• Ik heb geen idee of hier al een topic voor bestaat, maar ik ga er vanuit van niet!
    Vanwege een ontmoeting met iemand hier op Q, ben ik er achter gekomen dat Q-Users zich overal verschuilen in ons kleine kikkerlandje. Ook op plaatsen waar je ze echt niet verwacht, zoals je eigen school!
    Nu leek het mij leuk om een topic te maken, om er zo achter te komen of er hier Users zijn die toevallig bij elkaar op school zitten, wat natuurlijk een enorme verrassing kan zijn! De wereld is soms kleiner dan je denkt!
    Dus ik stel voor dat iedereen hieronder zijn school (middelbare, voortgezet-onderwijs, universiteit, ect) invult en misschien waar deze school zich bevind, en wie weet meet je straks wel een User in je eigen school ^^

    Mijn school: Het Groenhorst (voortgezet-onderwijs)
    Plaats: Barneveld


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Erasmus Universiteit, Rotterdam [: ik had wel, toen ik nog veel RPG's deed, dat ik met een meisje veel rpg'de en toen bleek het dat we elkaar kenden :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Voskenslaan, Gent. (: Though, ik weet dat iemand hier op mijn vorige school zat, haha.(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    KU Leuven in...... Leuven (;


    The soul needs autumn.

    Ik zit op één van de Lentiz-scholen in Zuid-Holland.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    AmazingDan schreef:
    (...)

    Hey, ik dus ook, haha.

    Vathorst College, Amersfoort. Ik heb wel een keer Lieke 'gemeet' op school :Y) (ik ben haar username vergeten, oeps.)


    Meeee! (: Vathorst College hierzo dus ^^ Wat veel Q-ers in Amersfoort joh! Iemand uit Hoogland of Zielhorst toevallig?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 19:39 ]

    Pelekai schreef:
    (...)
    Dit jaar zeker pas verhuisd? Als het goed is, gaat de rest volgend jaar naar de UBB laan.
    Maar ja, ik studeer Game Art, tweede jaar. Dan doe jij zeker iets in de media? ^^

    Oh, wat grappig :-) Ja, ik heb 3 jaar lang op locatie Amersfoortseweg gezeten, maar nu zijn we met media, animatie en IMT verplaatst naar Oudenoord. Waar wij vierdejaars afstudeerders overigens geen lokalen hebben gekregen, because fuck our schoolsystem.. Maar wat cool zeg, haha! Ik kom wel nog vrij vaak op locatie Hilversum om daar te werken.


    ars moriendi

    UZ Gent, Gent :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Zadkine college Rotterdam-Alexander. Lijkt me heel sterk als er iemand van Q op zit hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wisp schreef:
    UZ Gent, Gent :Y)


    Dat klinkt echt als iets uit een tv-serie of zo, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wisp schreef:
    UZ Gent, Gent :Y)


    UZ? Is dat niet 't ziekenhuis in plaats van de unief?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heee ik woon ook in Amersfoort!!
    GSG Guido de Brès, paladijnenweg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Homura schreef:
    (...)

    Yay voor Amersfoort! Mijn broer zit op het JvO, hahah. Ik zit op het Corderius College.


    Woow
    Ik ga daar naar de kerk haha

    Superkleine wereld hier :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Perrette schreef:
    (...)

    UZ? Is dat niet 't ziekenhuis in plaats van de unief?


    Campus Heymans is een campus van de UGent en die is aan 't UZ, denk ik. Ze zal geneeskunde studeren of zoiets. :')
    Eindelijk iemand uit Gent! Niet dat we dicht bij elkaar zitten, maar toch. :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 20:16 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.