• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me niet aangesproken tot mijn naam er bij staat. Zou jij ook eens moeten proberen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb vanaf vandaag een officiële haat aan SPSS.


    Oh, ik dacht dat ik hier al overheen was. Blijkbaar niet. Waarom zijn dat soort dingen zo duur? Ik ben al zo'n tien jaar doodongelukkig hierdoor, fucking help me anders heb ik er ook geen zin meer in.


    Caution first, always.

    Feared schreef:
    Ik voel me niet aangesproken tot mijn naam er bij staat. Zou jij ook eens moeten proberen.


    New motto.


    Ik vind de toegevoegde pandabeergifs op mijn profiel echt ge-wel-dig! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    8/12

    Die recordpoging komt er


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caster schreef:
    Ik heb vanaf vandaag een officiële haat aan SPSS.


    Join the club. :Y)

    -

    Ummm. Kinderen kennen 50.000 woorden als ze klaar zijn met school, maar een "educated speaker of English" kent er gemiddeld 20.000? Ik weet dat er enorme verschillen kunnen zijn tussen schattingen, maar het is wel wat verwarrend om dit op deze manier in één boek te zetten. Blijkbaar vergeet je 30.000 woorden als je volwassen wordt. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rosencrantz schreef:
    8/12

    Die recordpoging komt er


    Go Mar! Go Mar! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm really confused
    Wat is SPSS??

    ..Don't hate me for this hahah


    Just doing what I can

    ^ Same question :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    ^ Same question :W


    Gelukkig ik ben niet de enige
    Zou ook zo gênant zijn geweest


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    I'm really confused
    Wat is SPSS??

    ..Don't hate me for this hahah


    Haha, geen zorgen, het is niet zo raar dat je er nog nooit van gehoord hebt. Het is een computerprogramma om statistiek mee te verwerken dat volgens mij vooral wordt gebruikt door mensen met alfa/gamma studies en het is vermoedelijk ontworpen door Satan. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, geen zorgen, het is niet zo raar dat je er nog nooit van gehoord hebt. Het is een computerprogramma om statistiek mee te verwerken dat volgens mij vooral wordt gebruikt door mensen met alfa/gamma studies en het is vermoedelijk ontworpen door Satan. (krul)


    Ohh.. Nee, dat is inderdaad iets dat ik weet. (hoeft ook niet voor mij hahah)


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Ohh.. Nee, dat is inderdaad iets dat ik weet. (hoeft ook niet voor mij hahah)


    Zeer verstandig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keates schreef:
    Ik vind de toegevoegde pandabeergifs op mijn profiel echt ge-wel-dig! _O_

    Ik zat ze vanmiddag nog te bewonderen, zonder te weten dat ze er pas net waren. Ze zijn leeeuk :Y)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 17:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.