• In een ver ver ver ver verleden werd er iets nieuws gelanceerd op Quizlet. Namelijk de vragenlijsten. Dat was toen een tijdje kei cool en iedereen maakte die dingen en vulde ze in. Maar toen zijn ze een beetje afgezwakt. Maar toen bedacht ik mezelf laatst dat ze nog wel bestaan.
    Nou vroeg ik mezelf af of er daadwerkelijk zijn die die dingen ook nog echt invullen/maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha gaaf, ik was die dingen eigenlijk vergeten.


    Tijd voor koffie.

    Nyx schreef:
    Ik vind ze wel leuk en 't was mij al langer opgevallen dat ze van de profielen zijn afgehaald. Dat vind ik best wel jammer, want ik vond ze wel leuk.


    Ze zijn gewoon op je profiel te vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Endress schreef:
    Zelf kijk ik er niet naar om en was ik eerlijk gezegd het bestaan van die dingen al bijna vergeten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kende het wel, maar ik gebruik het niet echt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Endress schreef:
    Zelf kijk ik er niet naar om en was ik eerlijk gezegd het bestaan van die dingen al bijna vergeten.


    Caution first, always.

    Ik was vergeten dat die bestonden, tbh. Ik heb wel geweten dat ze bestonden, dat wel, maar ik maak er amper gebruik van.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, ik herinner me de vragenlijsten. Ik herinner me ook nog dat je ze vroeger niet kon verwijderen als je er eentje had ingevuld. Ze staan nog steeds op mijn profiel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    Ik kende het wel, maar ik gebruik het niet echt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dysphoria schreef:
    Ik wist dat het bestond, maar ik zag heel weinig users die het gebruikten en zelf had ik ook nooit de behoefte om het te gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Knopfler schreef:
    Ik was vergeten dat die bestonden, tbh. Ik heb wel geweten dat ze bestonden, dat wel, maar ik maak er amper gebruik van.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.