• In een ver ver ver ver verleden werd er iets nieuws gelanceerd op Quizlet. Namelijk de vragenlijsten. Dat was toen een tijdje kei cool en iedereen maakte die dingen en vulde ze in. Maar toen zijn ze een beetje afgezwakt. Maar toen bedacht ik mezelf laatst dat ze nog wel bestaan.
    Nou vroeg ik mezelf af of er daadwerkelijk zijn die die dingen ook nog echt invullen/maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf kijk ik er niet naar om en was ik eerlijk gezegd het bestaan van die dingen al bijna vergeten.


    Pretty is just a pretty word.

    Zou je me een link willen sturen naar die vragenlijsten? Ken het niet en ben wel nieuwschierig.

    OOOH. Vragenlijsten? O ja, die hebben we hier ook nog :')

    ScourgeTheCat schreef:
    Zou je me een link willen sturen naar die vragenlijsten? Ken het niet en ben wel nieuwschierig.


    Ze staan tussen je "Mijn creaties."


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet eigenlijk niet eens wat het inhoudt haha. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik weet eigenlijk niet eens wat het inhoudt haha. :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vond het eigenlijk nooit echt nodig.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha nog nooit van gehoord en het is me ook nooit opgevallen. Heel vreemd haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zie net dat ik ooit jouw vragenlijst heb ingevuld, Sarita. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Nee, maar dat heb ik eigenlijk ook nooit wél gedaan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Jotunheim schreef:
    Ik weet eigenlijk niet eens wat het inhoudt haha. :')


    The truth is out there.

    Ik wist dat het bestond, maar ik zag heel weinig users die het gebruikten en zelf had ik ook nooit de behoefte om het te gebruiken.


    Take me to wonderland

    Ik vind ze wel leuk en 't was mij al langer opgevallen dat ze van de profielen zijn afgehaald. Dat vind ik best wel jammer, want ik vond ze wel leuk.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 15:43 ]


    Let the Night embrace you

    Eey, ze worden ook op je profiel getoond! ^^ Ik vind het wel grappig, het is een soort van quiz maar dan anders.
    Maar er zijn geen badges van, dat is wel raar...

    Endress schreef:
    Zelf kijk ik er niet naar om en was ik eerlijk gezegd het bestaan van die dingen al bijna vergeten.


    16 - 09 - '17