• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 9:42 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb eindelijk gepost met Caleb ^^.
    Hopelijk reageren jullie snel (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik wil wel, maar ik ga even op de anderen wachten, aangezien ik nog vrij recent gepost heb (:


    Mhm?

    Wil iemand alsjeblieft reageren (: ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Morgem. Ik had het vandaag en nu een beetje druk x


    Mhm?

    Ik probeer vandaag of morgen te posten, ik had gisteren andere verplichtingen en vandaag moet ik leiding gaan geven op de Chiro tot vijf uur...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Whoop ik heb ook weer gepost, sorry dat het zo lang duurde :')
    Nog 2 weken stage en dan heb ik weer de volle tijd en aandacht voor de rpg's


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Wander schreef:
    Whoop ik heb ook weer gepost, sorry dat het zo lang duurde :')
    Nog 2 weken stage en dan heb ik weer de volle tijd en aandacht voor de rpg's


    Ben je eigenlijk verder gegaan op mijn post? Want er was een tijdssprong en hrt is niet helemaal duidelijk of je die gemaakt hebt of niet (;


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ben je eigenlijk verder gegaan op mijn post? Want er was een tijdssprong en hrt is niet helemaal duidelijk of je die gemaakt hebt of niet (;



    Ja, ik heb de tijdsprong gemaakt. We zitten nu dus in de avond waar het feest begint.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)


    Ja, ik heb de tijdsprong gemaakt. We zitten nu dus in de avond waar het feest begint.


    Dat weet ik, ik had het tegen Wander (;


    Mhm?

    Iemand waar ik dadelijk Bradley heen kan sturen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Iemand waar ik dadelijk Bradley heen kan sturen?


    Ik wil North wel vrijmaken (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik wil North wel vrijmaken (:


    Prima c: Post jij eerst of ik?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Prima c: Post jij eerst of ik?


    Ik moet nog even tussen ouders wisselen, dus doe maar x


    Mhm?

    @Sonder; jaa ik heb de tijdsprong gemaakt ja haha. Ella is nu bij Calida en alison bij de bar


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep