• Zijn er hier Ghost (B.C) fans? Het liefst in de buurt van Zwolle of Utrecht.
    Zaterdag 5 december spelen ze namelijk in Tivolli Vredenburg, en ik heb een ticket over. Omdat het geen e-ticket is en het nogal kort dag is om hem op de post te doen kan ik deze het beste in persoon overhandigen. Het is ook zo zonde als er niks mee gebeurt. ;'\
    Ik kan hem in Utrecht zelf bij het concertgebouw aan je geven, of in Zwolle als je hier in de buurt woont.
    Ik ben bang dat dit niet veel reacties op zal leveren, maar ik probeer het maar gewoon! Wie weet kan ik er iemand blij mee maken. c;


    Alis volat propriis.

    Het is dat ik morgen in duitsland zit... anders had ik super graag gewild.

    Ik zou het op de Facebook pagina voor het evenement zelf proberen. -als deze er is.- Naar mijn ervaring worden hier altijd wel kaartjes gevraagd en aangeboden. vooral als het uitverkocht is. Zo niet zou ik ze aanbieden voor minder geld, zodat het aantrekkelijker word voor mensen die nog een kaartje wilde kopen bij een officieel verkoop punt. Het is zonde, maar het is minder zonde dan dat het kaartje helemaal niet word gebruikt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Elvenking
    Ah, dat is echt balen! ;'\

    @Styles
    Ja, dat heb ik al geprobeerd. Maar ze hebben alleen belang bij e-tickets. Bedankt voor de tip tho!


    Alis volat propriis.