• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Monteriggioni
    2. Spence - Fillion
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Wastelander
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Noledam schreef:
    Ik had door problemen met internet geen mogelijkheid om van internet gebruik te maken thuis, alleen op school en daar mag je het internet alleen gebruiken voor school. Sorry hiervoor! Ik begrijp het als jullie me verdenken, heb even bijgelezen en de theorieën nagekeken dus het kan denken dat jullie me verdenken vanwege onactief. :-)


    Ik ga je moeten teleurstellen. :c Je bent namelijk tijdens de vijfde nacht door de burgers gekozen als verdachte en dus op de brandstapel belandt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morgen is de laatste dag om te stemmen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Morgen is de laatste dag om te stemmen!

    Huh? Wat? Is het geen nacht nu? D:


    I don't think you quite understand, honey

    Ledecky schreef:
    Morgen is de laatste dag om te stemmen!

    Huh, maar het is nu toch nacht? :'D

    Haha, Livton dus ook.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 23:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whoooops, helemaal in de war. :'D
    Morgen is dus de laatste dag om alles door te geven! :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ga je moeten teleurstellen. :c Je bent namelijk tijdens de vijfde nacht door de burgers gekozen als verdachte en dus op de brandstapel belandt.

    Niet erg, dan verwar ik het met een ander weerwolvenspel waar ik aan mee doe :-) Ik blijf meelezen.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Komt er vanavond een nieuwe hoofdstuk?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee sorry, het wordt morgenavond. :3 Ik heb morgen testen op de unif die meetellen voor mijn uiteindelijke examenpunten, dus ik ben nog druk bezig, haha. Maar morgenmiddag heb ik even vrij en dan zal het online komen normaal gezien. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oke :3 Haha, hopelijk gaan ze goed ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    Nee sorry, het wordt morgenavond. :3 Ik heb morgen testen op de unif die meetellen voor mijn uiteindelijke examenpunten, dus ik ben nog druk bezig, haha. Maar morgenmiddag heb ik even vrij en dan zal het online komen normaal gezien. (:

    Veel succes met je testen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Dankjewel, allebei. Het is open boek, maar je hebt slechts een halfuur. :'D Fingers crossed dus. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dankjewel, allebei. Het is open boek, maar je hebt slechts een halfuur. :'D Fingers crossed dus. :')

    Yes, je kan 't. Fighting!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De zesde dag is er!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 13:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Holy shit. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie zijn nog met z'n tienen, waaronder slechts twee gewone burgers! Spannend. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.