• Heleeu people! Nou ick zat te kijken: Er zijn wel veel topics van: IK BEN TE DIK! WAT MOET IK NOU! IK PLEEG STRAKS ZELFMOORD. Enzovoort. Kee, ik vind het wel leuk om tips te geven maar straks ga je wel zelfmoord plegen (Hoewel ik het onzin vind, want de mens moet maar respecteren hoe die is. Het gaat om het innerlijk) DUS: HOU OP MET JE ZELF DIK TE VINDEN. Natuurlijk wil je wel zo dun zijn als die mensjes in die clips, maar meestal zijn die té dun en hebben anorexia. (Gevolg: Je kan dood gaan!!!!) Owja: Tip van een mensje hier ook op topic: Ga op de site http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html Daar kan je het echt testen

    -;a


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    jeeej steeds meer mensjes vinden het iritant van dat dik zijn...


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik heb even je titel aangepast [a]
    schreeuwerige titels zijn verboden


    i need you like a heart needs a beat.

    Oké we hebben nu wel genoeg ik-ben-dik topics, en nu al wel genoeg ik-ben-de-ik-ben-te-dik-topics-zat.
    Slotje dan maar? x D


    I recycle my thoughts.

    BMI is 28.04 (:


    Life is hard and then we die

    kim weeg percies goed :D (hoera)

    mijn bmi is 24.09

    Hihi ;] Haha, nu krijgt iedereen de pest aan elkaar. Sorry, maar ick wordt er gwoon giechelig van x,D PUKKEL, Ik vind jouw echt Relaxt ;] Jij bent er zelfs trots op! Dat moet gwoon! (aa)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn BMI is 15.63 Dat is toch goed? JA


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn BMI is 20.
    Ik ben dus op gezond gewicht.
    Naastdeweg; je ziet jezelf anders dan andere je zien. Daardoor lijk je dikker ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oké we hebben nu wel genoeg ik-ben-dik topics, en nu al wel genoeg ik-ben-de-ik-ben-te-dik-topics-zat.
    Slotje dan maar? x D

    That's what I'd call: Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    17.78 goed op een andere site is me bmi 18.01 en heb ik ondergewicht :s

    Ik ben te zwaar, heb het getest
    Maar eigenlijk, het komt wel hard aan, dan staat daar: U BENT TE ZWAAR
    Dat komt eigenlijk wel hard aan


    Life For Nothing Or Die For Something

    Dit staat er bij mij :

    Je hebt een gezond gewicht. Houd je gewicht op dit peil door gezond te eten en voldoende te eten.


    _O_


    I found myself in Wonderland.

    Ik ben te zwaar, heb het getest
    Maar eigenlijk, het komt wel hard aan, dan staat daar: U BENT TE ZWAAR
    Dat komt eigenlijk wel hard aan


    Je hebt het misschien fout ingevuld ..?


    I found myself in Wonderland.

    er staat u bent te zwaar, maar ik ben vet aan het afvallen al 2 kilo in 1 week^^


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Je hebt het misschien fout ingevuld ..?


    Nee, maar het is niet erg, ik ben juist te zwaar, als ik een kilo minder weeg was ik goed, maar het is gewoon voor de mensen die dat ook uit komen, ze moeten het er niet zo in het dik op zetten, dat is gewoon erg


    Life For Nothing Or Die For Something