• Wie kan er overleven in de wildernis?
    Wie is er van alle markten thuis?
    Wie durft deze uitdaging aan?
    Welkom bij Expeditie Quizletson 2015.


    Hoe gaat het in zijn werk?
    Alle deelnemers worden in het begin in twee groepen gedeeld. De twee teams gaan tegen elkaar strijden door middel van team opdrachten. Het verliezende team gaat naar de eiland raad en moet een persoon van hun team weg stemmen. Uiteindelijk, na vijf opdrachten komt er een grote proef die bepaald wie er naar de samensmelting gaan. Er gaan ongeveer 5 tot 7 deelnemers naar de samensmelting, dat ligt aan het aantal deelnemers.

    Aan wat voor opdrachten moet ik denken?
    Ik heb zoveel mogelijk verschillende opdrachten verzonnen. Dit varieert van schrijfopdrachten tot quizopdrachten tot lijstjesopdrachten.

    Wat kan ik winnen?
    Sowieso de eer en de naam Quizletson 2015. Ook ga ik proberen een creditprijs erbij te doen.

    Opdrachten:

    Inschrijven:
    Ik heb geen limiet aan deelnemers. Wel een minimum van 14 deelnemers.
    Je schrijft je niet in door middel van een berichtje te plaatsen in het topic. Om jezelf in te schrijven wil ik dat je als opdracht jezelf voorstelt in minimaal 150 en maximaal 250 woorden. Dit kan tot en met 14.09.15 23.59u.


    De eerste groepsopdracht.
    De eerste opdracht is heel vrij. Het namelijk de bedoeling om een Quiz te maken. Er is een ding en dat is dat het over Quizlet moet gaan. Op wiens profiel je het zegt mag jezelf weten.

    Beoordeling:
    Bij deze opdracht wordt je vooral beoordeeld op de originaliteit. Voor de rest wordt er gekeken of de quiz goed in elkaar wordt gezet.

    Inleveren:
    Inleveren van deze opdracht kan tot 29.09.15 23.59u. Je krijgt dus twee weken voor deze opdracht.


    Regels:
    - Hier gelden sowieso de huisregels van deze site.
    - Er wordt niet geruild van groep, tenzij je er echt een goede reden er voor hebt. Dat je de andere groep leuker vindt, is mijn ogen geen goede reden.
    - Ik doe niet aan uitstel. Dit is omdat iedereen dan elke keer uitstel vraag, daarnaast is het niet dat je gelijk eruit ligt als je niks inlevert. Bij de groepsfase verliest het team dat niks inlevert. Bij de samensmelting fase krijg je een zwarte stem als je het niet inlevert.
    - Ik accepteer geen plagiaat. Als ik dit merk dan wordt je gelijk gediskwalificeerd.
    - We laten iedereen in zijn waarden.
    - Complotten maken mag, maar houdt het leuk.

    - De stemrondes duren vijf dagen en er worden gestemd via Pb, hierbij kan je een argument geven als je daar behoefte aan heb. Deze stemmen zijn anoniem. (Als je niet stemt dan krijg je een zwarte stem bij de volgende eilandraad.)
    - De lengte van de rondes verschillen per opdracht.

    Deelnemers:
    Team 1.
    Hamily
    Endress
    Melizsa
    VaIe
    Porunn
    Backbiter
    Team 2.
    Delfino
    Dualshock
    Gaterne
    WeasIey
    Mignon
    Vrataski

    De teams zijn samengesteld op leeftijd.




    De overige informatie over de samensmelting komt er zodra het moment daar is.

    Goedenavond, Sarita!

    Hierbij geef ik jou toestemming om te beginnen met je Expeditie Robinson themawedstrijd. Dit vind ik een ontzettend leuk idee, vooral omdat het in teamverband gemaakt moet worden! Ook lekker sfeer bevorderend. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scira schreef:
    Team twee, maken wij ook een inactieve story aan?
    Lijkt me wel het handigst. :)


    She's imperfect but she tries

    Endress schreef:
    (...)
    Ondervond ik laatst ook al, meh. Anders was ik jou al voor geweest. :Y)


    Dan waren onze usernames nu omgewisseld haha

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 15:14 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mignon schreef:
    (...)Lijkt me wel het handigst. :)


    Ik zal er anders al eentje aanmaken, sorry als iemand daar niet mee akkoord is, dat hoor ik dan wel.


    16 - 09 - '17

    Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar in team twee is het Gaterne en WeasIey (met hoofdletter i ook dacht ik?).

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 15:19 ]


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar in team twee is het Gaterne en WeasIey (met hoofdletter i ook dacht ik?).


    Dat Gaterne kwam ik ook achter maar ik zit op mijn telefoon en aanpassen is stom. Dat van Weasley wist ik niet en dat ga ik dadelijk aanpassen.

    EDIT: nu klopt het.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 15:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb al gelijk een super idee and ofc orginalty doh wbw.

    Moeten we nu gewoon praten in de story? ^^

    DualShock schreef:
    Ik heb al gelijk een super idee and ofc orginalty doh wbw.

    Moeten we nu gewoon praten in de story? ^^

    Mehri stop je bent te creatief. Snik snik. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    ^ don't cry bby

    Hier is het dan hoor ^^ Ik hoop dat het zo goed is hahah

    Ik geloof dat de meesten mij zo onderhand wel kennen, gezien ik een vrij actief forumganger ben, maar voor degenen die mij nog niet kennen; hai c: Mijn naam is Jason Wendy. Op Quizlet sta ik bekend onder de usernames EgoTerreo, AwkwardTurtle en op het moment dus Backbiter. Wanneer ik in staat zal zijn de username Backbiter op te geven, zal ik het waarschijnlijk veranderen naar Ivlivs. (Oh help, ik zit al op 70 woorden. Gaat hard D: ). Ik ben 17 jaar, by the way.
    Over mijn privéleven zal ik niet teveel gaan vertellen, omdat het allemaal nogal een zooitje is haha. Het belangrijkste om daarover te weten is dat ik op moment havo doe en hierna van plan ben naar Engeland, Amerika of Austrialië te vertrekken om daar twee jaar te gaan studeren (of meer, ligt eraan hoe erg ik het daar naar mijn zin heb).
    Op het moment woon ik samen met mijn ma, mijn zusje, mijn twee katten en een konijn in een huis naast de buren :Y) We wonen hier nu geloof ik 3 jaar?
    En dan mijn hobby's. In mijn vrije tijd hou ik me bezig met paardrijden, theater, fotografie, (heel soms) snowboarden en uiteraard lezen en schrijven. Dit zijn de dingen die zo snel even in me opkomen.
    Als laatst wil ik nog mededelen dat ik zo gek ben als een deur, ik soms teveel praat en heel veel zin heb in de wedstrijd c:

    Daaagh * zwaai zwaai *

    ~ 250 woorden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zoooo, hier is dan ook mijn stukje. Ik heb er onwijs veel zin in!

    Hello peeps,

    Dus, zo'n 200 woorden over mezelf. Ik ben Megan, maar ik luister ook naar de bijnaam Megs, of Meg, maar net wat je leuk vindt. 17 jaartjes, jarig op 2 mei en heb dus het sterrenbeeld Stier. Mijn sterrenbeeld staat bekend om zijn koppigheid, ik kan dus af en toe nogal koppig zijn, al is dat eigenlijk alleen in mijn privéleven en heb ik vooral geleerd hoe ik mijn koppige houding in iets positiefs omzet. Ik doe een opleiding tot Management Assistent, zit in mijn tweede jaar & loop stage! Ik woon met mijn ouders, twee zusjes en twee katten in Rotterdam. Mijn hobbies, tja - films/series kijken, boeken lezen (en ook fanatiek meejanken bij alles wat er gebeurt) ik zing en zit bij een zang/dans groep. Uhh, verder schrijf/rpg ik af en toe!! Ik gamede vroeger best vaak, maar heb hier echt geen tijd meer voor. Verder hou ik enorm van gezelligheid en gewoon lekker leuke dingen doen met mijn vriendinnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Even een vraagje. Moet de quiz specifiek over Q gaan of niet? Want Quizlet staat doorstreept.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Even een vraagje. Moet de quiz specifiek over Q gaan of niet? Want Quizlet staat doorstreept.


    Dat had een lijntje er onder moeten zijn. Sorry, ik ben vandaag een beetje in de war.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ER IS TROUWENS BIJ ELK TEAM EEN PERSOON TOEGEVOEGD.
    Dit zijn overigens ook de laatste twee personen die zich in konden schrijven (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Dat had een lijntje er onder moeten zijn. Sorry, ik ben vandaag een beetje in de war.


    Dus echt over Quizlet zelf of in het algemeen Quizlet?

    DualShock schreef:
    (...)

    Dus echt over Quizlet zelf of in het algemeen Quizlet?


    Het moet iets me Quizlet te maken hebben maar het hoeft niet heel strikt te zijn. Als er maar en aspect in zit wat met deze site te maken heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."