• Ja, drama hangt weer is in de lucht, en ik wordt er zo gek van dat ik even advies nodig heb over of ik nou gek ben of niet.

    Ik heb momenteel een vriend, yaay. Wij hadden al eerder een relatie, maar dit is uitgegaan. Nadat het was uitgegaan waren we echter nog steeds erg... close... Ik weet het, ook superstom van mijn kant. Het deed me toen veel pijn dat hij toen terwijl hij met mij bezig was, ook met een ander meisje bezig was, let's call her A. Later dumpte hij mij zelfs helemaal, zelfs als beste vriendin, omdat hij een nieuwe vriendin kreeg. Deze wilde hij echter maar al te graag met mij bedriegen. Ik vond het maar niks. Nadat dit is uitgegaan is het een tijdje rustig gebleven, tot ik bijna een nieuwe relatie kreeg. Toen kwam hij ineens terug van zijn vakantie om mij te vertellen dat hij nog van mij houdt. Alle problemen vergeten, nam ik hem terug, omdat ik wel nog van hem houd.

    Nou was het idee dat wij met ze tweeën op vakantie gingen volgende zomervakantie, daar zijn we ook voor gaan sparen. Echter maakte zijn beste vriend misschien een maand geleden een groep aan, om met zes man op vakantie naar Griekenland te gaan. Ik was verbaasd, omdat ik nooit toegestemd had, maar blijkbaar had mijn vriend dat voor mij gedaan, niet denkend aan dat ik het a) niet kan betalen en b)helemaal niet leuk ga vinden, omdat ik dat niet twee weken volhoud, met drank, feesten en strand. Dus ik gaf vorige week aan dat ik niet meeging, en mijn vriend werd geïrriteerd omdat ik nu al besloot dat ik niet meewilde. Ik gaf toen toe dat ik het niet leuk zou vinden en dat ik het niet kan betalen. Ik werd geïrriteerd omdat hij dacht dat, omdat hij twee keer op vakantie kan, ik dat ook kan. Ook zonder overleg of wat dan ook. Dus toen heb ik gezegd dat het er dan gekozen moet worden, onze vakantie of met de vriendengroep. Hierop kreeg ik het antwoord "Maar ik kan beide, dus wat is dan het probleem mens?". Ik vond het persoonlijk niet zo tof dat hij vond dat het goed was zolang hij beide kon doen, ongeacht het feit dat hij voor ons beide besloten had dat twee vakanties prima konden. En als ik dan vervolgens aangeef dat het niet kan hij reageert met een 'ik kan wel, dus het maakt niet uit.' Dit deed dan ook best wel pijn.
    Ook kwam ik er nadat ik hem terug genomen had achter dat hij toen hij een andere vriendin had, hij ook weer vreemd is gegaan was met A. En op de camping een meisje verteld had dat hij van haar hield, en laat hij nou net toevallig terug zijn gekomen om mij te vertellen dat hij nog van mijn houdt nadat zij contact had verbroken. Dit is voor mij genoeg reden om hem niet te vertrouwen, zeker aangezien hij stiekem Email contact heeft gehad met A toen zij nog een vriend had. Dus helaas vertrouw ik hem ook niet met zonder mij naar Griekenland gaan. Ik weet bijna zeker dat dat niet goed gaat, merendeels omdat ik dat emotioneel niet ga aankunnen en dat ik de rest van onze relatie mij ga afvragen wat er allemaal wel niet in Griekenland gebeurt kan zijn.

    Hij zegt dat dit onzin is, en dat ik geen recht heb om het uit te maken als hij gaat, puur omdat ik hem niet vertrouw en niet met die zorgen ga zitten na alles. Ook is hij van mening dat als ik niet wil dat hij gaat, puur omdat hij mij dingen heeft beloofd ivm met de vakantie, ik hem laat kiezen tussen mij en onze vrienden.

    Ik weet het niet meer? Heb ik dan niet het recht om hem niet te vertrouwen naar wat er gebeurd is? Moet ik me dan maar al die tijd zorgen gaan maken over wat er wel en niet gebeurt is? Moet ik had gewoon toestaan dat hij besloten heeft dat ik iets kan en wil, in dit geval een vakantie naar Griekenland?
    Ik weet het allemaal even niet meer.... iig bedankt voor het lezen als je het tot hier heb uitgehouden ...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik denk dat je het volste recht heb hem niet te vertrouwen. Je weet dat hij al een keer tijdens relaties zijn vriendin bedrogen heeft, zeker in een vakantieperiode, dus ik snap heel goed dat je niet hem vertrouwt. Ik vind hem op dit moment behoorlijk egoïstisch, hij denkt zo te zien alleen maar aan zichzelf. Hij wil op vakantie, dus hij gaat twee keer, maar dat zegt niet dat jij dat ook kan. Als je echt samen met hem op vakantie wil, dan zul je het er nog een keer goed over moeten praten. En ook gewoon aan moeten geven wat jij wil en niet alleen wat hij wil.

    Ik vind het dat je het volste recht heb om het uit te maken als je hem echt niet vertrouwd. Het zal niet leuk zijn uit elkaar gaan, maar vertrouwen is het belangrijkste ding wat er in een relatie bestaat. En jij weet nu gewoon niet zeker of je dat wel kan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Ik denk dat je het volste recht heb hem niet te vertrouwen. Je weet dat hij al een keer tijdens relaties zijn vriendin bedrogen heeft, zeker in een vakantieperiode, dus ik snap heel goed dat je niet hem vertrouwt. Ik vind hem op dit moment behoorlijk egoïstisch, hij denkt zo te zien alleen maar aan zichzelf. Hij wil op vakantie, dus hij gaat twee keer, maar dat zegt niet dat jij dat ook kan. Als je echt samen met hem op vakantie wil, dan zul je het er nog een keer goed over moeten praten. En ook gewoon aan moeten geven wat jij wil en niet alleen wat hij wil.

    Ik vind het dat je het volste recht heb om het uit te maken als je hem echt niet vertrouwd. Het zal niet leuk zijn uit elkaar gaan, maar vertrouwen is het belangrijkste ding wat er in een relatie bestaat. En jij weet nu gewoon niet zeker of je dat wel kan.


    26 - 02 - '16

    Dankjulliewel, het is echt een hele opluchting om te horen dat het niet Is alsof ik een of andere gestoorde vriendin ben die zich druk maakt om helemaal niks...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vind ook dat je alle recht hebt om hem niet te vertrouwen, omdat hij je er alle reden voor geeft. Die vakantie met zijn vrienden doet hij duidelijk alleen voor zichzelf en hij denkt er niet eens over na wat jij ervan vind. Daarnaast, als jij er dan iets over zegt, neemt hij je niet serieus en reageert hij (naar mijn mening) erg bot.

    En 'je hebt geen recht om het uit te maken'? Je hebt alle recht! Mensen maken het om allerlei redenen uit, of zonder reden. En dat is allemaal oké. Maar hij beslist niet welke rechten je wel en niet hebt! Dat is belachelijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Alright, slap in the face time.
    Wat ben jij een idioot dat je een relatie hebt met zo iemand. Hij is een fucking idioot die een paar rake klappen verdient, maar jij ook, dat je je laat inpakken door zo'n lulhannes. Doe jezelf een plezier: maak het uit, boek een kaartje Thailand bij wijze van spreken en ga backpacken. Of iets dat goedkoper is.
    Hij doet niet alleen die vakantie voor zichzelf, die jongen lééft voor zichzelf. Jij bent een middel om z'n eigen zieke ego te strelen, niet meer. Want kennelijk kan ie dat alleen maar opkrikken door met alleman aan te pappen. Wat een fucking slet is die jongen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Khronos schreef:
    Dankjulliewel, het is echt een hele opluchting om te horen dat het niet Is alsof ik een of andere gestoorde vriendin ben die zich druk maakt om helemaal niks...

    Het enige waar ik je gestoord voor vind is dat je uberhaupt met die jongen hebt. Liefde maakt blind, vooruit dan maar, so someone has to talk you out of this sick shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had hem echt allang gedumpt, zulke mensen moet je echt niet in je leven willen hebben. Niet over je heen laten lopen, er zijn meerdere mannen op de wereld die je veel gelukkiger kunnen en willen maken. Maar je moet het allemaal zelf weten.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ik had hem echt allang gedumpt, zulke mensen moet je echt niet in je leven willen hebben. Niet over je heen laten lopen, er zijn meerdere mannen op de wereld die je veel gelukkiger kunnen en willen maken. Maar je moet het allemaal zelf weten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Uhm hallo vertrouwen moet je verdienen en hij verdient dit duidelijk niet. Als hij echt van je houdt dan mag hij dat wel laten merken. Jij hebt hem een tweede kans gegeven. Daar zou hij dankbaar voor moeten zijn en het beste van moeten maken. Hij heeft het recht niet te bepalen of jij hem wel of niet moet vertrouwen na al wat hij gedaan heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, die jongen lijkt je echt niet zo goed te behandelen. Dat je niet "het recht hebt om hem niet te vertrouwen" is vrij belachelijk, aangezien je er weinig aan kunt doen of je iemand vertrouwt of niet. Ook vind ik dat je geen zin hebt om met zijn vrienden op vakantie te gaan, al reden genoeg om niet mee te gaan, ook al zou je het kunnen betalen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Iig bedankt voor de reacties. Ik denk persoonlijk dat er heel wat mie gebeuren maak ik het met hem uit, maar als ik jullie berichten zo lees klopt het wel wat jullie zeggen. Toch ga ik eerst proberen te praten met hem over zijn egoïsme denk ik.


    We've lived in the shadows for far too long.