• Spoilers onder spoilerknop.



    Zijn hier mensen al obsessed met de spin–off serie van The Walking Dead? En wie zijn jullie fave personages? :Y)



    Trailer



    Fans:
    – Markey
    – Illicit
    – Furiosa
    – Trees
    – Eavan
    – HalfBloodPrince
    – gleggie

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 22:08 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kan je 't kijken zonder TWD te hebben gezien? Ik wil TWD wel kijken, maar aangezien er al zoveel afleveringen zijn, zie ik er altijd een beetje tegen op :^) Maar Fear the Walking Dead is net begonnen dus dat zou ik eventueel beter kunnen volgen (;

    Blaeu schreef:
    Kan je 't kijken zonder TWD te hebben gezien? Ik wil TWD wel kijken, maar aangezien er al zoveel afleveringen zijn, zie ik er altijd een beetje tegen op :^) Maar Fear the Walking Dead is net begonnen dus dat zou ik eventueel beter kunnen volgen (;


    Ja, dat kan. ;3

    Ik ben aan het kijken! Nou ja, ik heb twee afleveringen gezien, haha. Tot nu toe vind ik het erg leuk.


    Your make-up is terrible

    Blaeu schreef:
    Kan je 't kijken zonder TWD te hebben gezien? Ik wil TWD wel kijken, maar aangezien er al zoveel afleveringen zijn, zie ik er altijd een beetje tegen op :^) Maar Fear the Walking Dead is net begonnen dus dat zou ik eventueel beter kunnen volgen (;


    Ja, FTWD kan je gewoon kijken zonder TWD gezien te hebben! (: Maar ik raad je ook zeker aan om ook TWD te kijken aangezien die ook érg gaaf is.

    @Markey, ik ben zeker fan! (: Zet mij maar op de lijst, hihi.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik volg het ook! Heb nu twee afleveringen gezien en tot nu toe vind ik het een goede serie ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hebben jullie tot nu toe al favoriete characters? Die van mij zijn Nick en Daniel. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De mijne zijn voor nu Nicholas en Travis. Mezelf kennende komt der vast nog wel iemand bij :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil ook wel op de lijst, hoor. (cat)


    Your make-up is terrible

    Markey schreef:
    Hebben jullie tot nu toe al favoriete characters? Die van mij zijn Nick en Daniel. :Y)


    Tot nu toe zijn mijn favoriete personages Nick en Alicia, maar dit gaat waarschijnlijk snel veranderen. Ik kan eigenlijk nog niet oordelen aangezien de serie net begonnen is, hehe. (krul)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ga hopelijk in het weekend aan deze serie beginnen. Heb TWD niet gezien, maar ach. Deze serie lijkt me erg gaaf.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    me!!! I like it!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hebben jullie de seizoensfinale al gezien? Wat vonden jullie ervan?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    Hebben jullie de seizoensfinale al gezien? Wat vonden jullie ervan?


    ja en ik wil gewoon weten hoe het verder ging al vond ik het wel raar dat die nieuwe vriendin van Travis alsnog die pistool aan Travis gaf terwijl de exvrouw zei dat zij het moest doen...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 19:14 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Spoilerknoppen, Sharon. 8D


    Your make-up is terrible

    Loving it :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb tot nu toe enkel de eerste episode gezien - mweh te weinig tijd -, maar ik vond het net zo gaaf als TWD. Put me on the list please :Y)