• Er moet iets van mijn hart en ik ben fucking pist, dus het spijt me alvast als van deze tekst geen bal te verstaan valt. Bon, the story. Ik zie mijn zus graag. Logisch, natuurlijk, praktisch iedereen ziet zijn familie graag. Mijn zus, echter, heeft de irritante gewoonte weg te blijven weet-ik-veel-waar en niemand een zak te laten weten, tenzij een bericht van twee uur en een half ervoor meetelt om te melden dat ze nog even op school zit en wat gaat laten weten als ze afkomt. Dat was om half zes, om half acht was ze nog niet thuis. Nu ben ik misschien iemand die zich te snel zorgen maakt (al begin ik het mooi af te leren met haar), maar goddamn half acht was ze nóg niet thuis. Dus, mijn pa en ik naar school. Een leuke meeting met mijn beste vriendin die ik al maanden niet meer gezien heb, zij gebeld naar iemand anders, die dan afgekomen is en ook gebeld heeft naar vrienden van mijn zus. Wat we dan ongeveer hadden:
    - Om kwart over vier naar een frietkot vertrokken met een vriendin
    - Om half zes mij dat berichtje gestuurd
    - Om kwart voor zeven vertrokken om de grootste ommetoer ooit te maken

    Nou had ze me een bericht gestuurd om kwart voor acht (toen wij dus al weg waren op zoek naar haar), dat ze van bij mijn ma aan het vertrekken was - die twee straten van hier woont, dus daar zal ze niet teveel tijd verloren zijn. Toen we thuiskwamen was zij dus thuis, maar ik heb me even wijselijk naar boven begeven, want ik was niet de enige die nogal pissed was. Ik denk niet dat ik mijn vader de laatste jaren nog zo heb horen roepen, om eerlijk te zijn. En ik zit hier, omdat we straks gaan eten en ik weet dat de sfeer om te snijden gaat zijn.
    Sorry voor het misschien onduidelijke verhaal, maar dit moest van mijn hart en ik heb me fucking veel zorgen gemaakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap perfect waarom je pissed bent en je papa boos is. Zouden mijn ouders ook zijn in zo'n situatie. Hopelijk snapt je zus nu dat ze beter iets kan laten weten. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze kwam twee uur later thuis dan ze verwacht werd en liet niets horen. Oké, niet chill. Maar ze was niet in het midden van de nacht weg of zo, dus om nou een grootschalige zoektocht op te zetten... Ik zie het probleem niet echt, sorry. Bovendien hóéfde jij niet mee te zoeken, het was jouw keuze om niet naar je meeting te gaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe oud is je zus? Dat vind ik namelijk wel veel uitmaken. Ik snap dat je he zorgen maakt, maar andere kant was ze gewoon overdag weg, niet veel bijzonders.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik snap je volkomen.
    Mn broer was zes maanden op buitenlandse stage en ja ik mise hem maar wat genoot ik van de aandacht. Hij is weer terug. Il lag gister en eergister ziek in de bank en hij komt binnen. Lrima dat ie zn verhaal doet maar naar vier keer vragen of ie wat zachter kan praten omday ik hoofdpijn heb en hij belachelijk hard praat ben ik er klaar mee. Ook mag je tijdens tv noks zeggen maar als k eat kijk dan is het de kinst. Praat zoveel mogelijk. Echt rot weer op denk ik dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap dat je boos bent. Het maakt niet uit hoe oud iemand is of dat het overdag was, als ik niets zou laten weten aan mijn ouders zouden ze ook behoorlijk boos zijn. Als ik nu zou zeggen 'ik ben waarschijnlijk pas een uur of twee later thuis' maken ze daar geen probleem van, maar als ik niets zou laten weten? Onmiddellijk een zoektocht opstarten zullen ze niet, maar ik denk dat ik toch geen al te vrolijk welkom ga mogen verwachten.


    The soul needs autumn.

    Wauw. Ik snap precies waarom je pissig bent. Ik denk dat iedereen dat in die situatie zou zijn en ik wed dat ze ook boos zou zijn als jij het had gedaan.

    Nou goed, hopelijk denkt ze na die tirade van je vader wel beter na, voor ze weer zoiets uithaalt.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Wauw. Ik snap precies waarom je pissig bent. Ik denk dat iedereen dat in die situatie zou zijn en ik wed dat ze ook boos zou zijn als jij het had gedaan.

    Nou goed, hopelijk denkt ze na die tirade van je vader wel beter na, voor ze weer zoiets uithaalt.


    26 - 02 - '16

    cherish schreef:
    Ik snap dat je boos bent. Het maakt niet uit hoe oud iemand is of dat het overdag was, als ik niets zou laten weten aan mijn ouders zouden ze ook behoorlijk boos zijn. Als ik nu zou zeggen 'ik ben waarschijnlijk pas een uur of twee later thuis' maken ze daar geen probleem van, maar als ik niets zou laten weten? Onmiddellijk een zoektocht opstarten zullen ze niet, maar ik denk dat ik toch geen al te vrolijk welkom ga mogen verwachten.


    Nou ja, echt een zoektocht was het niet, maar aangezien het heel onwaarschijnlijk is dat haar vrienden om acht uur 's avonds nog op school zaten en niemand van haar vrienden wist waar ze zat, maakte ik me zorgen. Als haar vrienden niet bij haar zijn en de laatste had haat om kwart voor zeven naar huis tien vertrekken is het nogal vreemd dat ze om acht uur nog niet thuis is, vooral omdat we welgeteld viet kilometer van school wonen.
    @Eddard: Die meeting had ik niet gepland. :') Ik zag haar daar toevallig toen we gingen kijken of ze nog op school was. Ik heb haar dus wel gezien.

    Nou ja, ik snap dat sommigen misschien vinden dat ik overdrijf, maar ze nam dr telefoon niet op en niemand van haar vrienden naar wie we belden wisten waar ze was terwijl ze een uur ervoor vertrokken was. Little weird, vond ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried