• Sinds gisteren heeft Chrome kuren, het duurde echt uren voordat nieuwe pagina's geladen waren en het was echt zwaar irritant. However, nu net wilde ik de browser weer opstarten en het leek er op alsof hij weer snel was maar nee. Ik krijg momenteel alleen maar foutmeldingen dat 'ie de pagina niet kan laden doordat mijn laptop niet genoeg geheugen heeft ?? Nu gebruik ik tijdelijk Internet Explorer, maar ik heb echt een hele erge haat aan deze browser, haha. Is er iemand die ditzelfde probleem heeft gehad of een idee heeft wat ik moet doen?

    Dit is trouwens de precieze melding die ik krijg:


    Helaas!
    Er is iets fout gegaan bij het weergeven van deze pagina. Mogelijk helpt het als je de apps en tabbladen sluit die je niet nodig hebt, zodat er meer geheugen vrijkomt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Probeer je laptop/computer eens op te schonen met CCleaner.


    Your make-up is terrible

    Of gebruik FireFox voortaan.


    It's high noon.

    Misschien Chrome eens verwijderen en opnieuw installeren?

    Ik gebruik nu Firefox, maar ik vind dit ook erg irritant. Ik kan hier ook niet meer mee inloggen op Twitter? CCleaner kan ik niet downloaden omdat mijn moeder weg is en zij is, natuurlijk, de administrator van mijn laptop. Ik ga Chrome maar eens verwijderen en opnieuw installeren, want dit is echt onmogelijk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.