• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.








    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Dingen die je moet weten:
    - Prinsen en prinsessen kennen elkaar niet, misschien dat ze eventueel elkaar hebben gezien via social media.
    - Er zijn 5 plaatsen voor kamermeisjes. Zij dienen enkel voor begeleiding en schoonmaak van de prinsen en prinsessen en hun kamers. Natuurlijk roddelen kamermeisjes heel veel en kunnen daardoor drama veroorzaken.
    - De hofhouding van het kasteel mag iedereen in hun eigen bericht bespelen.
    - In de RPG speeltopic probeer ik zoveel mogelijk gebeurtenissen in de RPG te laten gebeuren, zodat we genoeg kunnen RPG’en. Als er mensen zelf ook ideeën hebben hoor ik het graag.
    - Qua kleding, prinsen dragen een pak of een casual maar netjes geklede kleding. Prinsessen dragen jurkjes of bal/gala jurken met hakken of ballarina’s.
    - De kamers zijn hetzelfde voor de heren zowel voor de dames. Er is geen kamer indeling, iedereen heeft een eigen kamer en een eigen privé badkamer.
    - Tijdens de dagelijkse bezigheden worden er ook hier en daar lessen gevolgd. Voornamelijk over de economie, besturen van het land en etiquette. Deze lessen kunnen we eventueel samen RPG’en of als iemand dat niet wilt kunnen er ook privé lessen gegeven worden, waarbij je dat dus zelf moet RPG’en met je eigen personage.

    Rollen:

    Prinsessen:
    1. Isabella Elizabeth Clark - 23 - Oostenrijk - Pagina 2 - XDarkWingsX
    2. Helena Savoye Windsor - 22 - Italie - Pagina 8 - Quokka
    3. Louise Tara Jess Hearn - 22 - Ierland - Pagina 2 - Voldemortx
    4. Lucia Marina Haykey - 22 - Koninkrijk - Pagina 7 - Feliana
    5. Freya Liv Hansen - 21 - Noorwegen - Pagina 2 - Aveyard
    6. Affinity Cécile Mancher - 22 - Nieuw-Zeeland - Pagina 10 - Gayle
    7. Luna Maria Von Donnell - 21 - Schotland - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Mirem Gwenn Solitarios - 22 - Montenegro - Pagina 11 - Necessity

    Prinsen:
    1. Naam - Leeftijd - Amerika - Pagina - Aveyard (Springt later in)
    2. Vladimir Gleb Rihanoff - 24 - Siberië - Pagina 2 - CalTHood
    3. Alano Kadir Bonaventura - 23 - Spanje - Pagina 2 - Cotrona
    4. Tobias Adrien Joseph Daviau - 25 - Frankrijk - Pagina 4 - Voldemortx
    5. Natanael 'Natan' Joël Alexi Kjellberg. - 22 - Zweden - Pagina 10 - GeorgeWeasley
    6. Damian Jake Harrison - 24 - Australië - Pagina 8 - XDarkWingsX
    7. Axel Cameron Durran - 24 - Egypte - Pagina 11 - HarleyQuinnx
    8. Dante Frederico Lepide - 23 - Vaticaanstad - Pagina 12 - Necessity

    Beginpost:


    De dag is eindelijk aangebroken dat de prinsessen en prinsen uit verschillende koninkrijken hier naar het rijk Gloria komen!
    Ze worden feestelijk begroet door het volk, maar ook door het personeel van het kasteel. Ze komen aan in hun super deluxe auto's en worden begroet door het volk, maar ook door de paparazzi om een glimp op te kunnen vangen van de gasten. Tot slot is er een welkoms gala in de avond om de gasten te verwelkomen in het rijk. Op dit punt ontmoeten de prinsen en prinsessen elkaar en is de zaal bomvol met allerlei andere gasten die hun willen ontmoeten. En natuurlijk de lekkernijen die op de tafels staan om op te kunnen eten. Het wordt een feestelijke avond om nooit meer te vergeten.

    In andere woorden, jullie en ik posten in jullie berichten de feestelijke begroeting met het volk en de paparazzi. Vervolgens dat jullie binnen zijn in het kasteel en klaarmaken voor het gala in jullie eigen kamer. Dat we dan eindigen met zijn alle bij het gala. Dat we op dat punt beginnen te RPG' en. Ik denk dat dat leuker is en meer vrijheid om te RPG'en.

    Alvast zet ik mijn posten neer, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. (:

    Enjoy

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 14:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    †DANTE FREDERICO LEPIDE†
    "Good manners can open doors that even the best pick-up lines cannot"
    23 - Heir of Vatican City State

    ]

    'Wat is je lievelings eten? Of wat zijn naast paardrijden je andere hobby's? Vertel iets wat jij leuk vind naast je leven?” vroeg ze hem toen hij niet echt iets wist te vertellen over zichzelf. Voor hij kon antwoorden, knorde haar maag even en ze leek even beschaamd, alsof ze zich schaamde voor honger hebben. Hij vond het niet erg, hij vond het juist wel schattig zoals ze erop reageerde.
    “Vind je het goed als we even gaan zitten? En even wat eten,” voegde ze toe en hij glimlachte. “Natuurlijk niet, we dansen al best lang en ik vind het best knap dat je überhaupt op zulke hakken kan lopen, laat staan dansen.” Hij pakte haar voorzichtig bij haar hand en voerde haar tussen alle mensen door, zodat ze kon gaan zitten. Tijdens het lopen beantwoordde hij haar vragen.
    “Mijn lievelingseten is heel origineel de echte Italiaanse pizza.” Hij grinnikte even door het grote cliché. Hij woonde zo goed als in Italië en dan natuurlijk pizza. Hoeveel stereotyperender kon je het hebben? “Als ik geen officiële verplichtingen heb, ga ik er graag op uit met mijn paard of ga ik graag stappen met vrienden,” vervolgde hij. “En stiekem lees ik best graag, maar dat moet je niet aan mijn vrienden vertellen,” eindigde hij met een knipoog. Het was niet alsof lezen echt vreemd was, maar zijn vrienden waren meer de jongens die altijd aan het gamen waren en hoe gezellig hij het ook vond om met ze mee te doen, soms gewoon een goed boek lezen vond hij ook wel fijn. “En hoe zit het met deze mooie prinses?”
    “Waar heb je zin in?” vroeg hij haar vervolgens toen ze eenmaal de dansvloer hadden verlaten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabella Elizabeth Clark:
    23 - Kroonprinses van Oostenrijk





    “Natuurlijk niet, we dansen al best lang en ik vind het best knap dat je überhaupt op zulke hakken kan lopen, laat staan dansen.” Gelukkig vond hij het niet erg, want ik had echt honger. Daarop gaf ik hem een lieve glimlach en knikte ik naar hem. Met dit soort gelegenheden was ik altijd beleefd met een goede houding, maar achter de schermen was ik een heel ander persoon. Ik was dan nog steeds beleefd maar ik deed dingen dan op mijn manier. Hij pakte mijn hand voorzichtig vast en begeleide mij tussen alle mensen door. Zo elegant mogelijk liep ik met hem mee naar de tafels. Hij moest eens weten hoelang het mij duurde om op deze hoge hakken te lopen. Ik had eens een keer mijn enkel verzwikt tijdens het oefenen. En het deed echt heel veel pijn en ik mocht dan ook een week toen niet meer lopen. Tijdens het lopen beantwoordde hij mijn vragen en luisterde ik dan ook aandachtig naar zijn verhaal. Af en toe moest ik zachtjes lachen, maar zo leerde je elkaar wel kennen. Je had dan wel een partner tijdens je tijd als je regeerde, maar je moest ook met je partner samen leven. Dus het was ook heel belangrijk dat het klikte. Ik had dan nooit echte Italiaanse pizza gegeten. Ik had wel pizza gegeten, maar nooit de echte. Toen hij de andere dingen noemde kwam er ook echt een oprechte glimlach bij mij. Paardrijden was ook één van mijn favoriete bezigheden en stappen met mijn vrienden was ook heel erg leuk. Dan vergat je zeker je verplichtingen. Als laatste moest ik lachen. 'Ons geheimpje' zeg ik dan ook lachend maar een beetje blozend vanwege de knipoog. Hij was echt leuk en hij vond de dingen leuk, die ik ook leuk vond. “En hoe zit het met deze mooie prinses?” waardoor ik toch weer moest blozen. Toen we aan een tafeltje gingen zitten liet ik de sommige aspecten even varen als prinses, maar nog steeds zat ik elegant en met een houding aan tafel. “Waar heb je zin in?” vroeg hij aan mij, terwijl hij tegenover mij zat. 'Maakt niet uit, als het maar eten is' glimlachte ik lachend. Met eten was ik totaal niet kieskeurig. Er kwam dan ook gauw een ober aan met verschillende lekkernijen en zetten het op onze tafel. Blijkbaar wisten ze dat we eten wilden, dat was toch snel en heel goed geregeld. Voordat ik antwoordde op zijn vraag, nam ik een hap in een zalm stokbroodje. Dat was heerlijk. 'Deze moet je proeven' zeg ik nadat ik mijn mond leeg had, doelend dat het erg lekker was. Ik keek hem vervolgens aan. '“Mijn lievelingseten is ook heel origineel dat is de Oostenrijkse Apfelstrudel. Ik kan hem de hele tijd eten, zonder dat ik er misselijk van wordt. Het is heel erg lekkert' zeg ik lachend. Even keek ik mij heen. 'Als ze hem hier hebben dan wil ik hem zeker eten' zeg ik vervolgens en nam nog een hap van mijn broodje. 'Ik rij zelf ook paard, ik stap ook met vrienden en ik hardloop in de bossen, omdat het ontspant en ik hou van de natuur. Ik ben dan ook graag buiten' vertel ik verder tegen hem. 'Als ik binnen zit dan lees ik ook boeken, maar ik maak ook kleding en kook ik ook heel graag' vertel ik verder glimlachend, maar bescheiden. 'En als laatste heb ik een huisdier' vertel ik als laatste. Ik wilde hem niet meteen afschrikken dat ik een wolf heb. Sommige mensen schrikken dan ook snel of ze waren er bang voor, maar Ru was anders. Ik wachtte dan ook af op zijn reactie en ik nam dan ook weer een hap van mijn broodje.


    One Who Travels A Higher Path.

    †MIREM GWENN SOLITARIOS†
    †22 - Heiress of Montenegro† - Outfit
    "Beware: I’m not as innocent as I look like"


    "Dan lopen we samen. Ik wil niet dat je op je neus gaat,” zei hij tegen haar terwijl hij haar naar buiten begeleidde. Het viel haar op dat hij haar niet losliet en hoewel het ongetwijfeld gewoon was om te voorkomen dat ze echt zou vallen, ze wilde het niet. Dat ze nog steeds stond te trillen en zijn steun wel nodig had, negeerde ze. Ze wilde niet afhankelijk van hem zijn, hoe aardig hij ook was.
    Eenmaal buiten de zaal tilde hij haar op en ze protesteerde niet eens meer. Hij zou het toch wel doen, dus kon ze net zo goed genieten van het feit dat ze nu niet hoefde te lopen en zich maar gewoon laten tillen door hem. Hij tilde haar naar buiten en zette haar voor de kennels op een bankje neer.
    “Misschien kan je beter even zitten voor je gaat lopen. Gewoon om rustig en sober te worden,” zei hij. Ze opende haar mond al om te protesteren – ze was nog lang niet dronken genoeg! - maar bedacht zich vervolgens dat hier zitten helemaal niet zo’n verkeerd idee was. Misschien kon ze dan tot rust komen. Het waaide en een koude rilling trok door haar heen. Nog voor ze iets had kunnen zeggen of doen – zoals haar armen om haar heen slaan in een poging warm te blijven – had Gleb zijn jasje al uitgetrokken als een echte gentleman en aan haar gegeven.
    "Er is hier niemand, dus hou alsjeblieft om. Anders wordt je straks nog ziek," mompelde hij erbij en ze keek hem glimlachend aan. “Bedankt.” Ze trok het jasje aan en trok hem stevig om zich heen terwijl hij tegenover haar op de grond ging zitten. “Niet alleen voor je jasje, bedoel ik. Gewoon… voor dit,” vervolgde ze met een armgebaar waarmee ze ook het begeleiden uit de zaal en gewoon zijn gedrag naar haar bedoelde. Op de een of andere manier vond ze het niet erg om met hem om te gaan en ze was stiekem ook wel blij dat hij zich toch niet had laten wegjagen.
    Toen ze hem zag kijken, beantwoordde ze heel even zijn blik, maar keek toen weg. Zijn aandacht maakte haar ongemakkelijk, maar wel op een goede manier. Niemand had ooit zo naar haar gekeken en haar echt gezien. Hij wel. Zoals hij naar haar keek, kon ze zien dat hij haar ook echt zag.
    “Kan je het zien?” vroeg ze hem na een paar tellen toen hij nog steeds keek en zij keek ook weer op, om hem goed te bestuderen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Slotje op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury