• Hallo!

    Ik zoek mede fans van deze twee fantastische youtubers genaamd Danisnotonfire & AmazingPhil




    Ik heb gezien dat over deze twee hilarische idioten al eerder een topic is gemaakt,
    maar ik heb al gauw ondervonden dat die niet heel actief meer was.
    Dus daarom de vraag: waar zitten jullie Danossaurs en Philions?


    ASSAMBLE LLAMARMY!



    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ben een fan van Dan en Phil, maar om mezelf nu Danosaur of Philion te noemen vind ik personlijk cringe :'D

    Cordelia schreef:
    Ik ben een fan van Dan en Phil, maar om mezelf nu Danosaur of Philion te noemen vind ik personlijk cringe :'D



    HAHAH! Ja dat begrijp ik, ik noem mezelf ook niet zo hoor, maar het is meer het verkoopverhaaltje op het topic!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    HAHAH! Ja dat begrijp ik, ik noem mezelf ook niet zo hoor, maar het is meer het verkoopverhaaltje op het topic!


    Ja, snap ik! Het doet me teveel denken aan de PLACENTA, MOIST fase dat Dan vroeger had!

    Cordelia schreef:
    (...)

    Ja, snap ik! Het doet me teveel denken aan de PLACENTA, MOIST fase dat Dan vroeger had!



    de 2011 2012 fase? Ja, dat was erg vervelend hahahaa


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    de 2011 2012 fase? Ja, dat was erg vervelend hahahaa


    Thank god dat Dan wat is opgegroeid. Nu dat hij volwassener is vind ik hem veel leuker. Ben je een shipper of niet? (Bij Dan en Phil komt die vraag altijd wel ter sprake).

    Cordelia schreef:
    (...)

    Thank god dat Dan wat is opgegroeid. Nu dat hij volwassener is vind ik hem veel leuker. Ben je een shipper of niet? (Bij Dan en Phil komt die vraag altijd wel ter sprake).


    Nee ik denk niet dat ik een shipper ben, dat heb ik alleen bij Ian en Anthony (smosh.) ;)
    Jij?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    (...)

    Nee ik denk niet dat ik een shipper ben, dat heb ik alleen bij Ian en Anthony (smosh.) ;)
    Jij?


    Ik zie het potentieel en snap wel waarom zoveel mensen hen shippen. Ze hebben een speciale vriendschap en leven nog steeds samen zonder vriend/vriendin (of ze kunnen dat goed verbergen, who knows).

    Cordelia schreef:
    (...)

    Ik zie het potentieel en snap wel waarom zoveel mensen hen shippen. Ze hebben een speciale vriendschap en leven nog steeds samen zonder vriend/vriendin (of ze kunnen dat goed verbergen, who knows).


    Ja, ik snap het ook wel. Maar juist omdat ze zulke goede vrienden zijn kan ik het niet volledig inzien. hahaa


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    HOI ik ben wel kinda fan van hun, ik heb een paar van de horrifying phan fics gelezen en i kinda ship it. Nou ja, ik bedoel, als ze samen zijn, zou ik niet verrast zijn, maar ik voel het gewoon niet zo bij hen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh god, always stay away from the horrifying phanfiction. Ik heb nog steeds nachtmerries.

    Cordelia schreef:
    Oh god, always stay away from the horrifying phanfiction. Ik heb nog steeds nachtmerries.


    Haha, ik heb nog geen fanfic gelezen, en dat is om mijzelf te beschermen tegen trauma's hahaa.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zou zeggen, blijf weg van elke 'The X fic'

    Cordelia schreef:
    Oh god, always stay away from the horrifying phanfiction. Ik heb nog steeds nachtmerries.

    And every month, we buy a hamster.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    And every month, we buy a hamster.


    Your skin will taste so nice.

    Cringe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)