• Na even wikken en wegen, ideeën weg strepen en twee ideeën uitwerken, is het dan zover. Ik heb nog twee ideeën over die ik al voor een groot deel heb uitgewerkt. De details moeten nog, maar ik wil nog niet alles vastleggen aangezien er veel kan gebeuren in een RPG. Mocht er een idee worden gekozen, dan zal ik samen met HalfBloodPrince de RPG gaan "leiden".

    1. Assassin's Creed

    De nieuwe paus is net gekozen, Paus Alexander VI zal zijn plaats in nemen aan het hoofd van de kerk. Maar er schuilt meer achter Rodrigo Borgia -zoals de paus ook wel bekend is-, want hij is aan deze macht geholpen en door niemand minder dan de Tempeliers. Met zo'n machtige man aan hun zijde zal hun strijd makkelijker worden en kunnen ze hun doel behalen. Of zullen ze toch gestopt worden door hun gezworen vijanden, de Assassijnen?

    De strijd tussen de vijanden wordt heviger, want de Tempeliers willen de wereld veroveren en de Assassijnen vernietigen.

    De vraag is of de Assassijnen sterk genoeg zijn om de Tempeliers te stoppen.


    Rollen

    Assassijnen
    Tempeliers


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 21 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: {Met welke "Assassijnen" wapens en welke "gewone" wapens vecht hij/zij het liefst}
    Relaties: {Zowel familie als relaties tussen personages hier vermelden alstublieft}
    Extra:


    2. Terra Nova

    Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

    Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.


    Rollen

    Mensen van Terra Nova
    Mensen die terug in de tijd reizen
    Rebellen


    Voorwaarden om terug te mogen reizen

    1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen



    Invullijst Mensen die terug reizen

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet met ouder(s)/verzorger(s) mee reizen}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: Eventueel
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepaasing is}
    Reden om naar terra Nova te reizen:
    Extra:


    Invullijst Mensen van Terra Nova

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mag alleen politie een wapen dragen}
    Relaties:
    Reden waarom hij/zij naar Terra Nova zijn gereisd:
    Extra:


    Invullijst Rebellen

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Relaties:
    Reden waarom hij/zij naar Terra Nova is gereisd:
    Reden waarom hij/zij een rebel is geworden:
    Extra:


    Mocht je een op- of aanmerking hebben, dan hoor/lees ik die graag!

    Inmiddels heb ik voor het Terra Nova idee een rollentopic geopend! Hieronder staat de link.

    {250} Terra Nova - Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 17:25 ]

    Van welk idee zal ik een RPG maken?


    Physics is awesome

    Awh, wel jammer dat er zoveel zijn die Terra Nova leuk vinden en dan niet mee doen ;c


    Your make-up is terrible

    Iedereen die in dit topic heeft aan gegeven het idee leuk te vinden, heb ik een pb gestuurd. Sommigen hebben in het topic gereageerd en anderen niet.


    Physics is awesome

    Mochten er mensen zijn die het idee van Terra Nova leuk vinden en aan zo'n RPG mee willen doen, ik heb een rollentopic geopend.

    Hieronder staat de link net zoals in de beginpost en de link staat ook een bladzijde terug.


    {250} Terra Nova - Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 17:22 ]


    Physics is awesome