• Oké, misschien niet meteen food-heaven, maar ik wilde graag toast maken, omdat ik nog honger had, maar was te lui om het tosti-ijzer te pakken. Ik googelde snel een recept over brood toasten in een pan en I'm so happy I did that.

    Het klinkt overdreven, maar ik hou blijkbaar van brood dat goed doorgetoast is in olijfolie. Voor de mensen die het willen weten, hier is het hoogst ingewikkelde recept:
    1. Men pakt een stuk brood.
    2. Men smeert olie over dit stuk brood.
    3. Men doet het in een pan en draait het meerdere malen om.
    4. Men eet.

    Het enige nadeel is dus dat ik nog een broodje wilde en dus niet op tijd ga slapen. Oh well, ik heb een rotdag gehad, dus het mag.
    Sorry hoor, ik moest het even delen :Y)
    Iemand anders nog iets leuks/lekkers overkomen vandaag?


    Tijd voor koffie.

    Nee hoor! Ik kan niet zo goed tegen koolhydraten. ;3 Ik krijg nogal snel buikpijn als ik er veel van eet, dus eet ik er zo min mogelijk van, haha. Normaal is het niet zo erg want brood is toch saai, maar al die lekkere dingen waarover jullie het hebben ;o

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:45 ]


    Your make-up is terrible

    Appel-bladerdeegtaartjes zijn ook erg lekker! Ik had dit laatst tijdens koken op school gemaakt en ze waren erg goed gelukt. Ik weet niet meer precies waar mijn docent het recept vandaan had maar hier kan je het recept ook vinden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Needles schreef:
    Nee hoor! Ik kan niet zo goed tegen koolhydraten. ;3 Ik krijg nogal snel buikpijn als ik er veel van eet, dus eet ik er zo min mogelijk van, haha. Normaal is het niet zo erg want brood is toch saai, maar al die lekkere dingen waarover jullie het hebben ;o


    Ah zo, oh, dat lijkt me best wel moeilijk, aangezien brood zo.. overal is. Wat eet jij dan eigenlijk als vervanging? Als je luncht of ontbijt, is dat niet moeilijk?


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Ah zo, oh, dat lijkt me best wel moeilijk, aangezien brood zo.. overal is. Wat eet jij dan eigenlijk als vervanging? Als je luncht of ontbijt, is dat niet moeilijk?


    Het is wel lastig, ja. ;3 Ik eet gewoon erg veel groente en sommig fruit ook wel. Ik had deze zomer ook een grote voorraad tomaten uit eigen tuin. 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Het is wel lastig, ja. ;3 Ik eet gewoon erg veel groente en sommig fruit ook wel. Ik had deze zomer ook een grote voorraad tomaten uit eigen tuin. 8D


    Ik hoor best wel vaak dat brood ook helemaal niet zo gezond is als wordt aangenomen, in tegenstelling tot fruit en al helemaal verse groenten/fruit (wat tomaten ook zijn) uit eigen tuin c:


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Ik hoor best wel vaak dat brood ook helemaal niet zo gezond is als wordt aangenomen, in tegenstelling tot fruit en al helemaal verse groenten/fruit (wat tomaten ook zijn) uit eigen tuin c:


    Het is ook niet zo gezond, haha. Als je naar de ingrediënten kijkt, zit er soms zelfs dextrose in. Maar koolhydraten worden omgezet in suikers in je lichaam. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar als je teveel ervan eet wel. Nederlanders eten al snel erg veel koolhydraten door brood. 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Het is ook niet zo gezond, haha. Als je naar de ingrediënten kijkt, zit er soms zelfs dextrose in. Maar koolhydraten worden omgezet in suikers in je lichaam. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar als je teveel ervan eet wel. Nederlanders eten al snel erg veel koolhydraten door brood. 8D

    Ah, dat wist ik helemaal niet c: Gelukkig maar dat ik dan niet zo van brood hou, haha.


    Tijd voor koffie.

    Gewoon een simpele tosti ham/kaas. Nom nom nom.


    26 - 02 - '16