• Weet iemand een verschrikkelijke manier om het met iemand uit te maken? En dat niet via whatsapp of zo, want dat weet ik. Bedenk dat je erachter gekomen bent dat je vriendje of vriendinnetje vreemdgegaan is, maar hij/zij weet niet dat jij het weet. Hoe zou jij dan wraak nemen? Of wat lijkt je een goede manier om wraak te nemen? Je hoeft het zelf niet te doen of te durven hoor, dit is voor een verhaal namelijk ;D


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    .

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:59 ]

    Ohhh, het in zijn kamer met graffiti of verf spuiten. En dan al zijn spullen onderkladderen met lak en verf. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Publieke vernedering


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oei, dit is fascinerend topic. Er gaan wilde ideeën komen. Ik voel het.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je doet alsof jullie tweeën nooit een relatie hebben gehad en je je ex nooit hebt gekend. Je betaalt iedereen om je heen om dat te bevestigen. Steel zijn telefoon en verwijder alle foto's en gesprekken. Misschien een klein beetje onrealistisch, maar wel hilarisch.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben benieuwd naar de reacties hier. ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Baizen schreef:
    Publieke vernedering

    Patholoog schreef:
    Oei, dit is fascinerend topic. Er gaan wilde ideeën komen. Ik voel het.


    Dit. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weten we met wie? Want da nodig ik ze gewoon allebei op hetzelfde moment op dezelfde plaats uit, met zijn vrienden erbij. En ik zou maar al te graag zijn vrienden dan voorstellen aan zijn blijkbaar nieuwe vriendin aangezien ze zo damn speciaal was dat hij niet genoeg had aan mij.

    Of met datums erbij screenshots maken hoe hij het met mij over seks Had, en met een ander over douche op hetzelfde moment, en dat dan even te kijk zetten, op Facebook, als de achtergrond van zijn mobiel, naar de helft van zijn vrienden sturen, zoals ik een keer een voorbeeld op het internet gelezen heb.

    Of beginnen over hoe leuk je jullie open relatie vind, en als als hij dan vraagt 'Hoezo open relatie?' casual beginnen over hoe hij het toch echt met een ander gedaan heeft, het liefst waar iedereen bij zit. En als hij dan zegt dat het helemaal geen open relatie is, vrolijk zeggen dat het Idd helemaal geen relatie is


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ooh ik ga hier even voor zitten hoor.. * duivels lachje *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Ooh ik ga hier even voor zitten hoor.. * duivels lachje *


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Met iemand anders binnen komen en hem / haar voorstellen als je nieuwe lief :')


    What would Emma do?

    Monteriggioni schreef:
    Ooh ik ga hier even voor zitten hoor.. * duivels lachje *


    take me back to the basics and the simple life

    oeeeh! MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Monteriggioni schreef:
    Ooh ik ga hier even voor zitten hoor.. * duivels lachje *


    I don't think you quite understand, honey