• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Monteriggioni
    2. Spence - Fillion
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Wastelander
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melizsa schreef:
    Een vraagje: Verdachten jullie mij?

    Hmm, ik had een vraagteken bij je staan. Ik wist het niet echt zeker wat ik nou van je moest denken, omdat je eerst wat inactief was en later wel echt mee begon te denken. Dus twijfelgeval.

    Maar ik moet nu echt eten! Want mn zus en mn vader beginnen te zeuren dat het eten koud wordt :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melizsa schreef:
    Een vraagje: Verdachten jullie mij?


    Nope, jij hebt niet echt bovenaan mn verdachtenlijstje gestaan, in tegenstelling tot genoeg anderen haha. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Of de wolven spelen dit spel gewoon verdomd slim, of we zien iets over het hoofd, of we zitten wel op de goede weg en moeten gewoon doorzetten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Nope, jij hebt niet echt bovenaan mn verdachtenlijstje gestaan, in tegenstelling tot genoeg anderen haha. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Of de wolven spelen dit spel gewoon verdomd slim, of we zien iets over het hoofd, of we zitten wel op de goede weg en moeten gewoon doorzetten.

    Ze zijn het in ieder geval vaker geweest, heb ik het idee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hhmm, ik vind het anders ook best moeilijk. Zijn de wolven nu inactief of juist beiden? Ik heb z'n mijn bedenkingen bij Livton. Ik ben naar haar stemgedrag gaan kijken en wanneer bijna iedereen op de wolf stemt, stemt zij op een burger. Wanneer iedereen volgt toen er een burger de meeste stemmen had, stemt ze wel mee. Is hier iets niet pluis of ligt het aan mij?
    Als je jezelf hier kan voor verduidelijken hoor ik het graag Liv (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Hhmm, ik vind het anders ook best moeilijk. Zijn de wolven nu inactief of juist beiden? Ik heb z'n mijn bedenkingen bij Livton. Ik ben naar haar stemgedrag gaan kijken en wanneer bijna iedereen op de wolf stemt, stemt zij op een burger. Wanneer iedereen volgt toen er een burger de meeste stemmen had, stemt ze wel mee. Is hier iets niet pluis of ligt het aan mij?
    Als je jezelf hier kan voor verduidelijken hoor ik het graag Liv (:

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat Livton er een is, om de simpele reden dat het al eerder is voorgekomen dat we iemand daarom verdachten, en diegene het niet bleek te zijn. Maar een verduidelijking van Livton zelf kan geen kwaad hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat Livton er een is, om de simpele reden dat het al eerder is voorgekomen dat we iemand daarom verdachten, en diegene het niet bleek te zijn. Maar een verduidelijking van Livton zelf kan geen kwaad hehe.


    Ik heb dus ook zo een dubbel gevoel. Aan de ene kant kan het dat we ongelijk hebben, maar voor hetzelfde geld is ze er wel een en zorgen we ervoor dat we een wold in het spel houden. Gosh, I wish dat we een keer een duidelijke theorie hadden waar niet omheen gedraaid kon worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Calibraska schreef:
    (...)

    Ik heb dus ook zo een dubbel gevoel. Aan de ene kant kan het dat we ongelijk hebben, maar voor hetzelfde geld is ze er wel een en zorgen we ervoor dat we een wold in het spel houden. Gosh, I wish dat we een keer een duidelijke theorie hadden waar niet omheen gedraaid kon worden.

    Aan het einde van het spel wordt het altijd pas zeker haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Calibraska schreef:
    (...)

    Ik heb dus ook zo een dubbel gevoel. Aan de ene kant kan het dat we ongelijk hebben, maar voor hetzelfde geld is ze er wel een en zorgen we ervoor dat we een wold in het spel houden. Gosh, I wish dat we een keer een duidelijke theorie hadden waar niet omheen gedraaid kon worden.


    Ja, met die gedachte zit ook nu al een tijdje.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Laatste dag om te stemmen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Guys, ik wil geen chaos veroorzaken, maar ik denk echt dat Fillion geen wolf is. Ondanks dat ze inactief is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Guys, ik wil geen chaos veroorzaken, maar ik denk echt dat Fillion geen wolf is. Ondanks dat ze inactief is.


    Maybe als je het uitlegd dat ik mijn stem verander. Maar door alleen dit te zeggen overtuig je me niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Calibraska schreef:
    (...)

    Maybe als je het uitlegd dat ik mijn stem verander. Maar door alleen dit te zeggen overtuig je me niet.


    Ja dit.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik heb gewoon het sterke gevoel dat zij er geen is en, ze is dan wel inactief in dit spel, en er wordt allemaal op haar gestemd, maar dat versterkt juist mijn gevoel dat zij het niet is. We hebben al eerder een inactieve user aangewezen, die het wellicht zou kunnen zijn, maar die bleek het uiteindelijk niet te zijn.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 21:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En omdat 1 inactiev user fout was, betekend dat dat het geen enkele inactieve user kan zijn? Dat lijkt me sterk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik begin een sterk gevoel te krijgen over het koppel..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'