• Dag mede Q-ers,

    ik wil heel graag een tijdschrift kopen dat niet in Nederland verkrijgbaar is, dus ik ben het op dit moment via de (Amerikaanse) site aan het bestellen. Enkel, de Amerikanen doen het allemaal een beetje anders geloof ik. Ik probeer mijn bankgegevens in te vullen, maar ik weet niet wat waar moet. Blijkbaar moet je alle velden invullen, enkel snap ik niet wat alles inhoud. Misschien dat jullie geniale breinen de logica hierin wel snappen en het mij willen uitleggen?



    Aanklikbaar voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 20:17 ]

    Duivelsgebroed schreef:
    PayPal kan alleen een dagje duren, er worden 2 kleine bedragen op je rekening gezet, die moet je als verificatie opgeven bij Paypal (dus je moet je rekening in kunnen zien hiervoor). Daarna is dus je Paypal rekening gekoppeld.

    Als je iets via Paypal betaald, krijg je vaak een dag of enkele dagen erna een afschrijving op je rekening. Werkt ideaal en snel, en kost zoals de rest al zegt niets (:


    Ah, nu snap ik het. Dank jullie wel voor de hulp!

    Trees schreef:
    Eh, blijkbaar heb je voor paypal een creditkaart nodig? Mmmm, schiet ik weinig mee op :')


    Nee? Ik heb gewoon een betaalrekening van de rabobank en geen creditcard. Als ik jou was zou ik dat nog eens goed bekijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt