde haar naar een internaat voor adoptie.
    Bo zat niet lang in het internaat. 3 maanden voor haar 5de verjaardag kwam ze terecht bij de familie Andrew, een Engels gezin dat voor 2 jaar in Nederland woonde en huisvesting had op de straat van het internaat. meneer Andrew had een werkopdracht in Nederland en mevrouw Andrew was herstellende van een depressie, veroorzaakt door een 2de miskraam.
    Toen de werkopdracht van meneer Andrew erop zat vertrok de familie samen met Bo naar Engeland. Daar besloot mevrouw Andrew haar naam te veranderen naar Bo omdat ze dit mooier vond staan. Tot haar 8ste woonde Bo gelukkig bij de familie die erover na dachten haar officieel te adopteren, toen mevrouw Andrew in verwachting raakte. Ze kon haar geluk niet op en 9 maanden later werd hun eerste echte dochter geboren. De liefde die de Andrews ooit voor Bo hadden gehad verdween als sneeuw voor de zon en vlak na de geboorte van het kindje werd ze teruggebracht naar een internaat. In de papieren stond dat ze gevaarlijk gedrag vertoonde richting de baby. Dit was slechts een smoes om van haar af te komen.
    Tot haar 13de woonde ze in het internaat. Er waren maar weinig mensen die interesse hadden in een 'gevaarlijk' kind. Het verlies van de nonnen en van de familie Andrew, alsmede de ruwe omgangsvormen in het internaat, hadden haar echter veranderd in een onzeker, stil en meegaand meisje. Al haar hoop en liefde was verdwenen en ze leek niks meer te kunnen voelen, ze verschool zich in haar boeken.
    Tot die ene zondag in mei. Een van de pleeggezinnen voor tieners had een plekje vrij en 'lady Helen' zoals ze door haar pleegkinderen genoemd werd besloot dat ze Bo graag wilde 'temmen.'
    Bo voelde zich eindelijk weer gelukkig. Ze zou een huis krijgen, een familie. De weken voorafgaand aan de verhuizing bloeide ze helemaal op. Met een lach nam ze klusjes over van anderen, pakte ze haar spullen in en zelfs toen ze nog een keer 'blote billenkoek' kreeg van een van de begeleiders liet ze geen traan.
    Het leven bij lady Helen was echter niet wat ze ervan verwacht had. De kleine vrijheden die ze in het internaat gehad had leken opeens heel groot. Lady Helen en haar 'vriend' Kees waren regelrechte sadisten. Zo kreeg ze bij binnenkomst verschillende testen. Bij elk fout antwoord hing er een straf boven het hoofd. Het enige geluk dat Bo had was dat het internaat regelmatig kwam controleren of geen van de jongeren blauwe plekken had. Lady Helen mocht enkel straffen met een pak slaag voor de kont. Hier werd op gecontroleerd omdat het meisje wat er voor Bo had gewoond op mysterieuze wijze was gestorven.
    Bo kreeg meer slaag dan ooit tevoren. Geen enkele plek was veilig in het huis en alles werd gecontroleerd en overal hingen camera's, zelfs op de wc en de douche. Bo werd bevriend met Sally, een ooit rebelse puber die bezweken was onder lady Helen. Sally was een half jaar ouder dan Bo en nam haar op een dag in vertrouwen dat sinds ze 16 was, ze andere straffen kreeg, bijvoorbeeld 's avonds in bed. Bo die extreem preuts en onwetend was had geen idee gehad wat het inhield totdat Kees een maand voor haar 16de verjaardag 's nachts in haar bed was gekropen en aan haar borsten had gevoeld. Ze durfde er met niemand over te praten wat er die nacht was gebeurd en gezegd. Elke dag stond haar meer tegen. Anderhalve week voor haar verjaardag gebeurde er echter iets waardoor lady Helen en Kees verdwenen. Het huis werd tijdelijk door iemand anders gerund totdat er plek was om de jongeren naar toe te sturen. Ze heeft nog altijd geen idee wat er gebeurd is, maar vandaag (start van het verhaal) is haar eerste dag weer binnen de muren.

    • Kamer:
    M

    • Extra
    Bo heeft last van nachtmerries, waarin de zin "Ik moet wachten tot je 16de verjaardag" vaak de hoofdrol speelt.
    Bo is gedoopt, maar door alle ellende in haar leven ongelovig.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 9:25 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ik zal mijn rol afmaken en dan posten en dergelijke :3

    Daggers went Cicatrix trouwens

    En Nevena heet nu 'Sam'antha

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 11:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @tubbietoost, bij het dienstenschema ga jij moeten kijken bij 'Onbekend 2' om de diensten van je rol te zien. Niet te ver zoeken, onze speelbare rollen staan in het groen aangeduid.

    @TalkMeDown, bedankt voor de melding. In de dienstenschema staat je rol nu wel aangegeven als Nevena, dus moet je daar nog even naar kijken voorlopig.


    16 - 09 - '17