• Weet iemand een verschrikkelijke manier om het met iemand uit te maken? En dat niet via whatsapp of zo, want dat weet ik. Bedenk dat je erachter gekomen bent dat je vriendje of vriendinnetje vreemdgegaan is, maar hij/zij weet niet dat jij het weet. Hoe zou jij dan wraak nemen? Of wat lijkt je een goede manier om wraak te nemen? Je hoeft het zelf niet te doen of te durven hoor, dit is voor een verhaal namelijk ;D


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Emtee ^^

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 22:00 ]

    Niet dé vreselijkste, maar wel vreselijk grappig:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Homura schreef:
    Ik ben benieuwd naar de reacties hier. ;3


    <3

    Al het toiletpapier uit zijn huis stelen. Trust me, dat is zo irritant


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iets wat heel erg stinkt voor diegene achterlaten ^^ Een stinkbom afsteken of rotte vissen achterlaten, bijvoorbeeld?
    In Paper Towns van John Green kun je trouwens ook wel leuke inspiratie voor het nemen van wraak vinden (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Mwuhaha, MT :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voor de school vernederen en uitmaken, of voor gek zetten voor ook de school of voor zijn vriendengroep. Teksten over hem verspreiden op flyers door de school gangen. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Khronos schreef:
    Weten we met wie? Want da nodig ik ze gewoon allebei op hetzelfde moment op dezelfde plaats uit, met zijn vrienden erbij. En ik zou maar al te graag zijn vrienden dan voorstellen aan zijn blijkbaar nieuwe vriendin aangezien ze zo damn speciaal was dat hij niet genoeg had aan mij.

    Of met datums erbij screenshots maken hoe hij het met mij over seks Had, en met een ander over douche op hetzelfde moment, en dat dan even te kijk zetten, op Facebook, als de achtergrond van zijn mobiel, naar de helft van zijn vrienden sturen, zoals ik een keer een voorbeeld op het internet gelezen heb.

    Of beginnen over hoe leuk je jullie open relatie vind, en als als hij dan vraagt 'Hoezo open relatie?' casual beginnen over hoe hij het toch echt met een ander gedaan heeft, het liefst waar iedereen bij zit. En als hij dan zegt dat het helemaal geen open relatie is, vrolijk zeggen dat het Idd helemaal geen relatie is


    Hahahahahahahahahahahahahaha.


    Tijd voor koffie.

    Oi, this is just the topic for me. (Not that I'd be this horrible.)

    > Zeggen dat het niet gaat werken omdat hij een kleine heeft of teveel borsthaar (same with backhair) en dat hij net een aap lijkt. In other words: embarrass him. Publicly, if you will.
    > Overal flyers ophangen met een message voor hem. School, plek waar ie werkt, het dorp. 'Het zal nooit werken, byeeee.'
    > Doen alsof hij nooit bestaan heeft. Zijn nummer(s) blokkeren, hem van social media afdonderen etcetc. En maar vol blijven houden you never knew him.
    > Het een ander laten doorgeven. 'Look man, she doesn't want you. Never did. It's over.' Harsh.
    > Na de seks. 'Oh, ik dacht dat je wist dat het uit was. Al sinds vorige week. Ik kon je nu toch niet weigeren, dat is ook zo gemeen.'
    > Je zo naar, irritant en als een verwend nest gedragen dat hij het uitmaakt. Het is tijd om je uit te leven. Keep pushing his buttons, gurrl.
    > Vreemdgaan met z'n (beste) vriend, broer of iemand met wie hij het eigenlijk goed voor heeft. Als ie er maar achterkomt, love.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 1:29 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Baizen schreef:
    Publieke vernedering

    Dit, sowieso.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het eerste dat ik heb bedacht:
    Publieke vernedering door ietwat kleine dickpics naar zn vrienden te sturen.
    +dan natuurlijk dat die van je ex er dus zo uitziet

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 14:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mt^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Vrouwen zijn echt gemeen op dit vlak.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Kijk de film 'the other woman'. Zat ideeën bevat die film om zelf uit te proberen :W


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Vrouwen zijn echt gemeen op dit vlak.D':

    Op het moment dat je vreemdgaat, vind ik dat de persoon in kwestie dat ook verdient. Dit soort dingen gebeuren niet zo vaak zonder dit soort redenen.


    Tijd voor koffie.