• Weet iemand een verschrikkelijke manier om het met iemand uit te maken? En dat niet via whatsapp of zo, want dat weet ik. Bedenk dat je erachter gekomen bent dat je vriendje of vriendinnetje vreemdgegaan is, maar hij/zij weet niet dat jij het weet. Hoe zou jij dan wraak nemen? Of wat lijkt je een goede manier om wraak te nemen? Je hoeft het zelf niet te doen of te durven hoor, dit is voor een verhaal namelijk ;D


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Op het moment dat je vreemdgaat, vind ik dat de persoon in kwestie dat ook verdient. Dit soort dingen gebeuren niet zo vaak zonder dit soort redenen.


    Dat is waar.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo interessant! Thanks voor al de reacties, gaf me enorm veel inspiratie :D


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Debbaut schreef:
    Vrouwen zijn echt gemeen op dit vlak.D':

    Geloof me, niet alleen vrouwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha. Oh. I love this.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Niet in het gezicht, en/of, dan totaal geen contact meer maken en die persoon volledig negeren wanneer die dat doet, om het uit proberen te praten. Niet leuk.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zoiets als dit: Klik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou het persoonlijk erger vinden om te zien hoe goed het wel niet met mijn ex gaat, nadat hij het uitgemaakt zou hebben. Dus, doe net alsof je hem niet nodig hebt in je leven. Je hebt genoeg vriendinnen en potentiële vriendjes (inclusief foto's op Facebook, Twitter, etc) om je mee te vermaken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nou als allereerst even checken en onderzoeken over dit vreemdgaan. Was het eenmalig of gewoon een hele geheime relatie, etc, etc. Geef hem een paar dagen de tijd het zelf op te biechten met af en toe kleine hints. Als alles wijst op wraak, then lets go get revenge.

    • Sla hem vol in zijn gezicht of trap hem in zijn ballen waar al zijn vrienden bij zijn.
    • Ga gewoon The Other Woman all the way en dien hem vrouwenhormonen toe.
    • Hang door de hele school flyers met een extreem lelijke foto van hem met eronder zijn naam, klas en telefoonnummer en de tekst 'this guy is single now, go text him while he still is!'
    • Scheer zijn haar af in zijn slaap.
    • Ga all Paper Towns en trek zijn wenkbrauwen weg met zo een papiertje

    More will be coming maar nu ben ik te moe om goed na te denken :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    fuck their mum


    I live for the applause, you will die for it.

    SonOfGondor schreef:
    Je doet alsof jullie tweeën nooit een relatie hebben gehad en je je ex nooit hebt gekend. Je betaalt iedereen om je heen om dat te bevestigen. Steel zijn telefoon en verwijder alle foto's en gesprekken. Misschien een klein beetje onrealistisch, maar wel hilarisch.


    Deze.


    Art is not a crime

    Z'n ballen in de fik steken met nagellak remover net als dat hele leuke filmpje op internet??

    Nee sorry zo ben ik niet, al hoewel ik er wel heel hard om kan lachen, maar zelf doen, nee.

    Misschien, als je weet wie het is, een vriendengroepen, en dat meiske uitnodigen voor een etentje. En dan kom zij en is hij helemaal van wtf. En dan kun je dus heel leuk zeggen ; oh, ik dacht dat je het leuk zou vinden als je vriendinnetje erbij is als ik het uitmaak (: en dan nog wat voedsel opscheppen ^^

    Fuck his brother hehe


    Alleen maar tranen van geluk