• Je hoeft de game niet gespeeld te hebben. Vragen zijn altijd welkom!


    Na de kernoorlog uit 2077, die begon tussen China en de Verenigde Staten (ook wel the Great War genoemd), zijn er door de weinige overlevende Vaults gemaakt. Dat zijn bunkers die men beschermt tegen de radioactieve straling die vrij is gekomen. Mensen konden een plaats in een Vault reserveren als zij daar genoeg geld voor hadden en er nog plaats was. De officiële bedoeling van de Vaults was het garanderen van het voortbestaan van de mensheid na een kernoorlog. De bewoners van de Vaults konden vele jaren onafhankelijk van de buitenwereld leven maar uiteindelijk moeten ze toch naar buiten om aan hun behoeften te kunnen blijven voldoen. Daarnaast speelt de vraag wat de waarde van het leven is als men het hele leven opgesloten blijft in de toch vrij kleine Vault. Sommige mensen zetten hun leven op het spel door the Wasteland in te gaan, het overgebleven gebied buiten de vaults. In de Vaults moet werk verricht worden. Op hun tiende krijgen de Vault Dwellers (de bewoners van een Vault) een Pip-boy (en dan vooral de Pip-Boy 3000), op hun zestiende moeten ze de G.O.A.T. maken om hun baan te bepalen. De leider van de Vault wordt de Overseer genoemd.
          Dit verhaal speelt zich af in Vault 99. Dit is een van de weinige Vault die werkelijk 200 jaar dicht is geweest. Er is een nieuwe Overseer aan de macht, die eindelijk eens verandering brengt in het leven van de Vault Dwellers. Eindelijk gaat de deur eens in de zoveel tijd open om op zoek te gaan naar bronnen. Maar hoe zal de klap aankomen?

    - Rollen -
    Naam - Username - Baan

    Vrouwen:
    - Gereserveerd // Aveyard //
    - Gereserveerd // Rhysre //
    - //

    Mannen:
    - Gereserveerd // Wastelander //
    - Gereserveerd // Fukari //
    - //

    Overseer:
    De Overseer wordt gespeeld door mij, tenzij iemand deze rol echt heel graag op zich wilt nemen.


    - Invullijstje -
    Naam
    Baan
    Leeftijd[Van 16 tot en met 50 jaar, hou er rekening mee dat er door de jaren heen steeds minder jongeren zijn gekomen]
    Uiterlijk[Beschrijving+foto. Vault Dwellers dragen blauw-gele jumpsuits met het nummer 99 op hun rug, en hun Pip-Boy standaard aan hun linker arm. Je kan er best een jasje over heen aantrekken, maar meer wordt ook niet toegestaan.]
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Extra



    - Regels -
    - Minimaal 200 woorden.
    - Moorden mag, maar vraag wel eerst toestemming!
    - Hou mannen en vrouwen gelijk
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Hou het realistisch, niet dat er bijvoorbeeld binnen één dag een relatie is.
    - Naamswijzigingen doorgeven.
    - De belangrijkste; have fun (:

    - Faceclaims -
    - Nico Tortorella // Wastelander
    - Michael Fassbender // Wastelander
    -


    - Topics -
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:33 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een meisje?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een man? (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 19:42 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Natuurlijk! Ik zet jullie er zo bij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aveyard schreef:
    Mag ik een meisje?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De Overseer wordt gespeeld door mij, tenzij iemand deze rol echt heel graag op zich wil.
    Moet dit niet 'op zich wilt nemen' zijn?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    De Overseer wordt gespeeld door mij, tenzij iemand deze rol echt heel graag op zich wil.
    Moet dit niet 'op zich wilt nemen' zijn?


    Oops, ja inderdaad :')

    @Rhysre natuurlijk! Ik zet je er zo bij


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wastelander schreef:
    (...)

    Oops, ja inderdaad :')

    @Rhysre natuurlijk! Ik zet je er zo bij


    ^^


    take me back to the basics and the simple life



    BENJAMIN RORY
    ACKERMAN










    “Man is a tamed and civilized animal; never the less, he requires proper instruction and a fortunate nature, and then of all animals he becomes the most divine and most civilized. But if he be insufficiently or ill-educated he is the most savage of earthly creatures.”








    “I'm sorry, what language are you speaking? It sounds like bullshit.”

         
    •      •      •

         
         
    Naam
    Benjamin — B eh n j uh m ih n — Son of the right hand.

    Rory — r oh r ee — Famous ruler.

    Ackerman — ae k er m uh n — Acker comes from German or Old English, meaning "ploughed field"; it is related to or an alternate spelling of the word acre. Therefore, Ackermann means "ploughman".

    De jongeman wordt vaak aangesproken met een afkorting van zijn naam, Ben. Ook wil hij wel eens reageren op alleen zijn achternaam.

    Leeftijd
    Benjamin is 26 jaar geleden geboren op 25 december, wat betekend dat hij op eerste kerstdag jarig is.

    Baan
    Hij is een tattoo artiest.

    Uiterlijk [Faceclaim: Stephen James]
    Haar — Zijn lokken hebben een donker bruine kleur en zijn lichtelijk opgeschoren aan de zijkanten waardoor het haar boven op zijn hoofd iets langer is.

    Ogen — De ogen van Benjamin hebben een groene kleur, die van ver af eerder grijs lijken dan groen — enkel als je van een paar centimeter afstand staat kan je opmerken dat zijn ogen een groene tint hebben.

    Lengte en gewicht — 183 centimeters lang, hij weegt rond de 69 kg.

    Lichaamsbouw — Benjamin is atletisch gebouwd.

    Extra — Hij is van top tot teen onder getatoeëerd, er zijn nog weinig plekken waar geen tatoeages zitten. Ook heeft hij enkele piercings, één in zijn neus en een aantal in bij zijn oren.

    Innerlijk
    Sarcastisch, snel geïrriteerd, spontaan, avontuurlijk, rustig, behulpzaam, intelligent, beschermend, eigenwijs, eerlijk, perfectionistisch, loyaal, charmant, dominant, sportief, doorzettend, kieskeurig, eigenzinnig, agressief, onvoorspelbaar, speels, verstandig.

    Geschiedenis

    Relaties

    Extra


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.


    "Quote."



    IVOREY "IVO" MATTHEW BLYTHE

    Naam
    ×Ivorey — Ivoor × Engels
    ×Matthew — Cadeau van God × Hebreeuws
    ×Blythe — Gelukkig × Oud Engels

    Leeftijd
         

    Baan

    Innerlijk
         

    Uiterlijk
          [Faceclaim: Nico Tortorella]

    Geschiedenis


    Extra


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."