• Mm, ik zt even bij de active topics te kijken en overal staat het word dik wel in,
    Je bent niet snel dik. En hoe ik er over denk is dat je nu alleen maar zeg dat je dik bent omdat je juist wilt horen dat je dun bent? maarja whateva.
    Als je wilt weten of je te dik bent.
    Ik ben 1.65 en weeg 57, je haalt de 1 voor de komma/punt weg en dan + 5 dan zou mij "maximale" gewicht 70 zijn.
    Mm, reken die maar uit en kijken of je dan nog te dik ben ;) en als je dan te dik ben dan zou je bijv. wat minder vette dingen eten of wat minder snoepen, maar je moet niet extreem gaan lijnen ofzo. =D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    1.63 || 63 + 5 = 68.
    Dan ben ik dus 6 kilo te licht ?Oo

    hmm.. ik vertrouw dit sommetje tog niet helemaal , ik ben 1.74 + 5 = 79 kilo .. nou als ik zoveel zou wegen zou dat niet gezond zijn hoor , ik weeg nu 62 , m'n ma werkt in de sportwereld zegmaar, en zegt ook dat ik nog een beetje af moet vallen , niet zoveel , maar ik sport nu elke week in de sportschool en ga af en toe fietsen[hometrainer] of hardlopen met me ma en het werkt echt!


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Gewicht: 48
    Lengte; 1,56

    56 + 5 = 61,

    ohh ik maak me niet meer druk,xD


    God waarom zegt iedereen als die bijv 70 heeft maar 50 weegt dat die 20 kilo te licht is?
    Er staat dat dat dan je >maximale< gewicht zou mogen zijn (dus niet ideale gewicht), als je daarboven zit heb je dus overgewicht. Als je eronder zit heb je niet perse ondergewicht.

    mijne is trouwens 79XD maar ik weeg 53XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    1.62
    62+5=67

    dan ben ik 22 kilo te licht
    ik ben wel te licht ja, maar zoveel ook weer niet x'd


    -


    Oké, let op:
    1.76 = 76+5= 81 ?
    Ik weeg 62 =='
    Dan ben ik dus 19 kg te licht?
    En bij 72 kg ben ik te zwaar volgens de huisarts.
    Goh, wat klopt hier niet?


    Bored.

    Ik ben 1.68 en weeg iets in de 60xD

    dus 68+5= 73

    Of reken ik het fout?

    1,69 -> 52 kilo |:
    ik zou 74 mogen wegen? :'D
    No facking way jongeh, ik stress al na 1 kilo erbij

    Jij moet niet zo zeuren ¬¬ Die ene kilo erbij kun je best hebben en als het nodig is blijf ik net zolang je handje vasthouden totdat die ene kilo eraan zit ¬¬


    Bored.

    1.53 -> 53 + 5 = 58

    Ik weeg bijna 20kg lichter ><


    I found myself in Wonderland.

    1,68 -> 68=5 = 73, zou betekenen dat ik 2 kilo te zwaar ben. maar, van de dokter moet k 65 wegen.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik moet egt wel afvallen, dus ben egt wel dik, ik ben 20 kilo te zwaar ofzo:P (A) ik ben bezig, ik ben bezig..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    1.72 > 55 kilo
    Ik denk dat als ik 77 kilo weeg ik toch wel een béétje aan de zware kant ben :'] beetje erg.


    Mew <3

    1.58 + 5 is 63 kilo
    Zelf weeg ik 48 kilo =|

    Was het niet 5 kilo eraf ofz..? ;p


    Mew <3

    Was het niet 5 kilo eraf ofz..? ;p


    Mew <3