• G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Chachki.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Chachki
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Geef het door als je voor langere tijd afwezig bent of gewoon geen tijd hebt.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.


    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN

    Vikings • Natas • 25
    Eavan • Jennifer • 25
    Duivelsgebroed • Thomas • 23
    AngelFall • Filiz • 22
    Facilier • Lucca • 22
    Stones • Maia • 22
    Myrdie • Myrthe • 21
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    HalfBloodPrince • Sharon • 21
    Dauth • Mitchell • 21
    Laleah • Leah • 20
    Cliffordz • Laurianne • 20
    Scribe • Tialda • 20
    Himax • Sara • 20
    1iemand • Ciska • 20
    Mignon • Lotte • 19
    Meraki • Marleen • 19
    Chryseis • Zsofie • 19
    Histoire • Marie • 19
    NicoleStyles • Nicole • 18
    Hooverphonic • Sarah • 18
    Potions • Rosalie • 18
    Cersei • Veerle • 18
    Savages • Megan • 17
    Charisse • Charisse • 17
    Dormiveglia • Naomi • 17
    Ledecky • Melissa • 17
    Hagane • Xanthe • 17
    Coliver • Sanne • 16
    Loky • Daniëlle • 16
    Aveyard • Leonie • 15
    Storiefan • Aragorn • 15
    Allmilla • Sarah • 15
    Amatis • Ilona • 15
    Ashallayn • Froukje • 15
    Fictionalworld • Vera • 14
    xeroptic • Floor • 14
    Gummie • Evelijn • 13
    Mikko • Ava • 12

    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:






    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:26 ]


    Your make-up is terrible

    Username:
    • Pinkett, momenteel.
    Naam/Alias:
    • Maia
    Leeftijd:
    • 22


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie mogen mij ook altijd aanschieten. (:

    Username:
    • Mignon
    Naam/Alias:
    • Lotte
    Leeftijd:
    • 19


    She's imperfect but she tries

    Ik hoor het trouwens ook graag als mensen er ook echt gebruik van gaan maken, ghehe. ;3


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik hoor het trouwens ook graag als mensen er ook echt gebruik van gaan maken, ghehe. ;3

    Die dit werk doen of er iemand een pbtje gaat sturen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Die dit werk doen of er iemand een pbtje gaat sturen?


    Of er iemand een pbtje gaat sturen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het goed dat er juist ook jongere mensen tussen zitten eigenlijk, soms is de drempel voor iemand dan lager, als het meer een leeftijdsgenootje is bijvoorbeeld.
    Anyway, ik zou er ook graag bij willens staan. (:

    Username: Hooverphonic
    Naam/Alias: Sarah
    Leeftijd: 18


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dit is een prachtig initiatief voor objectieve meningen/adviezen van anderen. ^^

    Username: Flaneur
    Naam/Alias: Sara
    Leeftijd: 20


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik zou eventueel wel een gesprek kunnen gebruiken, maar ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. En er hebben zoveel mensen zich opgegeven, dat ik stiekem wel zin heb om gebombardeerd te worden met berichtjes, ofzo. Dus als je zin hebt om te luisteren naar een niet-samenhangend verhaal, be my guest :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Needles schreef:
    (...)

    Of er iemand een pbtje gaat sturen, haha.

    Ah zo, haha, oke c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Margherita schreef:
    Ik zou eventueel wel een gesprek kunnen gebruiken, maar ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. En er hebben zoveel mensen zich opgegeven, dat ik stiekem wel zin heb om gebombardeerd te worden met berichtjes, ofzo. Dus als je zin hebt om te luisteren naar een niet-samenhangend verhaal, be my guest :3


    Kom maar hoor. Mijn pb staat open.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, even een nieuwe regel. Als je voor langere tijd afwezig bent of geen tijd hebt, geef het dan even door zodat ik het erbij kan zetten.


    Your make-up is terrible

    Username:Storiefan
    Naam/Alias:Aragorn
    Leeftijd: bijna 15


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Margherita schreef:
    Ik zou eventueel wel een gesprek kunnen gebruiken, maar ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. En er hebben zoveel mensen zich opgegeven, dat ik stiekem wel zin heb om gebombardeerd te worden met berichtjes, ofzo. Dus als je zin hebt om te luisteren naar een niet-samenhangend verhaal, be my guest :3


    mijn inbox staat voor je open, trouwens voor iedereen die denkt een gesprek te kunnen gebruiken

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 20:04 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Als ik dat ook mag aanbieden zolang ik officieel geen VP (vertrouwenspersoon) ben?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Penoza schreef:
    (...)

    Kom maar hoor. Mijn pb staat open.


    Done :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.