• Vertel maar eens schaamteloos wat je stiekem doet of denkt in je leven. Dat kan van alles zijn waarvan je denkt dat het bijzonder is :D

    Om het goede voorbeeld te geven:
    Bij iedere persoon met wie ik praat, heb ik een bepaalde plek in mijn hoofd zitten. Vaak een weg waar ik over heen moet rijden/fietsen, terwijl de persoon en die plek geen verband met elkaar hebben.

    Als ik op die plek kom, denk ik aan die persoon. En als ik met die persoon praat via whatsapp, dan ben ik in mijn gedachten op die plek. Ik weet niet waarom, misschien kan iemand het verklaren (A)

    Helder of niet? Gewoon rare feiten over jezelf

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:26 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Nog een voorbeeld..

    Ik las gelukkig onlangs dat meer mensen dit hebben.
    Als ik op het perron sta, betrap ik mezelf wel eens op de gedachte dat je iemand heel gemakkelijk voor de trein kan drukken. Dit heeft als bij effect dat je er zelf ook paranoïde staat omdat blijkbaar andere mensen het ook denken :"D

    Fucked up, maar blijkbaar is dat natuurlijk en is het eenzelfde soort in bedwang houden als het feit dat mensen elkaar niet zomaar "bespringen" (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik huil bij bijna elke aflevering van Rupauls dragrace. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik heb altijd stress na examens, in plaats van ervoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duivelsgebroed schreef:
    Nog een voorbeeld..

    Ik las gelukkig onlangs dat meer mensen dit hebben.
    Als ik op het perron sta, betrap ik mezelf wel eens op de gedachte dat je iemand heel gemakkelijk voor de trein kan drukken. Dit heeft als bij effect dat je er zelf ook paranoïde staat omdat blijkbaar andere mensen het ook denken :"D

    Fucked up, maar blijkbaar is dat natuurlijk en is het eenzelfde soort in bedwang houden als het feit dat mensen elkaar niet zomaar "bespringen" (A)


    Dat heeft een naam volgens mij. L'appel du vide/the call of the void/the imp of the perverse, dat is waar het me aan doet denken. Het is inderdaad iets wat veel mensen op de een of andere manier wel eens hebben. Klinkt het raar dat ik dit fenomeen om de een of andere reden heel interessant vind? (A)

    Ik merk de laatste tijd heel vaak van mezelf dat ik bijna automatisch een tweede stem ga proberen te zoeken als ik meezing met de muziek die ik luister, ook als de 'lead' gewoon binnen mijn bereik ligt. Het is niet zo heel raar, maar ik ben bang dat het nogal vreemd klinkt als ik met oortjes in aan het luisteren ben en ik dus als enige de muziek hoor en andere mensen me erop betrappen. :'D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:41 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    dubbelpost, sorry

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:40 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ik doe altijd iets met mijn handen als ik moet wachten of naar een les luister (en soms als ik andere dingen doe ook), ik kan ze niet goed stilhouden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zing letterlijk ieder deuntje van ieder liedje dat ik ook maar half ken mee, hoe openbaar of gênant het ook is voor anderen rondom me.


    What would Emma do?

    BlueJays schreef:
    (...)

    Dat heeft een naam volgens mij. L'appel du vide/the call of the void/the imp of the perverse, dat is waar het me aan doet denken. Het is inderdaad iets wat veel mensen op de een of andere manier wel eens hebben. Klinkt het raar dat ik dit fenomeen om de een of andere reden heel interessant vind? (A)


    Klopt ja, al komt bij l'appel de vide / Call of the void volgens mij vooral de gedachte naar voren dat je jezelf wat aan wil doen. Achter het stuur bijvoorbeeld de gedachte hebben: als ik nu tegen de boom rij, ben ik er geweest.

    Wat trouwens ook wel eens voor komt bij mij, best stom. Maar de interesse erin is niet raar denk ik, ik vraag me ook echt af waar het vandaan komt.
    Het moet haast wel een soort instinct zijn. De wet van de sterkste.
    Ik noemde het al in die eerdere post, het is een beetje zoals mensen zich beheersen om niet als apen tekeer te gaan :"D.

    Al met al doe ik mijn naam eer aan

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 7:18 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik mijn tanden poets, maak ik eerst de tandenborstel nat, doe ik de tandpasta erop, en maak ik daarna de tandpasta nat :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik praat tegen de spiegel en beeld me in dat Bloody mary screenshots zit te maken van mijn gezicht XD

    Als ik iets met iemand moet bespreken oefen ik het gesprek in mijn hoofd en doe ik alsof diegene echt naast me staat :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vroeger dacht ik dat er een appelboom in mijn buik zou groeien als ik appelpitjes zou eten.


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet stilzitten achter de computer maar beweeg de hele tijd van voren naar achteren. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn ouders wouden mijn rijlessen + alles erop en eraan betalen. Maar ik zei nee, ik wil een motor. Geen auto. (cat)
    En hun willen geen motor halen omdat ze dat te gevaarlijk vinden. Struggles.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 11:10 ]

    Feline schreef:
    Vroeger dacht ik dat er een appelboom in mijn buik zou groeien als ik appelpitjes zou eten.


    Hier nog 1 :p


    Sarah = ongewoon sexy