• Dag mede Q-ers,

    ik wil heel graag een tijdschrift kopen dat niet in Nederland verkrijgbaar is, dus ik ben het op dit moment via de (Amerikaanse) site aan het bestellen. Enkel, de Amerikanen doen het allemaal een beetje anders geloof ik. Ik probeer mijn bankgegevens in te vullen, maar ik weet niet wat waar moet. Blijkbaar moet je alle velden invullen, enkel snap ik niet wat alles inhoud. Misschien dat jullie geniale breinen de logica hierin wel snappen en het mij willen uitleggen?



    Aanklikbaar voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 20:17 ]

    Amerikanen betalen alles met creditcard. Dus ik zou als ik jou was voor PayPal gaan. Die kun je namelijk ook koppelen aan je bankrekening en is het gewoon zo'n tussenvorm.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb helaas geen paypall en mijn ouders willen hun account niet 'uitlenen' :3

    Paypal is best makkelijk aan te maken hoor!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 20:22 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trees schreef:
    Ik heb helaas geen paypall en mijn ouders willen hun account niet 'uitlenen' :3

    Je kunt toch zelf een account aanmaken? Anders ben ik bang dat je helaas niets kan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Geeft dat geen gedoe met extra kosten en dingen?

    Hebben jullie geen creditcard? Ik heb zelf ook geen paypal, sorry. Maar ik hoor idd altijd van iedereen dat het heel gemakkelijk is.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Geeft dat geen gedoe met extra kosten en dingen?


    Niet dat ik weet/me kan herinneren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trees schreef:
    Geeft dat geen gedoe met extra kosten en dingen?

    Hoe bedoel je, extra kosten? Je maakt gewoon een account aan (gratis) en die kun je koppelen aan je bankrekening in NL of België. Dan zeg je vervolgens op die site dat je met PayPal wilt betalen en log je in een bevestig je dat. Niet veel later krijg je van zowel PayPal als je bank en mailtje of berichtje dat er zoveel van je bankrekening wordt afgeschreven binnenkort.


    Deep inside, I've never felt alive

    Blurryface schreef:
    Hebben jullie geen creditcard? Ik heb zelf ook geen paypal, sorry. Maar ik hoor idd altijd van iedereen dat het heel gemakkelijk is.


    Nope, echt enkel de bankrekening. Mijn ouders wel, maar die doen onaardig :')

    Ah nice, dan ga ik even kijken of ik paypall kan regelen.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, extra kosten? Je maakt gewoon een account aan (gratis) en die kun je koppelen aan je bankrekening in NL of België. Dan zeg je vervolgens op die site dat je met PayPal wilt betalen en log je in een bevestig je dat. Niet veel later krijg je van zowel PayPal als je bank en mailtje of berichtje dat er zoveel van je bankrekening wordt afgeschreven binnenkort.


    Ik bedoel dat, als je binnen een bepaalde tijd niets overmaakt dat je dan 'boete' krijgt. Dat was volgens mij zou met creditcards en ik heb daar geen zin in met paypall ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat, als je binnen een bepaalde tijd niets overmaakt dat je dan 'boete' krijgt. Dat was volgens mij zou met creditcards en ik heb daar geen zin in met paypall ^^

    Dat kun je eigenlijk met elke betaalmogelijkheid verwachten, zelfs bij je bankrekening. Als je namelijk rood staat, moet je aan het eind van het jaar rente betalen, omdat je hebt geleend van de bank.
    Ik zou gewoon even de voorwaarden goed doorlezen, als ik jou was ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Trees schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat, als je binnen een bepaalde tijd niets overmaakt dat je dan 'boete' krijgt. Dat was volgens mij zou met creditcards en ik heb daar geen zin in met paypall ^^


    Nee. Er was wel iets dat ik iets opnieuw moest activeren en de klantenservice moest mailen omdat ik er niet meer op kon, maar dat was omdat ik er al meer dan een jaar niet meer op was en ik heb ook nooit iets aan paypal moeten betalen daarvoor. Ik kan nu gewoon weer op mijn paypal rekening. (Waar ik verder niets meer mee doe.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PayPal is heerlijk. Kost niets en lekker snel. Alleen een wachtwoord kiezen dat absoluut niemand kan raden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eh, blijkbaar heb je voor paypal een creditkaart nodig? Mmmm, schiet ik weinig mee op :')

    PayPal kan alleen een dagje duren, er worden 2 kleine bedragen op je rekening gezet, die moet je als verificatie opgeven bij Paypal (dus je moet je rekening in kunnen zien hiervoor). Daarna is dus je Paypal rekening gekoppeld.

    Als je iets via Paypal betaald, krijg je vaak een dag of enkele dagen erna een afschrijving op je rekening. Werkt ideaal en snel, en kost zoals de rest al zegt niets (:


    Sarah = ongewoon sexy