• It takes a lot to rip twins apart
    But the first cracks are already showing
    And we have time to split them further.


    Twincamp

    Sinds dag en dauw staat Twin Camp erom bekend om tweelingen, die problemen ondervinden zich in de maatschappij te integreren, te helpen zich van elkaar los te maken en hun eigen weg te gaan.
    Hiervoor stellen ze kampleiders ter beschikking die een diploma in de psychologie hebben, en voldoende ervaring bezitten om met deze jongeren om te kunnen gaan.
    Maar dat is niet het enige waarvan de tieners twee maanden mogen genieten. Ze worden voorzien van een ruime hut, elke dag een warme maaltijd –ter plekke bereid- en zullen aan meer activiteiten kunnen meedelen dan ze zich kunnen voorstellen.

    Zo luidt de brochure van Twin Camp.

    Maar strookt de realiteit met het paradijselijke beeld dat men probeert te scheppen? Er gaan geruchten dat de begeleiding niet alleen met gesprekken probeert te bereiken waar ze naar streeft. Meermaals zijn jongeren naar buiten gekomen met verhalen die spreken over minder ethische technieken. Is de band die de jongeren met hun wederhelft, al van voor de geboorte, delen in gevaar?
    Drie tweelingen zullen het deze zomer aan den levende lijve ondervinden. Zij moeten op kamp. .


    De Tweelingen;
    1- Eeneiig [jongen x jongen] Penoza + xeroptic
    2- Eeneiig [meisje x meisje] Khronos + Sherrinford
    3- Twee-eiig [jongen x meisje] + Shauna Alissa McLennan - 19 - Aveyard
    4- Twee-eiig [meisje x] VaIe + Wastelander

    Kampleiders;
    1- Beckett Trevis York - 25 - Penoza
    2- Christopher Benjamin 'Benji' Calligraphy - 27 - Sherrinford
    3- Raven Ariana McCalley - 26 - Eavan
    4- [vrouw] - Yisha
    Invullen

    Rol ;
    Naam ;
    Bijnaam ;
    Leeftijd ;
    Jongeren minimaal 16 maximaal 21
    Begeleiders minimaal 23
    Wederhelft;
    Innerlijk ;
    Uiterlijk ;
    Geschiedenis ;
    Extra’s ;


    Regels;
    • Reserveer vooraleer je je rol invult
    • Wees zeker dat je mee wilt doen. Als je rol is ingevuld ga ik ervan uit dat je meedoet en niet snel af zal haken
    • Minimaal 150 woorden per stukje schrijven
    • Maximaal 2 rollen
    • Heb respect voor elkaar
    • Bestuur, in het speeltopic, alleen je eigen personage
    • Overleggen doen we in het praattopic

    Nodige informatie komt in deze story te staan

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 17:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom quote je je bericht, ik heb het heus gelezen hoor. . . Dus haal je quote maar weg :')

    En nee we zitten vol, sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Waarom quote je je bericht, ik heb het heus gelezen hoor. . . Dus haal je quote maar weg :')

    En nee we zitten vol, sorry.


    Omdat je er niet op gereageerd had en het voor mijn eerste vraag ook duidelijk niet werkte zonder nog een keer kenbaar te maken dat ik het nog steeds wou weten.


    take me back to the basics and the simple life

    Tja, heb een druk weekend gehad en had weinig tijd om te reageren of om te zeggen dat ik het druk heb. Morgen ga ik kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Tja, heb een druk weekend gehad en had weinig tijd om te reageren of om te zeggen dat ik het druk heb. Morgen ga ik kijken.


    Okee. Ik hoop dat t speeltopic snel geopend wordt ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Oké. Ik wil aanstaande zaterdag het speeltopic openen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er nog een rol vrij? En zou je me anders kunnen inlichten zodra er weer een rol vrijkomt?


    How far is far

    Leithold went xeroptic (sorry, ik zal in de vakantie actiever kunnen zijn.)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Penoza schreef:
    Oké. Ik wil aanstaande zaterdag het speeltopic openen.


    Super! Mocht je evt hulp nodig hebben met topic, oid, dan wil ik je best helpen (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ugh, waar is mijn inspiratie voor mijn rol :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doet de rest nog wel mee?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik hoop het wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eavan schreef:
    Doet de rest nog wel mee?


    Yes.


    take me back to the basics and the simple life

    Sorry voor het nog niet gemaakt hebben van mn rol!
    Hopelijk heb ik hier morgen de tijd voor.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Het speeltopic zou gister toch al komen?


    take me back to the basics and the simple life

    Ja, maar ik zie nog geen rollen die af zijn, naast die wie ik wel van weet dat ze af zijn. Zelfs mijn eigen rol is er nog niet eens. Ik weet niet wanneer ik het ga openen ofzo, maar ik wil eerst weten wie er nog mee doen.

    Dus, wie doet er nog mee?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 20:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.