• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Furiosa en Dauth! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom.


    We zijn ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.
    Verzoekjes insturen
    Je kunt vanaf nu online muziek aanvragen wat automatisch in SAM Broadcaster (ons radio programma) wordt gezet. Zou een liedje niet in de lijst staan en je hebt goed gezocht, dan kun je altijd nog het liedje uploaden. Dat kun je hier doen of door op de "Upload MP3" knop te drukken die onderaan de verzoekjes pagina staat.

    Verzoekjes vraag je online aan, dingen in het topic worden genegeerd!

    Verzoekjes informatie
    - Iedere luisteraar mag 2 keer per uur een verzoekje indienen, met een maximum van 5 keer per dag.
    - Een artiest mag maar 1 keer per uur worden aangevraagd.
    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of login aan de zijkant van de radio.

    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5. Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.
    Afgespeelde liedjes
    De liedjes die wij hebben afgespeeld kun je hier vinden.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 20:55 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    xTWIloverx schreef:
    Ik kan er niet in bij chatzy doordat er maar 10 plaatsen zijn.
    There are 10 spots for non-Premium Users in this free room. These free spots are currently taken by other visitors.
    Wat dachten jullie van Mibbit? Daar is het aantal users in de chat onbeperkt.


    Ik ben weg, dus misschien kan je er nu wel in? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn plaats komt nu vrij, ik kan me niet focussen omdat we aaan het discussieren zijn over het verhuizen sorry al blijf ik wel luisteren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dauth schreef:
    (...)Er staat in de titel dat we nog online zijn. Ik zeg dit minimaal twee keer, elke uitzending... We beginnen tussen half 8 en 8. Dat betekent dus niet dat we stoppen om 8 uur!


    Ik zag dat plaatje met waar je kan zien of de server online was en hoeveel mensen luisteren, dat bolletje was rood, dus ik dacht dat het gedaan was.


    16 - 09 - '17

    We gaan nu naar deze chatroom. Kies een goede unieke username!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word echt gillend gek van de chat, hij blijft ineens mijn berichten niet meer versturen op mijn scherm --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tune nu in voor de Spice Girls!


    Your make-up is terrible

    en voor heel veel rare gesprekken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De radio is nu voorbij. Bedankt voor het luisteren en sorry voor alle problemen. Deze zullen er de volgende keer niet zijn! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    De radio is nu voorbij. Bedankt voor het luisteren en sorry voor alle problemen. Deze zullen er de volgende keer niet zijn! :Y)


    Hoop je (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay, wat ik heb gehoord was heel gaaf. Mijn enkelflap heeft intens genoten.


    Tijd voor koffie.

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Hoop je (A)
    De website werkt nu alweer zoals het hoort, dus ik weet het redelijk zeker. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sherrinford schreef:
    Okay, wat ik heb gehoord was heel gaaf. Mijn enkelflap heeft intens genoten.


    Gekke meid


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.