• It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan.
    Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan.
    Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Drie tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen;
    1- Eeneiig [jongen x jongen] Penoza + xeroptic
    2- Eeneiig [meisje x meisje] Khronos + Sherrinford
    3- Twee-eiig [jongen x meisje] + Shauna Alissa McLennan - 19 - Aveyard
    4- Twee-eiig [meisje x] VaIe + Wastelander

    Kampleiders;
    1- Beckett Trevis York - 25 - Penoza
    2- Christopher Benjamin 'Benji' Calligraphy - 27 - Sherrinford
    3- Raven Ariana McCalley - 26 - Eavan
    4- [vrouw] - Yisha
    Invullen

    Rol ;
    Naam ;
    Bijnaam ;
    Leeftijd ;
    Jongeren minimaal 16 maximaal 21
    Begeleiders minimaal 23
    Wederhelft;
    Innerlijk ;
    Uiterlijk ;
    Geschiedenis ;
    Extra’s ;


    Regels;
    • Reserveer vooraleer je je rol invult
    • Wees zeker dat je mee wilt doen. Als je rol is ingevuld ga ik ervan uit dat je meedoet en niet snel af zal haken
    • Minimaal 150 woorden per stukje schrijven
    • Maximaal 2 rollen
    • Heb respect voor elkaar
    • Bestuur, in het speeltopic, alleen je eigen personage
    • Overleggen doen we in het praattopic

    Nodige informatie komt in deze story te staan

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 17:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, Leithold krijgt de overgebleven jongen en Yisha de begeleidster.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben de andere helft van Vale. Ik neem de jongen!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rol ; meisje eeneiige tweeling.
    Naam ; Raven Rhoden (insert last name)
    Bijnaam ; Rae
    Leeftijd ; Zeventien.
    Wederhelft; (Sherrinford)
    Innerlijk ;
    Gesloten, beleefd, liefelijk, creatief, slim, denkt goed na over haar woorden en acties, hecht zich niet snel aan mensen, behulpzaam, koppig, onvoorzichtig, stil en wispelturig.
    Uiterlijk ;
    Geschiedenis ;
    Extra’s ;
    Raven is bang in het donker en heeft een lichte allergie voor vis.

    Even vast een beginnetje ^^. Ik probeer haar zodra ik de faceclaim heb besproken zo snel mogelijk af te maken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn Raven is zo goed als klaar - hooguit een paar kleine aanpassingen nog - dus ze mag van mij op de lijst (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    FAOLÁN ABRAM
    MCLENNAN










    “An arrow can only be shot by pulling it backward. So when life is dragging you back with difficulties, it means that it’s going to launch you into something great. So just focus, and keep aiming.”








    “Some people just need a high-five,       in the face... with a chair

         
    •      •      •

         
    Naam
    Faolán — F eh l a hn — from Old Irish faol "wolf" + dim. -an. Faolan was the name of fourteen saints, and ten warriors in Finn mac Cumhaill's band. Source of the surnames Phelan and Whelan.

    Abram — A bra hm — "high father"; version of Abraham. Ábraham.

    McLennan — Mehk leh nàhn — The McLennan surname is an Anglicized form of Gaelic Mac Fhinneain, a patronymic name created from a Gaelic personal name "Fionnán," from the Gaelic "fionn," meaning "white."

    Leeftijd
    Faohán is negentien jaar geleden op de wereldbol gezet. Hij is op 20 augustus jaren, wat hem "leeuw," als sterrenbeeld geeft. Ook is hij een aantal minuten ouder dan zijn tweelingzus, Shauna.

    Tweeling

    Innerlijk

    Uiterlijk
    Haar —
    Ogen —

    Lengte en gewicht —

    Lichaamsbouw —

    Extra —

    Geschiedenis

    Extra


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol ; Begeleidster kamp


    Naam ; Diana Jennifer Reid
    Bijnaam ; -
    Leeftijd ; Vijfentwintig, geboren op negen april.
    Innerlijk ;
    Uiterlijk ; [FC:Hanna Koczewska]
    Geschiedenis ;
    Extra’s ;


    Klein begin.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 19:40 ]

    Shauna is, op enkele extra's en de geschiedenis, die ik nog met Nichelle moet overleggen, af ^^ Iemand die haar vertrouwen zou proberen te winnen and could become a friend/boyfriend whatever?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 22:40 ]


    take me back to the basics and the simple life

    - Nevermind, zag al dat alles vol was ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 10:43 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Wanneer ga je het speeltopic openen, als ik vragen mag?


    take me back to the basics and the simple life

    Rol; Tweeling
    Naam; Charlot Chell (Insert lastname). Een typisch Amerikaanse, alliteratie dubbele naam, net zoals haar zus Raven Rhoden.
    Bijnaam; Charlie of Chell. Raven mag haar noemen zoals ze wilt, voor de rest wilt Charlot enkel Charlie genoemd worden.
    Leeftijd; 17 Jaar
    Wederhelft; Raven Rhoden
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Geschiedenis;
    Extra’s;


    Tijd voor koffie.

    Aveyard schreef:
    Wanneer ga je het speeltopic openen, als ik vragen mag?


    take me back to the basics and the simple life

    Als de rollen af zijn, natuurlijk :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Als de rollen af zijn, natuurlijk :')


    Oh. Maar is het niet handiger om bijvoorbeeld te stellen dat je dit weekend het speeltopic wilt openen en het het handigst is als iedereen zijn rol dan af heeft? Ik heb er namelijk wat ervaring mee dat RPG's die hun speeltopic zeggen te openen als alle rollen afzijn, of niet eens een speeltopic openen, of heel snel doodlopen, of dat de helft in werkelijkheid niks gaat schrijven :')


    take me back to the basics and the simple life

    Is er nog plaats?


    16 - 09 - '17

    Aveyard schreef:
    (...)

    Oh. Maar is het niet handiger om bijvoorbeeld te stellen dat je dit weekend het speeltopic wilt openen en het het handigst is als iedereen zijn rol dan af heeft? Ik heb er namelijk wat ervaring mee dat RPG's die hun speeltopic zeggen te openen als alle rollen afzijn, of niet eens een speeltopic openen, of heel snel doodlopen, of dat de helft in werkelijkheid niks gaat schrijven :')


    take me back to the basics and the simple life