• Want onze Abstergo is vandaag jarig en 19 jaar oud geworden! Je hoort al bijna bij onze club bejaarden op Quizlet! Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je nog jaren op Quizlet zal blijven. ;3 En natuurlijk heb ik ook wat lekkers voor je geregeld. We hebben een speciaal iemand uitgenodigd die een taart voor je meegebracht heeft!








    En genoeg taart voor heel Q!


    Your make-up is terrible

    Omg you sweetie!
    Ik had de hoop al opgegeven en ineens dit. Zo lief! *O*
    Devon and Merlin <3
    Hihi. Bedankt iedereen voor de felicitaties!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 15:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteeeerd!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gefeliciteerd!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteeerd!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Abstergo schreef:
    Omg you sweetie!
    Ik had de hoop al opgegeven en ineens dit. Zo lief! *O*
    Devon and Merlin <3
    Hihi. Bedankt iedereen voor de felicitaties!



    Anders had je altijd nog mijn spontane 0:00 felicitatie gehad!

    Congrats :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)


    Anders had je altijd nog mijn spontane 0:00 felicitatie gehad!

    Congrats :D


    Haha ja dat was ook lief (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een toffe dag gehad! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gelukkige verjaardag! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Bedankt voor de felicitaties iedereen.
    Mijn dag was druk. Heb gister school gehad en gelukkig mochten we eerder weg, dus toen had mijn moeder mijn opa en oma uitgenodigd om even te komen. De tiende van oktober vier ik het feestje echt voor familie en vrienden.

    Gister ben ik er ook achter gekomen hoe iemand denkt en ik ben daar klaar mee. Dat het uit is betekend niet dat je me niet hoeft te feliciteren, want je hebt anderhalf jaar veel voor me betekend. Ik had echt een felicitatie verwacht van die persoon en moest er om vragen, om daarna te horen dat hij nog geen contact wil. Ik ben daar zo woest om en probeer nu dat hoofdstuj te sluiten. Misschien wil IK nu wel geen contact meer.
    Wat zouden jullie doen ?

    Voor de rest was het een leuke dag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het even laten rusten, en het voor jezelf laten bezinken. Focus je op andere, leukere dingen zodat je hier niet teveel over blijft tobben terwijl je het een plek geeft. Misschien denk je na een tijdje er wel anders over en kun je er alsnog samen over praten. Zo niet dan heb je het iig al deels achter je liggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou diegene laten gaan en focussen op iets leukers. Als er geeneens een fatsoenlijke felicitatie uit kan komen, en dat is al iets kleins, dan zegt dat genoeg toch? Focus je op iets dat wel je aandacht waard is en laat het vooral niet verpesten door negatieve invloeden.



    Zie hier ook nog een felicitatie van Pim. Hij (lees: ik) is niet zo handig met photoshop, dus dat zal je maar voor lief moeten nemen

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 13:33 ]


    26 - 02 - '16

    Van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag!

    O faal, ik ben een dag te laat. Nou, de eerste van volgende keer dan maar!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 11:17 ]


    everything, in time