• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Exact wat ik dacht toen ik gister de trailer van The Danish Girl zag, halp. Eddie Redmayne als jongen is ok, maar als vrouw is hij opeens best wel knap oeps

    ---

    Ok, dat is wel weer genoeg Carmilla voor 1 dag


    Nieuwsgierige ikke heeft hem even opgezocht, ik vind hem nou niet bepaald knap als een vrouw eigenlijk ^^
    Wel als man though :9~

    Maar hij is niet heel lelijk als vrouw, wat ik al een prestatie op zich vind
    Ik bedoel, ik ben nog lelijk als vrouw en ik ben zo geboren ^^


    Just doing what I can

    Let's not, alsjeblieft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Ugh, dat soort mensen gaan echt op mijn nerves werken
    Ik snap je perfect, heeft ze überhaupt nog sorry gezegd?


    Nope, maar ze zag dat ik het niet leuk vond, dus zei ze 'Pijnlijk onderwerp zeker' en begon ze over iets anders.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    (...)

    Nope, maar ze zag dat ik het niet leuk vond, dus zei ze 'Pijnlijk onderwerp zeker' en begon ze over iets anders.


    Dat klinkt nou ook niet bepaald aardig, maar beter dan er over door zeiken I guess


    Just doing what I can

    heb hoooonger

    Per direct stoppen met de medicatie en binnenkort een hartfilmpje laten maken.

    Pfsh, kan het nou nooit goed gaan? Laat ik alsjeblieft geen hartproblemen hebben/krijgen. Kan ik dr niet bij hebben. Maar we merken het wel, I guess.

    Ik voel me zo kut. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Per direct stoppen met de medicatie en binnenkort een hartfilmpje laten maken.

    Pfsh, kan het nou nooit goed gaan? Laat ik alsjeblieft geen hartproblemen hebben/krijgen. Kan ik dr niet bij hebben. Maar we merken het wel, I guess.

    Ik voel me zo kut. :c


    :C


    Just doing what I can

    Keates schreef:
    Per direct stoppen met de medicatie en binnenkort een hartfilmpje laten maken.

    Pfsh, kan het nou nooit goed gaan? Laat ik alsjeblieft geen hartproblemen hebben/krijgen. Kan ik dr niet bij hebben. Maar we merken het wel, I guess.

    Ik voel me zo kut. :c


    Oh God, wat? Dat klinkt behoorlijk eng. D: Wat is er aan de hand?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keates schreef:
    Per direct stoppen met de medicatie en binnenkort een hartfilmpje laten maken.

    Pfsh, kan het nou nooit goed gaan? Laat ik alsjeblieft geen hartproblemen hebben/krijgen. Kan ik dr niet bij hebben. Maar we merken het wel, I guess.

    Ik voel me zo kut. :c


    Meh, dat klinkt niet best. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Nieuwsgierige ikke heeft hem even opgezocht, ik vind hem nou niet bepaald knap als een vrouw eigenlijk ^^
    Wel als man though :9~

    Maar hij is niet heel lelijk als vrouw, wat ik al een prestatie op zich vind
    Ik bedoel, ik ben nog lelijk als vrouw en ik ben zo geboren ^^

    Ik vind Eddie sowieso leuk, maar denk dat ik erg aan hem zou moeten wennen als vrouw. :')
    Maar hij kan het wel hebben, zie ik. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik vind Eddie sowieso leuk, maar denk dat ik erg aan hem zou moeten wennen als vrouw. :')
    Maar hij kan het wel hebben, zie ik. :")


    Ik ben vrolijk aan het meezingen met Shawn Mendes, lees ik jou reactie en kan ik niet meer zingen omdat ik de hele tijd aan het lachen ben 3:
    Neej maar het klonk gewoon heel grappig en for some dumbass reason heb ik nu de slappe lach

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 17:09 ]


    Just doing what I can

    Binnenkort even opgeven voor die workshop in de boekhandel de 14e en hopen dat ik er wat aan heb voor mn verhaal c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeps, ik eet blijkbaar al anderhalf jaar slasaus die over de datum is. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oeps, ik eet blijkbaar al anderhalf jaar slasaus die over de datum is. :')

    Denk dat het niet heel veel kwaad kan heur :'3


    Just doing what I can

    @Inge en Natas

    Thanks both. <3
    De medicijnen werken wel, maar ik heb gewoon te veel last van te veel verschillende bijwerkingen. En aangexirn hartvaatzsiekten in de familie voorkomen en ik stekende/drukkende pijn op de borst heb, moet dr een controle komen. Als alles goed gaat dan wordt gewoon de dosis verlaagt. Mocht t niet goed zijn merken we vanzelf wel wat de volgende stappen zijn. Maar voor nu moet ik stoppen met de medicijnen, dus ik zal vast mijn tics weer welkom kunnen heten. Maar dat liever dan de bijwerkingen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •