• Wie kan er overleven in de wildernis?
    Wie is er van alle markten thuis?
    Wie durft deze uitdaging aan?
    Welkom bij Expeditie Quizletson 2015.


    Hoe gaat het in zijn werk?
    Alle deelnemers worden in het begin in twee groepen gedeeld. De twee teams gaan tegen elkaar strijden door middel van team opdrachten. Het verliezende team gaat naar de eiland raad en moet een persoon van hun team weg stemmen. Uiteindelijk, na vijf opdrachten komt er een grote proef die bepaald wie er naar de samensmelting gaan. Er gaan ongeveer 5 tot 7 deelnemers naar de samensmelting, dat ligt aan het aantal deelnemers.

    Aan wat voor opdrachten moet ik denken?
    Ik heb zoveel mogelijk verschillende opdrachten verzonnen. Dit varieert van schrijfopdrachten tot quizopdrachten tot lijstjesopdrachten.

    Wat kan ik winnen?
    Sowieso de eer en de naam Quizletson 2015. Ook ga ik proberen een creditprijs erbij te doen.

    Opdrachten:

    Inschrijven:
    Ik heb geen limiet aan deelnemers. Wel een minimum van 14 deelnemers.
    Je schrijft je niet in door middel van een berichtje te plaatsen in het topic. Om jezelf in te schrijven wil ik dat je als opdracht jezelf voorstelt in minimaal 150 en maximaal 250 woorden. Dit kan tot en met 14.09.15 23.59u.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.


    Regels:
    - Hier gelden sowieso de huisregels van deze site.
    - Er wordt niet geruild van groep, tenzij je er echt een goede reden er voor hebt. Dat je de andere groep leuker vindt, is mijn ogen geen goede reden.
    - Ik doe niet aan uitstel. Dit is omdat iedereen dan elke keer uitstel vraag, daarnaast is het niet dat je gelijk eruit ligt als je niks inlevert. Bij de groepsfase verliest het team dat niks inlevert. Bij de samensmelting fase krijg je een zwarte stem als je het niet inlevert.
    - Ik accepteer geen plagiaat. Als ik dit merk dan wordt je gelijk gediskwalificeerd.
    - We laten iedereen in zijn waarden.
    - Complotten maken mag, maar houdt het leuk.

    - De stemrondes duren vijf dagen en er worden gestemd via Pb, hierbij kan je een argument geven als je daar behoefte aan heb. Deze stemmen zijn anoniem. (Als je niet stemt dan krijg je een zwarte stem bij de volgende eilandraad.)
    - De lengte van de rondes verschillen per opdracht.

    Deelnemers:
    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    VaIe
    Porunn
    Backbiter
    Team 2.
    Delfino
    Dualshock
    Gaterne
    WeasIey
    Mignon
    Vrataski

    De teams zijn samengesteld op leeftijd.




    De overige informatie over de samensmelting komt er zodra het moment daar is.

    Goedenavond, Sarita!

    Hierbij geef ik jou toestemming om te beginnen met je Expeditie Robinson themawedstrijd. Dit vind ik een ontzettend leuk idee, vooral omdat het in teamverband gemaakt moet worden! Ook lekker sfeer bevorderend. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb echt zin om te beginnen! Ik hoop dat mijn teammates aardig zijn!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik zoek nog altijd 5 deelnemers. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jotunheim > Porunn


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hopelijk doen er nog wat actieve Q-ers mee. Dat zou het spel natuurlijk veel leuker maken. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Jaa. Misschien kun je eens rondvragen in het Expeditie Robinson topic? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Jaa. Misschien kun je eens rondvragen in het Expeditie Robinson topic? (:


    Dat is een goed idee! Ga ik gelijk doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeeeeh. I wanna join.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mensen pls join.

    DualShock schreef:
    Mensen pls join.

    This. Same.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik volg Expeditie Robinson eigenlijk nooit, dus ik heb geen idee hoe het werkelijk in zijn werk gaat. Ik had ook eerst doorgegeven niet mee te doen, maar ik heb besloten om het toch te proberen. Het ziet er gewoon interessant en origineel uit, waardoor ik wel enthousiast ben om een kansje te wagen. Onder de spoiler vind je het stukje over mezelf.

    Mijn naam is Sylvie, ik ben eenentwintig jaar en Belg. Ik ben een sociaal en behulpzaam persoon, die graag onder de mensen komt. Ik ben iemand die altijd zal blijven lachen, maar dat wil niet zeggen dat ik vanbinnen niet gebroken kan zijn. Ik ben dan ook iemand die zich liever sterk houdt dan huilend de moed op geeft. Mijn vrije tijd vul ik met schrijven, gamen, series en films kijken en lezen. De meeste mensen weten het misschien al, maar ik ben een enorme fan van alles dat met horror te maken heeft, dit wil niet zeggen dat je nu bang van me moet worden, want alle zieke fantasie van mij wordt gebruikt om stories te creëren en daar stopt het dan. Verder ben ik ook een enorme WWE (World Wrestling Entertainment) fan, iets wat veel mensen niet verwachten van mij. Verder ben ik een echte prater, maar ook een luisteraar. Mijn moeder heeft me al vaker gezegd dat ik beter advocaat wordt, maar dat is niet aan mij besteed. Ik geef trouwens ook eerlijk toe dat ik iemand ben die af en toe wat snel op haar tenen getrapt is of snel aangebrand kan zijn. Er zijn momenten dat ik me enorm kan irriteren aan iets en ik ben dan ook iemand die haar mond durft opentrekken om te zeggen waar het op staat. Dat maakt dat ik zeker niet bang ben om mijn mening te uiten of om voor mezelf op te komen.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Ik volg Expeditie Robinson eigenlijk nooit, dus ik heb geen idee hoe het werkelijk in zijn werk gaat. Ik had ook eerst doorgegeven niet mee te doen, maar ik heb besloten om het toch te proberen. Het ziet er gewoon interessant en origineel uit, waardoor ik wel enthousiast ben om een kansje te wagen. Onder de spoiler vind je het stukje over mezelf.

    Mijn naam is Sylvie, ik ben eenentwintig jaar en Belg. Ik ben een sociaal en behulpzaam persoon, die graag onder de mensen komt. Ik ben iemand die altijd zal blijven lachen, maar dat wil niet zeggen dat ik vanbinnen niet gebroken kan zijn. Ik ben dan ook iemand die zich liever sterk houdt dan huilend de moed op geeft. Mijn vrije tijd vul ik met schrijven, gamen, series en films kijken en lezen. De meeste mensen weten het misschien al, maar ik ben een enorme fan van alles dat met horror te maken heeft, dit wil niet zeggen dat je nu bang van me moet worden, want alle zieke fantasie van mij wordt gebruikt om stories te creëren en daar stopt het dan. Verder ben ik ook een enorme WWE (World Wrestling Entertainment) fan, iets wat veel mensen niet verwachten van mij. Verder ben ik een echte prater, maar ook een luisteraar. Mijn moeder heeft me al vaker gezegd dat ik beter advocaat wordt, maar dat is niet aan mij besteed. Ik geef trouwens ook eerlijk toe dat ik iemand ben die af en toe wat snel op haar tenen getrapt is of snel aangebrand kan zijn. Er zijn momenten dat ik me enorm kan irriteren aan iets en ik ben dan ook iemand die haar mond durft opentrekken om te zeggen waar het op staat. Dat maakt dat ik zeker niet bang ben om mijn mening te uiten of om voor mezelf op te komen.


    Leuk dat je alsnog mee doet! (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze wedstrijd gaat sowieso door! Ik kom nu op wel geteld 10 deelnemers uit. Twee hebben laten weten dat ze mee willen doen maar nog niks ingeleverd. Deze ga ik morgen een berichtje sturen.
    Ook probeer ik morgen de teams te verdelen. Hier krijgt iedereen een bericht over. Ook komt de eerste groepsopdracht online.
    Omdat ik vier deelnemers minder heb dan gepland heb ik even moeten brainstormen maar ik ben tot een oplossing gekomen. Deze blijft echter nog even geheim want wat is expeditie Robinson zonder geheimen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    want wat is expeditie Robinson zonder geheimen?

    Nog steeds Expeditie Robinson maar minder leuk ;)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gayle schreef:
    Deze wedstrijd gaat sowieso door! Ik kom nu op wel geteld 10 deelnemers uit. Twee hebben laten weten dat ze mee willen doen maar nog niks ingeleverd. Deze ga ik morgen een berichtje sturen.
    Ook probeer ik morgen de teams te verdelen. Hier krijgt iedereen een bericht over. Ook komt de eerste groepsopdracht online.
    Omdat ik vier deelnemers minder heb dan gepland heb ik even moeten brainstormen maar ik ben tot een oplossing gekomen. Deze blijft echter nog even geheim want wat is expeditie Robinson zonder geheimen?


    Ik heb er zin innnnnnn *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hallo expeditie leden. De teams zijn verdeeld De wedstrijd kan beginnen.

    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    Vale
    Porunn
    Team 2.
    Scira
    Dualshock
    Gaterna
    Weasly
    Mignon

    De teams zijn samengesteld op leeftijd. Ze worden niet aangepast alleen met een speciale en goede reden. Je mag een leuke naam bedenken voor jullie team. Ook ben ik bereid om een groepsapp te maken voor elk team, maar alleen als jullie daar behoefte aan hebben.
    Ik raad wel aan om een teamcaptain uit te kiezen. Dit is makkelijker als je dingen aan mij moet doorgeven.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.

    De verliezer moet naar de eilandraad.

    Veel succes!


    "Ignite, my love. Ignite."