• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.


    Karmilla Alaina Lair - Facilier
    Camille America Johanssen - Gunnulfsen
    Delilah Vanessa Mclennan - Aveyard
    Skye Genevieve Burton - BeIIamy
    Miles Catherine Mcalarny - Xeroptic
    Gabriel Martinez - Morgen
    Matthew 'Matt' Daniël Nacasia - Kenopsia
    Aaron Keith Brown - Xeroptic

    We beginnen op een zondagochtend. Dit is een rustdag. Iedereen kan doen wat hij/zij zelf wil. Ontbijten is echter wel enkel mogelijk van 9 tot 10 en lunchen van 12 tot 2. Het is mogelijk om aan je huiswerk te werken of gewoon te rusten. Hoe brengt jouw personage zijn/haar rustdag door?
    Je mag ook meedoen als je personage nog niet af is. Wel wil ik dan dat je deze zo snel mogelijk af maakt. Het karakter mag in steekwoorden en het uiterlijk hoeft in principe niet als je een foto hebt.




    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 17:46 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT!


    take me back to the basics and the simple life

    MT. Ik ga proberen morgen te posten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Karmilla Alaina Lair.
    Een wekker ging af. Hoe laat was het? Een vrouw kreunde vermoeid en wilde er wat op te zeggen, maar kwam er al snel achter dat dit haar eigen wekker was. “Verdomd,” schold ze binnensmonds, waarna ze vermoeid haar hoofd omdraaide en op de wekker keek. Het ging nog als een gek tekeer en met een klap, sloeg 'ie af.
          “7 uur verdomd,” ze sloot haar ogen. “Het is weekend.”

    Zonder de tijd in de gaten te houden, sliep ze nog lang door tot half 12. Ze had langer door kunnen slapen, maar de enigste reden dat zij wakker werd; was dat er eten in haar dromen voorkwam en haar maag hierdoor begon te rommelen.
          Haar lange, donkere haren vielen langs haar borsten toen ze rechtop in bed ging zitten en haar benen een voor een sierlijk langs elkaar zette op de koude vloer. Rustig stond ze op, zichzelf voornemend dat ze genoeg de tijd had om zichzelf klaar te maken, en rekte ze zichzelf katachtig uit. Haar slaapshirt liet de tatoeage op haar onderrug voor eventjes zien, waarna ze haar armen – ook getatoeëerd, langs haar slanke doch fitte lichaam liet vallen.
          Door een herinnering die in haar hoofd opschoot, likte ze over haar lippen; wat haar een uitstraling gaf alsof zij de roofdier was die haar prooi zag. Ze was niet vies van wat vrouwelijke actie.
          Geen enkel idee wie er allemaal op waren, liep ze in een crop top met een simpele, gescheurde jeans naar beneden – eindstop: de keuken.
          Ze liep op blote voeten, liep langs een paar mensen in de woonkamer, ving wat woorden op en liep achterstevoren weer snel terug. 'Kom op, er is nu geen leiding te zien, laten we snel naar mijn kamer gaan. Ik weet dat je wilt.'
          “Rot op, gast, ze wilt je niet,” sprak ze tegelijkertijd met dat ze met een hand zijn hoofd (die zich dichtbij die van Delilah had opgedrongen) wegduwde.
          “Heeft je moeder je geen manieren bijgeleerd?” Ze trok een wenkbrauw op. 'Bemoei je met je eigen zaken, bitch. Ze kan me niet weerstaan.' De jongen keek naar haar, alvorens naar Delilah te kijken. 'Of we moeten een trio.. –'
          Om hem af te kappen, zuchtte ze spottend. “Pardon?” Meerdere opmerkingen waren in haar opgekomen die ze hem graag eens had verteld, maar ze beet op haar volle lip om die tegen te houden. “Het is wel zeker mijn zaak. Ik word net wakker en zou graag op een rustige, kalme manier mijn aandacht aan het eten besteden, maar dat gaat niet als een of andere idioot zich op loopt te neuken tegen Delilah.” Ze liep weg van de man, keek even in een boekenkast die zich in de woonkamer bevond, haalde een boek eruit en duwde die vervolgens in de handen van de jongen.
          “Zoek het woord manieren maar eens op. Misschien dat het dan weet.” Ze wilde zich omdraaien, maar draaide zich toch even om voor een laatste ding. “En het zou verleidelijk zijn, maar ik houd meer van mannen met eh,” ze had haar ogen over hem laten glijden. “.. tatoeages en die wat sterker gebouwd zijn, ook die respect hebben voor een vrouw.”

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 0:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    MT.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    mt


    In my defense, I was left unsupervised.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Waarom staan de personages niet bovenin? )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    19 — Pyrokinesis het beheersen van het element vuurOutfit

    “There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.”

          Een geïrriteerde zucht rolde over mijn lippen toen Damian dichter bij me ging zitten.
    "Rot op. Anders zorg ik er wel voor dat je verbrand," beet ik hem bot toe, waarna hij zijn hand op mijn been legde. Deze sloeg ik er meteen af en ik schoof een stuk naar links. De zwartharige jongen trok zich hier echter niets van aan, en ging opnieuw dichter bij mij zitten, zijn hoofd dicht bij de mijne. Ergens achter me hoorde ik voetstappen, en hoewel ik al lang op had moeten staan, had ik geen zin om ergens anders heen te gaan. Ik kon namelijk niet naar mijn kamer, en ik had op het moment geen zin om naar buiten te gaan.
    “Oh, maar Delilah. Het zou een genoegen zijn om me door jou in vuur en vlam te laten zetten,” probeerde hij weer. Yuck. Ik draaide weer van hem weg, en een licht warme tinteling verspreidde zich over mijn handen. Mijn ogen flikkerden even naar beneden, om de kleine vlammetjes te aanschouwen. Ik trok mijn wenkbrauw naar hem op.
    “Kom op, er is nu geen leiding te zien, laten we snel naar mijn kamer gaan. Ik weet dat je wilt.” Zei hij. En nog voordat ik er iets aan kon doen, drong hij zijn hoofd vlak bij de mijne op, enkele centimeters verwijderd van mijn lippen, werd zijn hoofd ineens teruggeduwd.
    “Rot op, gast, ze wilt je niet. Heeft je moeder je geen manieren bijgeleerd?” Sprak Karmilla. God, wat was ik haar nu dankbaar.
    “Bemoei je met je eigen zaken, bitch. Ze kan me niet weerstaan.” Zei hij, alvorens weer naar mij te kijken. Ik rolde even met mijn ogen en trok een wenkbrauw op. Al sinds Damian in Lyle House was, nu enkele maanden, had hij zich aan me opgedrongen en geprobeerd me met hem naar bed te krijgen. En dat was een van de weinige dingen die me ook daadwerkelijk angstig maakten. Nee, liever niet. “Of we moeten een trio..–” begon hij, en Karmilla was sneller dan ik deze keer.
    “Pardon? Het is wel zeker mijn zaak. Ik word net wakker en zou graag op een rustige, kalme manier mijn aandacht aan het eten besteden, maar dat gaat niet als een of andere idioot zich op loopt te neuken tegen Delilah.” Sprak ze. Het was duidelijk te horen dat ze er echt niet blij mee was, en op momenten zoals deze was ik haar dan ook erg dankbaar. Vervolgens liep ze naar de boekenkast, om er een boek uit te halen. Damian ging dichter bij me zitten, alweer. Ik duwde hem deze keer simpelweg van me af, en siste een ‘rot op’ naar hem. Toen ze een boek had gevonden, en ik merkte dat het een woordenboek was, verliet een lach mijn keel. De jongen naast me had het duidelijk niet door, en keek haar enkel geïrriteerd aan.
    “Zoek het woord manieren maar eens op. Misschien dat het dan weet. En het zou verleidelijk zijn, maar ik houd meer van mannen met eh... tatoeages en die wat sterker gebouwd zijn, ook die respect hebben voor een vrouw.” Zei ze, en ik besloot dat dit het juiste moment was om op te staan. Ik liep naar haar toe, en sloeg nog snel zijn hand weg, die richting mijn benen ging.
    “Dankje,” zei ik tegen haar. Het was even stil, en niet wetende wat ik moest zeggen, bleef ik naast haar staan. Toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk onderweg was naar de keuken en ze waarschijnlijk ook net nog had liggen slapen.
    “Dus.. onderweg naar eten?” vroeg ik haar met een lachje rond mijn lippen terwijl ik weg begon te lopen van de bank.


    take me back to the basics and the simple life

    Karmilla Alaina Lair. •
    Delilah leek gerust op dat zij nu present was en ze duidelijk maakte dat hij met zijn tengels, of zelfs maar zijn vieze lippen, in haar buurt kwam – niet oké was.
          Nadat ze haar zegje gedaan had, was het erg verleidelijk om hem nog te laten onderwerpen aan haar, zodat hij zogezegd een slaaf werd van haar. Echter, had ze zich bedacht; het kostte energie en die had ze nu niet. De volgende keer dan maar. Dan was hij echt de klos als hij zoiets probeerde.
          'Dankje,' had Delilah tegen haar gezegd, toen ze van de bank was opgestaan.
          “We weten dat je leuk bent en het logisch is dat men zich aan je opdringt, maar dat is niet leuk als diegene niet luistert.” Ze was iemand die vond dat vrouwen welzeker een superieur geslacht was en hield van mannen, maar ze moesten weten wat 'respect voor de vrouw' was en betekende.
          “Zeker als het een man is,” mompelde ze erachteraan. Je kon haar ook wel een feminist noemen.
          Zonder nog een blik op de gast te werpen, had ze al enkele stappen ongeduldig naar de keuken gezet en hoorde Delilah met een glimlachje rond haar lippen vragen of ze onderweg naar het eten ging. Haar volle rode lippen opende, maar voordat er een geluid uitkwam, was het haar maag die antwoord gaf.

    Ze vroeg zich af of die jongeman geen waarschuwing had gekregen van de leiding, in de tijd dat hij hier al zat. Hij zou toch zeker ooit wel een keer betrapt zijn, toen hij zulke seksuele acties had verricht en bepraat met een ander?
          Zijn zwarte haar glansde en zijn lichaam was ietwat slungelig – dat was hetgeen wat Alaina niet trok. Ze hield ervan als ze in de aandacht stond en een man bij haar aan de voeten lag, maar hij moest zeker wel een appeltje voor 't oog zijn. Dan zou diegene ook niet zo snel meer veilig zijn als zij haar ogen op iemand had gevestigd.
          Zonder er erg in gehad te hebben, had ze de sambal al uit de koelkast voor zich neergezet, samen met de kaas. Haar donkere ogen gleden zoekend over 't aanrecht en de rest van de keuken voor het brood, die ze ook tevoorschijn haalde. “Hm,” murmelde ze, toen ze herinnerde dat Delilah erbij stond.
          “Heb jij al gegeten of kreeg je geen kans?” Grapte ze.
          “Ik kan je een van mijn beroemde broodjes maken.” Ze herinnerde zich iets. “Tenminste, als je van pittig houdt,” sprak ze, terwijl ze het rode sausje van haar wijsvinger likte – die ze ondertussen op haar brood gedaan had.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 23:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MILES CATHERINE MCALARNY

    Ik werd wakker van geluiden in mijn slaapkamer. Ik kreunde even, waarna ik langzaam mijn oog opende. Ik zag Karmilla zich klaarmaken. Zonder iets tegen me te zeggen verliet ze de kamer. Waarschijnlijk had ze niet door dat ik wakker was.
    Ik draaide me halfslapend nog een enkele keer om. Vervolgens trok ik mezelf omhoog om op mijn mobiel te kijken hoe laat het was. Één over twaalf gaf mijn mobiel aan. Even leek het niet tot me door te dringen, maar na aan aantal seconden sprong ik gestrest op.
    Ik rende naar mijn kledingkast om daar zo snel mogelijk iets leuks uit te trekken.
    'Shit shit shit' panicde ik, terwijl ik mezelf zo snel mogelijk in een high waist jeans wurmde. Ik had afgesproken dat ik vandaag met Frankie zou gaan basketballen buiten. Normaal zou het me niet zoveel interesseren als ik een beetje te laat zou komen, maar bij Frankie was het anders. Ik wilde hem gewoon niet laten denken dat ik niet geïnteresseerd was of dat ik niet belangrijk was voor hem.
    Vijf minuten nadat ik uit mijn bed gestapt was, rende ik naar mijn kamer. Ik ging door de eetzaal om daar een broodje mee te pakken en vervolgens zo snel mogelijk buiten te komen.
    Eenmaal daar, om ongeveer tien over twaalf, zag ik Frankie nog nergens. Even wist ik niet wat te doen, maar ik besloot om maar gewoon even maar op hem te wachten. Ik ging onder de basket zitten en nam een hap van mijn broodje.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    19 — Pyrokinesis het beheersen van het element vuurOutfit

    “There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.”

          “We weten dat je leuk bent en het logisch is dat men zich aan je opdringt, maar dat is niet leuk als diegene niet luistert.” Reageerde ze op mijn bedankje. Ik grijnsde even bij het horen van dit. Ik wist echt wel dat ik er niet vreselijk uit zag, en wist ook echt wel hoe ik met jongens om moest gaan, maar toch bleef het leuk om te horen dat je niet een volledig misbaksel was, zeker aangezien mijn ouders dit vroeger vaak genoeg hebben gedaan. Karmilla mompelde er nog wat achter aan, maar wat ze precies zei ontging me. Toen we bij de keuken aankwamen, keek Karmilla via de deuropening nog even naar de jongen, en aan haar gezicht te zien was duidelijk dat ze hem niks vond. Ik kon haar geen ongelijk geven. Met mijn ellenbogen leunde ik op het blad van het keukeneiland, waar het meisje naast de koelkast sambal en kaas op dumpte. Ik trok mijn neus op. Ik lustte veel, en hield van eten, maar sambal. Nee. Sambal was een van de dingen waar ik niet tegen kon. Wanneer eten met te heet werd had ik echt het gevoel dat ik ijs nodig had, al zou dat ook niet fijn zijn. Je zou denken dat iemand die met vuur werkt en sowieso een hoger lichaamstemperatuur heeft, ook wel overweg kan gaan met heter voedsel. Maar nee, dat kon ik niet.
    “Hm. Heb jij al gegeten of kreeg je geen kans?” vraagt ze, zich herinnerende dat ik met haar mee liep.
    “Ja naja, ik heb ontbeten. Maar de lunch begint ook over zo’n half uur dus ik pas even. En ik heb in de tussentijd ook nog wel wat gehad, maar ik ben niet zo’n vreetzak als jij bent, Kar,” antwoordde ik haar. Hoewel ik wist dat ze liever bij haar tweede naam, Alaina, aangesproken werd, heb ik haar altijd Karmilla genoemd. Waarschijnlijk zal dit dan ook nooit veranderen.
    “Ik kan je een van mijn beroemde broodjes maken. Tenminste, als je van pittig houdt.” Stelde ze voor, en ik schudde lichtjes met mijn hoofd.
    “Nee, je weet dat ik niet tegen heet eten kan. Of nou ja, ergens weet je het, je vergeet het enkel altijd.” Reageer ik dan ook. Wanneer het meisje de sambal van haar vingers af likt en het brood verder bereid, duw ik mezelf het aanrecht op, en laat ik mijn benen heen en weer zwaaien. Als Karmilla klaar is, spring ik er soepeltjes weer vanaf, en stel ik voor weer naar de woonkamer te gaan, ondanks dat Damian daar waarschijnlijk nog rond hangt.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 22:14 ]


    take me back to the basics and the simple life

    AARON KEITH BROWN

    "Als 3 is x en 3 - 6y is a dan is"
    Een vogel buiten leidde mijn aandacht af van mijn wiskundeboek. Voor een seconde staarde ik naar buiten om vervolgens mijn blik naar de klok te draaien. Deze liet me weten dat het elf uur was.
    Ik zuchtte even. Ik was al wakker vanaf acht uur en had me al die tijd geprobeerd door mijn huiswerk te worstelen. Niet dat het huiswerk zoveel was; juist helemaal niet. Het was zo weinig dat ik mezelf een heleboel extra werk opgaf. De meeste jongeren zouden dat echt niet doen. Die zuchten, puffen en steunen al bij de oorspronkelijke hoeveelheid.
    Gelukkig ben ik niet zoals de meesten. Dat ik hier in Lyle House zat was daar al een indicator van. Mensen noemden me een freak, een psycho toen ze erachter kwamen wat er met mij aan de hand was. Of nou ja, toen ze dachten te weten wat er met mij aan de hand was, is.
    Mensen vinden zichzelf vaak al snel heel wat. Ze denken iets te weten, te kunnen, te bemachtigen, maar vaak is de helft van wat ze doen niet eens juist. Ik kon me daar enorm aan ergeren, maarja, ik kon ze ook niet helpen. Ze waren gewoon stom.
    Ik pakte een koekje uit het pak dat op de hoek van mijn bureau stond en propte deze in mijn mond. Ik was mijn kamer nog niet uitgekomen en had dus ook nog niet ontbeten. Dit niet omdat ik geen honger had, ik stierf zowat van de honger.
    Kijk, dat was nou precies een imitatie van zo'n persoon dat zichzelf heel wat vond. Als je een beetje redelijk nadacht, wist je ook wel dat als je één ochtend niet ontbeet je nog niet zou sterven. Sterven van de honger is een ernstig geval. Of je bent bijvoorbeeld verdwaald, of bent te arm om eten te kopen of je hebt één of andere eetstoornis die ervoor zorgt dat je eigen lichaam het voedsel buitenhoudt. Dat vind ik eerlijk gezegd niet echt dingen om zo mee te lopen spotten.
    Ik was trouwens wel echt heel erg stoer dat ik dat pak koekjes had. Zelf konden we moeilijk buiten komen en al het eten moest in de keuken blijven, maar ik had een pak meegegrist toen ik een keer corvee had voor ochtenden zoals deze.
    Wel had ik me al helemaal klaargemaakt. Ik had me opgefrist, mijn tanden gepoetst en mijn schone kleding aangedaan. Als er nu brand kwam, wat makkelijk kon met weet-ik-veel-wie en haar obsessie met vuur. Waarschijnlijk kon ze het op onverklaarbare wijze zelfs besturen.
    In het begin dat ik hier was had ik het allemaal heel erg bijzonder gevonden. Hoe was dat mogelijk? Dat kan toch niet? Nu waren de vragen nog niet weg, enkel wat naar achter geschoven. Het zal allemaal, was nu mijn instelling. Ik zou de antwoorden op die vragen toch niet krijgen en van voor eeuwig nieuwsgierig zijn naar iets wat je toch nooit te weten zou komen maakt je heel erg moe.
    Ik stapte op uit mijn stoel om vervolgens naar mijn kamerdeur te lopen en naar buiten te gaan. Ik had gevraagd om een eigen kamer en had deze, tot mijn vreugde, ook gekregen. Een dag met die mensen hield ik nog wel vol, maar non-stop…
    Langzaam liep ik de gang door om naar de eetzaal te lopen. De lunchtijd was bijna begonnen en ondanks dat ik al een aantal koekjes naar binnen gewerkt had, had ik nog steeds enorme honger.
    Eenmaal in de eetzaal plantte ik me op een stoel en wachtte ik totdat degene met corvee de tafel zou dekken. Man, schiet alsjeblieft op.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 22:35 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sick of all these people talking, sick of all this noise Tired of all these cameras flashing, sick of being poised Now my neck is open wide, begging for a fist around it Already choking on my pride, so there's no use crying about it I'm headed straight for the castle They wanna make me their queen
    { "Hmm..." mompelde Liv, terwijl ze het laatste woordje neerpende in het schrift wat ze reserveerde voor scheikunde, natuurkunde en wiskunde. Om eerlijk te zijn was ze ernstig klaar met al het huiswerk wat haar was opgegeven. En daarmee niet 'klaar', in de zin van dat het af was, nee. Ze had er echt nul komma nul zin meer in. Gezien het feit dat ze het ontbijt mis was gelopen - immers sliep ze op rustdagen minstens de helft van de dag, tenzij ze ochtendcorvee had - was haar concentratiepeil sowieso wat lager dan normaal. Liv had trek. Gelukkig was lunchtijd niet meer ver weg. Vijf voor twaalf. Goedzo. Ze liet zichzelf van het bed glijden, waar ze op haar buik had gelegen, en glipte in de beige verhoogde laarsjes, die ze toch het liefst droeg. Ze passeerde haar kamergenoot met een vluchtige glimlach (indien die er nog is, negeer mij maar als 't niet zo was) en verliet de kamer om naar de eetruimte te lopen. Deze ruimte was niet erg ver bij de kamer die ze moest delen vandaan; ze hoefde enkel de gang uit te lopen waar al hun slaapkamers in lagen. En met hun doelde ze op de andere inwonenden van het huis. Alle 'gestoorde jongeren'. Hm-hm. Zij kon er niets aan doen dat ze op willekeurige momenten tegen muren aan vloog. Haar schuld was het in ieder geval niet. Ze betrad de ruimte waar ze zouden eten, en Liv nam plaats op een van de stoelen die er klaarstonden voor de toch niet al te grote hoeveelheid bewoners van Lyle house. Ze vouwde haar handen onder haar kin en dacht nog even na over het feit dat de tafel niet gedekt was. Even was ze geschrokken. Was het misschien zo dat zij corvee had? Het was haar wel eens eerder overkomen. Het vergeten van je taken. Wat haar ook wel vaker overkomen was was in gedachte raken met haar ogen op iemand anders. Je kent het wel, zo'n moment dat je denkt aan iets en ondertussen staart naar iemand, waar eigenlijk niemand van gediend is, maar wat iedereen wel eens heeft. Juist ja. Dat. Ze knipperde zichzelf op uit haar daze en hief haar handen al in een soort verontschuldiging.

    { Oh gee, ik ben echt niet meer gewend aan mensen :'3 Outfit is hier though ~
    lilivayne shastique wazulia lecton;;


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }