• Ik heb dit probleem nu nog nooit eerder gehad, maar sinds vandaag kan ik me op mijn laptop niet meer inloggen op Quizlet. Telkens ik mijn wachtwoord heb ingegeven, komt het groene "Je bent succesvol ingelogd" er wel op, maar de Quizlet pagina is nog steeds dezelfde als die wanneer je niet ingelogd bent. Als ik me op mijn andere account probeer aan te melden heb ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn internetgeschiedenis ed al verwijderd, maar dat lijkt niet echt te werken. Weet iemand hoe dit op te lossen is? :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Blijkbaar log je prima in, je kan dit bericht plaatsen ^^
    En anders is het misschien je template die veranderd is


    It's high noon.

    Nazeebo schreef:
    Blijkbaar log je prima in, je kan dit bericht plaatsen ^^
    En anders is het misschien je template die veranderd is


    Ze zit waarschijnlijk op haar gsm, hé. :')
    Ik zou niet weten wat het probleem is, al komt het me wel bekend voor ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nazeebo schreef:
    Blijkbaar log je prima in, je kan dit bericht plaatsen ^^
    En anders is het misschien je template die veranderd is

    Misschien doet de OP dit vanaf haar mobiel of een ander apparaat waar ze wel kon inloggen (:

    Nazeebo schreef:
    Blijkbaar log je prima in, je kan dit bericht plaatsen ^^
    En anders is het misschien je template die veranderd is


    Really? :')
    Ik zit nu inderdaad op mijn gsm, voor degenen die het zich nog zouden afvragen. Hoewel ik denk dat het probleem enkel bij mijn laptop ligt, ga ik me voor de zekerheid hier toch niet uitloggen (cat)

    EDIT:
    In het geval mijn uitleg niet zo duidelijk is, hier nog een foto van mijn scherm:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 17:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hmm. Dan ben ik toch beter af met mijn geen reacties meer kunnen plaatsen op creaties. Ik weet het niet precies. Heb je het al op een andere browser geprobeert. Bij mij ligt het probleem specifiek aan mijn browser.


    The truth is out there.

    Misschien moet je je cookies eens verwijderen of zo? Het kan zijn dat het daar aan kan liggen. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Update: Ik heb het probleem gevonden, ik had mijn laptop laatst naar een IT-er gebracht en die had blijkbaar al de cookies geblokkeerd, terwijl de standaardinstelling enkel third parties-cookies blokkeert. Ik heb het aangepast en nu kan ik zonder problemen weer op Q. Bedankt voor de hulp allemaal ^-^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:11 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Goed om te weten. Ik heb ook alle cookies geblokkeerd. Ga meteen kijken of ik hetzelfde probleem krijg.

    - Geen last van. Gelukkig.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:22 ]

    Fijn dat het opgelost is!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury