• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Eh, beetje apart als je stiefmoeder tijdens het ontbijt je donkerblauwe nagellak -niet eens zwart!- ziet en verteld dat ze je volgend jaar wel Gothic ziet rondlopen. Zal ik dat maar als een compliment opvatten dan? Ik vind Gothic echt heel mooi, maar dat ik het zou dragen is zo onlogisch geredeneerd.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 9:42 ]

    Het zou fijn zijn als ik eens goed zou kunnen slapen en niet voor mijn wekker wordt zodat ik eens meer dan 8 uur slaap hebben niet doodmoe ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op naar Amsterdam en heel hard niet denken aan al het huiswerk dat ik zou moeten maken hahAhAHA


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jeetje. Drie jaar verder en je kunt nog altijd niet fatsoenlijk typen. Uhg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin om mn bed uit te komen, maar ik wil vandaag wel echt even wat uitvoeren. Ugh Wendy waarom ben je zo lui op een vrije dag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Buh, oma kan ieder moment komen. Bleeeeh :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why the fuck schrijven dat je personage een thigh gap heeft. Like, wat is het nut daar van? Helemaal niks. Alsof het ook maar iemand uitmaakt of iemand anders een thigh gap heeft. Disturbing.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Schilders in mijn badkamer bluh


    i put the fun in funeral

    Ik heb helemaal geen zin in vandaag. Ik haat mezelf meer dan ooit en dan moet ik mezelf straks heel leuk presenteren. Ik hoef al niet meer. Fuck off.


    Caution first, always.

    Oh, ik ben weer in zo'n emotionele bui terechtgekomen, maar dit keer is het gelukkig wel een soort van goed emotioneel zijn, denk ik. Ik wil nu eigenlijk gewoon naar muziek luisteren en huilen, maar ik moet nog huiswerk maken :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Omfg, dat einde was echt fucked up. Maar ik wist eigenlijk al wel dat die leraar er iets mee te maken had. Nu wachten tot episode 5 gestreamd gaat worden vandaag. Misschien ga ik het wel volgen, als ik het niet liever zelf speel.

    Hold on. Hold onto me.
    'Cause I'm a little unsteady.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 12:36 ]


    Thanks for ruining my excitement for it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Go adulthood.


    -te veel agressie-

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 14:31 ]


    Photosynthesis