• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 9:42 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    @Blagden; ze is zwak haha. Maar is goed!!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Blagden schreef:
    (...)
    Omdat North haar zo leuk vindt :')


    Oh, dat gaat voor interessante situaties zorgen. I guess (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Oh, dat gaat voor interessante situaties zorgen. I guess (cat)

    Duidelijk wel (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blagden schreef:
    (...)
    Duidelijk wel (cat)


    Hehe, ik ben benieuwd! (A)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Hehe, ik ben benieuwd! (A)

    Hehe ik ook wel. Ik wil zelf wel eens zien hoe ver ik met Björn kan gaan, want voor mij is het ook limieten pushen. Hij is dan ook heel anders dan mezelf (al maar goed).


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blagden schreef:
    (...)
    Hehe ik ook wel. Ik wil zelf wel eens zien hoe ver ik met Björn kan gaan, want voor mij is het ook limieten pushen. Hij is dan ook heel anders dan mezelf (al maar goed).


    Ik vind het nog wel lastig, hoor. Ik ben zelf nog een beetje aan het rond spelen met Bradley maar ik heb het gevoel dat ze nu een te sterk personage is? Misschien is het alleen mijn gevoel..? Ik weet het niet :') Het is best lastig om iemand te spelen die in zo'n situatie zit, ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen hoe dat zou zijn en hoe een persoon zich ontwikkeld als ze al jaren in die omstandigheden zitten.

    Na ja, we zullen zien hehe.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Ik vind het nog wel lastig, hoor. Ik ben zelf nog een beetje aan het rond spelen met Bradley maar ik heb het gevoel dat ze nu een te sterk personage is? Misschien is het alleen mijn gevoel..? Ik weet het niet :') Het is best lastig om iemand te spelen die in zo'n situatie zit, ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen hoe dat zou zijn en hoe een persoon zich ontwikkeld als ze al jaren in die omstandigheden zitten.

    Na ja, we zullen zien hehe.

    Ik zou het niet kunnen. Ten eerste omdat ik sowieso al geen meisjes schrijf (vraag me niet waarom het is gewoon altijd al zo geweest). Maar vrouwenhatend spelen als vrouw... Although, zo slecht was Björns eerste uitbarsting niet denk ik :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fukari schreef:
    (...)

    Ik vind het nog wel lastig, hoor. Ik ben zelf nog een beetje aan het rond spelen met Bradley maar ik heb het gevoel dat ze nu een te sterk personage is? Misschien is het alleen mijn gevoel..? Ik weet het niet :') Het is best lastig om iemand te spelen die in zo'n situatie zit, ik kan het me namelijk helemaal niet voorstellen hoe dat zou zijn en hoe een persoon zich ontwikkeld als ze al jaren in die omstandigheden zitten.

    Na ja, we zullen zien hehe.


    Ik vind haar niet te sterk, aangezien er nog niet echt een conflict met haar is geweest.


    Mhm?

    Ik post morgen normaal nog wel, iemand die trouwens zin heeft om Björns entertainement te zijn voor een tijdje?
    Ook even zeggen, donderdag en vrijdag ben ik op bezinning met school, dus zal ik niet posten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sonder schreef:
    Kunnen de meisjes ook door de gasten van het feestje misbruikt worden? Like: hoe meer je betaalt, hoe meer je mag?


    Jah, zoiets dacht ik al.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Als iedereen er akkoord mee is doen we nu een tijdsprong naar de avond zodat de mensen die er nog niet in zijn gesprongen dit makkelijk kunnen doen !
    Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die zeker stellen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 15:44 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sure, dan wacht ik nog even met mijn post ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het prima, Allirian.

    Oh en een vraagje, dus de meisjes worden ook seksueel misbruikt door de jongens/klanten? Dat is me nog niet helemaal duidelijk, hihi.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Ik vind het prima, Allirian.

    Oh en een vraagje, dus de meisjes worden ook seksueel misbruikt door de jongens/klanten? Dat is me nog niet helemaal duidelijk, hihi.


    Naar wat ik begrepen heb: Door de jongens zeker en bij de klanten hangt het ervan af hoeveel ze betaald hebben.


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Naar wat ik begrepen heb: Door de jongens zeker en bij de klanten hangt het ervan af hoeveel ze betaald hebben.


    Ja, dat is het (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring