• Ik heb rollen nodig voor een story die ik ga schrijven, vernoemelijk gaat hij Camelot heten, of the legend of Camelot of iets in die richting,
    Deze verhaal is gebaseerd op de legende van koning Arthur en licht gebaseerd op de tv-serie Merlin.

    Hier even een korte samenvatting van hoe het gaat;
    Een paar archeologen denken eindelijk de plek gevonden te hebben waar Camelot gestaan zou moeten hebben, ze gaan er gelijk op af om er opgravingen te verrichten.
    Een maand zijn ze al bezig als er een Franse middelbare school met alleen maar laatste jaars en een universiteit Archeologie in Londen op bezoek komt om een paar weken er dingen te leren en helpen waar nodig is, Op een avond besloten een paar studenten en leerlingen stiekem in een van de gangen die de archeologen gemaakt hebben en toegang verleent tot het kasteel, naar binnen te glippen gewoon om eventjes te kijken, ineens gebeurt er iets waardoor ze in een heel andere tijd belanden... De tijd van Arthur en Merlin.
    Nu moeten ze proberen om hier weg te komen zonder het geschiedenis te veranderen.

    Dit is waarschijnlijk niet de officiële beschrijving maar in ieder geval is dit zo mijn idee voor het verhaal.

    Rollen die ik nodig heb:
    Gewone mensen in de tijd van Camelot
    Tovenaars/Tovenares in de tijd van Camelot
    Gewone mensen in de normale tijd (Diegene die naar het verleden reizen maar ook die in de gewone tijd blijven, de archeologen leraren,
    klasgenoten)
    Tovenaars/Tovenares in de normale tijd:
    Overige (denk aan bediening in het kasteel,ridders,wezens)
    2 of 3 Mensen uit de tijd van Camelot die op iemand van de normale tijd lijkt, en hun dus wat met de legende te maken hebben.



    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Goede kant/Slechte kant:
    (Kan ook dat ze later overstappen naar een van die)
    Overleeft het verhaal of overlijd:
    Als ze in het verhaal dood gaat mag je zelf erbij zetten op wat voor manier.
    Extra[/b

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 13:00 ]

    Mag ik een melding wanneer je deze story online hebt???? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Mag ik een melding wanneer je deze story online hebt???? :3


    Natuurlijk

    Foutje...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 12:57 ]