• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:27 ]

    Philip schreef:
    Naomi meld zich! ik heb hier rond mijn 14-15e erg last van gehad. Nu nog steeds maar ik gebruik nu al jaren dezelfde middelen waardoor het echt nooit meer vet is. Wel moet ik bij vermelden dat ik iedere dag mijn haar was, maar als ik uit ga laat ik dat een avondje zitten. De dag daarna is het nog niet vet.

    Als eerste gebruik ik Dermolin Ik heb heel lang en veel haar, dus waarschijnlijk zou je minder gebruiken als ik waardoor het door de dure prijs nog redelijk mee valt kwa verbruik.

    Nu gaat er iets heel raars komen. Ik geloofde het eerst ook niet, maar het werkt en het beschadigd ook niet je haar. Je neemt een spuitflesje. Vul dit voor 50% met natuurazijn en de andere 50% met water. Spuit dit op je hoofd. Laat dit terwijl je doucht gewoon een minuutje inwerken. Dit kan op vochtig haar.
    Terwijl je dat doet kan je gewoon normale Creme spoeling in de puntjes van je haar doen. (wat niet je hoofdhuid raakt).
    Bij mij werkte dit, en werkt het enorm erg. Mijn haar is gewoon vol gebleven en is zelfs zachter hierdoor geworden.

    Ik hoop dat het ook bij jou werkt. Veel succes <3


    Hoe kan je nou weten of je haar minder vet wordt als je het elke dag wast? o.o
    Dat is nou echt niet goed als je haar snel vet wordt, want je hoofdhuid is droger en maakt hierdoor sneller vet aan. Het is niet, zoals Meraki dacht, dat je haar ongezonder wordt van vaak wassen. Het wordt gewoon sneller vet. Als je ouder wordt, wordt je haar ook gewoon minder snel vet dus kan het net zo goed daardoor komen.

    Anyway, wat wel eens helpt bij mij is er een beetje haarlak in spuiten. Zorg ervoor dat het geen haarlak is die hard wordt of erg fixeert en spuit er geen halve fles is, gewoon een klein beetje.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Hoe kan je nou weten of je haar minder vet wordt als je het elke dag wast? o.o
    Dat is nou echt niet goed als je haar snel vet wordt, want je hoofdhuid is droger en maakt hierdoor sneller vet aan. Het is niet, zoals Meraki dacht, dat je haar ongezonder wordt van vaak wassen. Het wordt gewoon sneller vet. Als je ouder wordt, wordt je haar ook gewoon minder snel vet dus kan het net zo goed daardoor komen.

    Anyway, wat wel eens helpt bij mij is er een beetje haarlak in spuiten. Zorg ervoor dat het geen haarlak is die hard wordt of erg fixeert en spuit er geen halve fles is, gewoon een klein beetje.


    Ik had ook vermeld in de tekst dat als ik een avond oversla met wassen bv met uitgaan enzo dat het dan niet meteen vet is. Iets wat ik eerder wel had. Daarnaast heb ik helemaal niks aanvallend bedoeld naar meraki? Ik had niet eens haar post gelezen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik doe als snelle oplossing weleens talkpoeder in mijn haar. Als ik geen tijd heb om nog te wassen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Philip schreef:
    (...)

    Ik had ook vermeld in de tekst dat als ik een avond oversla met wassen bv met uitgaan enzo dat het dan niet meteen vet is. Iets wat ik eerder wel had. Daarnaast heb ik helemaal niks aanvallend bedoeld naar meraki? Ik had niet eens haar post gelezen.


    Nee, dat was gewoon een toevoeging naar haar post, haha. Zij zei dat je haar gezond blijft als je het vaak wast, maar daar ging het hier niet over.
    Maar dat kan toch gewoon komen omdat je ouder bent geworden en je haar niet meer zo snel vet wordt?


    Your make-up is terrible