• Back In Time



    Het is 2375. Wetenschappers hebben vele onderzoeken naar tijdmachines gedaan, maar zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat hun laatste ontwerp klaar is voor gebruik. Ze besluiten om de tijdmachine uit te testen, maar dit blijkt grotere gevolgen te hebben dan men had kunnen bedenken. De historische tijdlijn wordt door het tijdreizen namelijk gewijzigd, en blijkt uiteindelijk niet meer in een chronologische volgorde te staan. De wetenschappers denken dit op te kunnen lossen door een paar complexe wijzingen aan te brengen aan het programma van de machine - wat zorgt voor een resultaat waar men niet op had gehoopt. De tijdmachine kan de druk niet aan en raakt overbelast, en verschillende mensen uit de geschiedenis worden hierdoor van hun plek in de tijdlijn gerukt en in het heden geworpen. Willem van Oranje, Anne Frank of Napoleon Bonaparte; beroemde en misschien minder beroemde mensen raken verstrikt in het verkeerde tijdvak. Ze belanden allemaal binnen een straal van tien kilometer van de tijdmachine en zorgen voor grote verbazing bij de bewoners van de stad, die nog nooit zoiets als dit gezien hebben. De wetenschappers een oproep - De mensen uit de geschiedenis moeten zo snel mogelijk naar het lab worden teruggebracht, om te voorkomen dat de historie uit elkaar valt. Om dit onder het volk te stimuleren, zetten ze op elk missend figuur een geldprijs. Zullen de vermiste figuren allemaal gevonden worden en teruggebracht worden naar het laboratorium? De tijd dringt.

    Rollen

    Historische figuren:
    • [R] Anne Boleyn | Morrow
    • [R] Carmen Carrera | Needles
    • [R] Anastasia Nikolaevna | Feyre

    FictionalWorld

    Inwoners:
    Aveyard

    Morrow
    Wastelander
    Livton

    Invullijst
    • Rol (Inwoner/Historisch figuur):
    • Volledige naam:
    • Leeftijd:
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 250 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Je doodt geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan achttien jaar oud zijn.
    • Ik zou het fijn vinden als er van tevoren geen dingen worden afgesproken. Als je dit wel doet en ik dit merk, mag je niet meer meedoen.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 20:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhysre --> Feyre


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Charlotte Eira Ackerman
    — Nothing is unbelievable, just expand your vision. —



    Rol
    Inwoner.
    Volledige naam
    Charlotte Eira Ackerman.
    Charlotte // Betekenis: vrije man • Origine: Frans, afgeleid van Charles.
    Eira // Betekenis: sneeuw • Origine: Welsh.

    Leeftijd
    Uiterlijk
    [FC: Isabella Peschardt]
    Innerlijk
    Charlie heeft een heel erg brede kijk op de wereld. Ze wordt snel verrast, maar verwerkt en accepteert deze nieuwe gebeurtenissen of andere dan ook zeer snel. Ze zal ook nooit iets veroordelen zonder grondige research en kan heel erg objectief naar bepaalde zaken kijken. Ze heeft ook het vermogen om zich in andermans schoenen te plaatsen en hun visie te zien en te begrijpen.
    Geschiedenis
    Charlotte's familie komt oorspronkelijk uit Ethiopië. Haar moeder, Naomi Fassil, is een Ethiopische, maar haar vader, Reiner Ackerman, is Zweeds-Brits. Haar grootmoeder (Reiner's moeder) kwam oorspronkelijk uit Zweden, maar trouwde met een Britse man. Charlotte is dus 1/2 Ethiopisch, 1/4 Zweeds en 1/4 Brits.
          Charlie is opgegroeid in het Britse stadje Bristol, samen met haar ouders.

    Extra
    Charlotte is openlijk homoseksueel en een vegetariër. Ze schrijft met haar linkerhand en spreekt en schrijft Frans, Portugees, Engels en Zweeds. Ze kan ook een beetje Amhaars spreken.
    Likes: Bloemen, boeken, menselijke anatomie, koffie, kaarsen met een cedergeur, koken
    Dislikes: Openbaar vervoer, opruimen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 12:57 ]


    kindness is never a burden.

    Sorry, ik heb dit topic de laatste week niet heel goed bijgehouden. Zodra ik morgen al mijn werkstukken heb ingeleverd, ga ik alles bijwerken en mijn eigen rollen ook afronden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hexagon werd Livton.


    I don't think you quite understand, honey

    Morrow schreef:
    Zeker. Ik pas het morgen aan. (:
    FictionalWorld, ik zou het fijn vinden als je -je reservering compleet kunt maken door op mijn bericht te reageren, anders moet ik je uit de lijst halen.

    Ehm ik wil nog steeds meedoen. Is het erg dat ik op dit bericht pas een week later heb gereageerd?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)
    Ehm ik wil nog steeds meedoen. Is het erg dat ik op dit bericht pas een week later heb gereageerd?


    Nee, hoor. Welke rol wil je precies hebben? Dan werk ik het gewoon bij.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morrow schreef:
    (...)

    Nee, hoor. Welke rol wil je precies hebben? Dan werk ik het gewoon bij.

    Een historisch figuur, (het word een meisje) ik post zo wel een klad die ik later bijwerk.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)
    Een historisch figuur, (het word een meisje) ik post zo wel een klad die ik later bijwerk.


    Ik heb op de vorige pagina gezegd dat ik op dit moment geen vrouwelijke historische figuren erbij kan nemen, omdat ik anders een te groot verschil krijg tussen mannen en vrouwen. Bij de inwoners accepteer ik wel nog vrouwen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morrow schreef:
    (...)

    Ik heb op de vorige pagina gezegd dat ik op dit moment geen vrouwelijke historische figuren erbij kan nemen, omdat ik anders een te groot verschil krijg tussen mannen en vrouwen. Bij de inwoners accepteer ik wel nog vrouwen. (:

    Dan maak ik het meisje wel een jongen en pas ik wat dingetjes aan.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oké, dan zet ik je reservering erbij. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik schrijf me hiervoor uit. Sorry :/


    kindness is never a burden.

    Tamaki schreef:
    Ik schrijf me hiervoor uit. Sorry :/


    Oké. Geen probleem. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga me helaas moeten excuseren. Ik heb het momenteel heel erg druk met mijn komende SE-week, mijn profielwerkstuk en mijn gezondheid komt daar ook nog eens bovenop. Omdat ik naast school ook mijn tijd nog in het modzijn en mijn huiswerk moet steken, heb ik de keuze gemaakt om dit topic te sluiten en er eventjes een punt achter te zetten, omdat het bijhouden van een RPG me op dit moment niet gaat lukken. Mocht iemand anders de RPG of het idee over willen nemen, dan geef ik daar hierbij toestemming voor.

    Ik bied nogmaals mijn verontschuldigingen aan, en ik hoop dat ik niemand tot last ben geweest met deze mededeling. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."