• The Broken Bottle.
    Verminkte lijken verschijnen overal in New York waar de vingers altijd van missen. Tien moorden in tien weken, allemaal gepleegd met een verbrijzelde fles, en nog niemand heeft een idee wie de kwaadaardige moordenaar is.

    Miss Jade Lee is een mooie en moedige detective met een voorliefde voor boeken. Ze weet het nog niet, maar zij is de enige die de sluwe moordenaar kan stoppen. Vooral als een belangrijk feitje aan het licht komt dat van pas kan komen om deze case op te lossen..

    Wanneer haar neef, Johnny Lee, wordt ontvoerd, wordt Miss Lee in het midden van haar onderzoek geworpen. Zijn enige aanwijzing is een afgescheurde bladzijde. Zij werft de hulp van een stugge, terughoudende politieman genaamd Nelson Thornhill.

    Kan Thornhill hulp bieden aan Lee om haar alcoholverslaving te overwinnen en de antwoorden vinden voor de sadistische moordenaar toeslaat?


    Hey guys!
    Ik ben op het moment bezig met een nieuw verhaal, ik heb de uiterlijkheden van de personage's en alles uitgewerkt, maar ik weet nog geen perfecte titel voor de naam. Ik kwam met 'The Broken Bottle', maar die vind ik persoonlijk ietwat lame.
    Dus ik wilde aan jullie vragen of jullie misschien dit verhaal zouden lezen/het interessant vinden en of jullie een goede naam voor mijn nieuwe verhaal weten? ^^

    Alvast bedankt, guys!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 0:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Of, hmm, zal ik alleen Verbrijzeld doen? Dat kun je op zoveel manier opvatten en past ook goed, denk ik zo.


    Ik vind 'Verbrijzeld' leuk :Y)

    Ik zou ook graag een waarschuwing krijgen *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Feline schreef:
    (...)

    Dat heeft ook wel iets, dat is een stuk breder en daar kan je meer je fantasie op loslaten wat het zou kunnen betekenen c;

    Thanks for the inspiration <3

    Hamily schreef:
    (...)

    Ik vind 'Verbrijzeld' leuk :Y)

    Ik zou ook graag een waarschuwing krijgen *O*

    Haha, thanks. Dan doe ik dat C:

    En is goed! Ik zal je een waarschuwing sturen, wanneer er een eerste hoofdstuk online staat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Graag gedaan c;
    En eh, doe mij ook maar zo'n waarschuwing c;

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 18:42 ]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Graag gedaan c;
    En eh, doe mij ook maar zo'n waarschuwing c;

    Oke, is goed C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan niet wachten om mijn nieuwe verhaal te beginnen C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.