• Bereid jezelf voor op een eeuwenlang topic!

    Ik heb een aantal mensen beloofd wat van mijn allerlaatste vakantie ooit te laten zien. Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb eindelijk alles bij elkaar!

    Mijn zomer startte na mijn tweede graduation. Ik vertrok met mijn vriend op trektocht naar Schotland. We gingen de West Highland Way bewandelen en voor de rest grote plaatsen van Schotland bezoeken zoals Inverness (van het Loch Ness), Fort William en Edinburgh. De WHW hebben we gedaan met support van Travel Lite (een bedrijf dat de trekrugzak naar je eindpunt van de dag brengt) omdat ondanks ik redelijk sportief ben, nog te weinig kilometers in mijn benen had zitten. Dus enkel na de WHW hebben we continu onze trekrugzak gedragen.
    Schotland is echt de moeite en ik wil zeker ooit de WHW opnieuw doen. Hopelijk tegen dan op een sneller tempo want dit is stiekem wel een beginnertje. Maar ik wil eerst graag nog andere routes wandelen. =)

    Enkele sfeerbeelden:

















    Na 15 dagen in Schotland te verblijven, kwam ik terug en vertrok ik al weer. Deze keer op een semi-trektocht met de kajak. Ik deed voor de vierde keer op rij mee aan de ronde van West Vlaanderen. Dat is een toer van 200km op 5 dagen. Zoals ieder jaar is ook dit super plezant en maken we enorm veel plezier en ieder jaar nieuwe vrienden. Ook hier heb ik enkele sfeerbeelden van, maar deze zijn niet zo spectaculair als Schotland. Eigenlijk zijn het zelfs oninteressante foto’s…van mij… in een kajak… op de Leie, op kanalen, op de Lo-vaart,… Nah, eigenlijk niet zo interessant…










    Na hiervan terug te komen, sloeg ik met mijn mede-monitoren de handen in elkaar om de laatste hand te leggen op het Kayakkamp 2015. We moesten nog een beekje uit proberen voor we deze aan onze deelnemers gingen voorleggen. Maar goed ook dat we met drie voorgevaren hebben. Opeens was de rivier drooggelegd door boeren die water nodig hadden voor hun velden. Dus wij stappen uit en één keer raden wie met het uitstappen/overdragen in een wespennest valt en 23 wespensteken te verduren krijgt. Yay. Met andere woorden: we zijn met het kamp ergens anders gaan varen!
    Van het kamp toon ik geen foto’s want die zijn helemaal zo interessant niet. Maar voor de nieuwsgierigen: ze staan ook op de facebookpagina van mijn club: Kastelse Kayak Klub (KKK gnigni =P )

    Na het kamp werd tijd voor betaald werk. Ik heb daarna 5 weken in een voedselconservenfabriek gewerkt (studentenjob). Niet echt zo interessant, maar de dag na mijn laatste werkdag vertrok ik weer! Yay! Deze keer naar Zuid-Frankrijk. We gingen met enkele wildwatervaarders van de club naar Sault-Brénaz en Saint-Pierre-De Boeuf. Daar zijn namelijk enkele wildwaterpistes die aangedreven worden door het water van de Rhône. Daar hebben we vanalle zotte fratsen uitgehaald zoals kayakken, zwemmen, hydrospeeden, petanque met vruchten die op tennisballen leken, beerpong, kampvuurtjes,.... Ik heb voornamelijk mijn skills voor komende winter nog eens boven gehaald en aan mijn veiligheidstechnieken gewerkt (hoe werp ik een veiligheidstouw en hoe sleep ik een boot vol met water met zo min mogelijk kracht uit het water). Ik had er een geweldige tijd en we waren ramptoerist van een bosbrand, die we zelf nog moesten melden omdat iedereen dacht dat de brandweer al lang bezig zou zijn, maar dat eigenlijk niet het geval was, oeps! =P
    Hieronder dus een samenvattend filmpje van één van de jongens. Als je mij zoekt: ik ben degene met de witte boot en blauwe helm, of degene met de blauwe helm en in de rode duoboot. Iedere keer ik het filmpje zie, dan heb ik goesting om terug te gaan!



    Phoe, dat was in een notendop mijn laatste zomervakantie ooit (als student)! Nu is het solliciteren geblazen.

    Hoe willen jullie je laatste zomer spenderen of hoe hebben jullie deze gespendeerd? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een avontuur, lijkt echt tof als ik het zo lees. Ook hele leuke foto's!


    16 - 09 - '17

    Schotland ziet er echt mooi uit! Wat fijn dat je een geweldige zomer heb gehad.
    Mijn laatste zomervakantie is er nog lang niet. Ik ga na deze twee jaar die ik nog moet, sowieso nog vier jaar doorstuderen. Tijd zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het ziet er allemaal zo nice uit! Het zijn echt mooie foto's en je haar is superleuk ingevlecht. c:
    Veel succes met solliciteren. :Y)

    Ik heb mijn langste vakantie ooit gehad, nu ik nog geen herexamens kan hebben. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het ziet er allemaal zo nice uit! Het zijn echt mooie foto's en je haar is superleuk ingevlecht. c:
    Veel succes met solliciteren. :Y)

    Ik heb mijn langste vakantie ooit gehad, nu ik nog geen herexamens kan hebben. :')

    Goed door het jaar leren en dan heb je nog minstens 3 van die leuke lange zomers. =D

    Danku! Ik vlecht mijn haar graag zo in. Alleen in Schotland had ik geen spiegel en was het gokken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aaah superleuk! De foto's van Schotland zijn echt heel mooi geworden, ik ben stinkend jaloers op je, Erica. Als ik nou eens zo sportief was, haha. :'D Nah, not gonna happen. Maar wat fijn dat alles zo leuk was!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Aaah superleuk! De foto's van Schotland zijn echt heel mooi geworden, ik ben stinkend jaloers op je, Erica. Als ik nou eens zo sportief was, haha. :'D Nah, not gonna happen. Maar wat fijn dat alles zo leuk was!

    Je was toch bezig met een loopgroepje op Q? En dat fietsen? Vind ik anders toch heel sportief hoor! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je was toch bezig met een loopgroepje op Q? En dat fietsen? Vind ik anders toch heel sportief hoor! =D


    Maar dat is maar een heel klein beetje, haha. Zoveel als jij doet, dat vind ik pas sportief! Al dat geloop en zoveel kajakken, dat is bewonderenswaardig.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Goed door het jaar leren en dan heb je nog minstens 3 van die leuke lange zomers. =D

    Danku! Ik vlecht mijn haar graag zo in. Alleen in Schotland had ik geen spiegel en was het gokken. =P


    Ik doe mijn best. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Needles schreef:
    (...)

    Maar dat is maar een heel klein beetje, haha. Zoveel als jij doet, dat vind ik pas sportief! Al dat geloop en zoveel kajakken, dat is bewonderenswaardig.

    You make me blush! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury